ICS v zavoju
ICS v zavoju
Zdravo!!
Kolikor gledam galerijo in opazujem kako slikate železnico in vse okoli nje, se pri ICS rubriki zaustavim. Zakaj? Vse slike, ki si slikane so OK!!! Res!! Ampak nekaj me pa le moti!! Na niti eni sliki, kjer piše "ICS v zavoju" ni slike, kjer bi bil ICS nagnjen. Res bi rad eno oring sliko, kjer je ICS v ovinku pod kotom 8°. Tista slika pri Borovnici je dobra, zelo dobra, a edina, kaj ko bi si jih ne samo jaz, tudi drugi želeli več.
Kolikor gledam galerijo in opazujem kako slikate železnico in vse okoli nje, se pri ICS rubriki zaustavim. Zakaj? Vse slike, ki si slikane so OK!!! Res!! Ampak nekaj me pa le moti!! Na niti eni sliki, kjer piše "ICS v zavoju" ni slike, kjer bi bil ICS nagnjen. Res bi rad eno oring sliko, kjer je ICS v ovinku pod kotom 8°. Tista slika pri Borovnici je dobra, zelo dobra, a edina, kaj ko bi si jih ne samo jaz, tudi drugi želeli več.
Sicer sam ne fotografiram vlakov, ampak nagib EMG 310 je pogojen s hitrostjo in lokom tira (proge).
O Pendolinu sicer ne vem skoraj nič, samo zdi se mi pa, da se s sedanjo hitrostjo nikjer ne nagne do maksimuma. Ko je še vozil s polno hitrostjo (145 km/h) med Ljubljano in Ljubljana-Zalogom, se je do skrajnosti nagnil le v dvojnih zavojih nadvoza pred postajališčem Ljubljana-Polje. Drugje so nagibi manjši in manj opazni.
Še zanimivost:
Odjemnik toka je fiksiran na podstavni voziček, tako da je postavljen vedno pravokotno na tir. Ziba se le koš garniture.
lp
O Pendolinu sicer ne vem skoraj nič, samo zdi se mi pa, da se s sedanjo hitrostjo nikjer ne nagne do maksimuma. Ko je še vozil s polno hitrostjo (145 km/h) med Ljubljano in Ljubljana-Zalogom, se je do skrajnosti nagnil le v dvojnih zavojih nadvoza pred postajališčem Ljubljana-Polje. Drugje so nagibi manjši in manj opazni.
Še zanimivost:
Odjemnik toka je fiksiran na podstavni voziček, tako da je postavljen vedno pravokotno na tir. Ziba se le koš garniture.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
SŽ 312-001 napisal/-a:Milan!!
Jaz sem mislil predvsem na tiste, ki živijo ob progi in tiste, ki "redno" slikajo.
Poskusi na strani http://www.vlaki.com tam je kar nekaj slik od ICS-a vendar čisto malo na ovinku
Re: ICS v zavoju
A je tole dovolj nagnjeno...?SŽ 312-001 napisal/-a:Na niti eni sliki, kjer piše "ICS v zavoju" ni slike, kjer bi bil ICS nagnjen. Res bi rad eno oring sliko, kjer je ICS v ovinku pod kotom...
LPB
Merilni.SŽ 312-001 napisal/-a:Zelo, zelo dobra slika, ampak zaradi oblike pendolinota??? Od kod se je vzel?
Opravljali so neke meritve. Zakaj je pa v "naših" barvah pa tudi ne vem. Mogoče je to tisti prvi promocijski, ki je tu vozil pred nabavo naših treh garnitur.
Mogoče Bojan ve kaj več?
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Se opravicujem, sem bil odsoten nekaj dni. Res je, to je Pendolino imenovan "treno Zero", v nase barve pa je prebarvan se od takrat, ko so za SZ naredili promocijo. Pri nas je bil, ko so nas naprosili naj jim pomagamo pri eni studiji o vplivu nagibne tehnologije na pocutje potnikov. Takrat so te slike tudi nastale...
Od nasega se razlikuje po tem, da je dvosistemski (15kV AC/3kV DC), tak kot je na primer Cisalpino.
LPB
Od nasega se razlikuje po tem, da je dvosistemski (15kV AC/3kV DC), tak kot je na primer Cisalpino.
LPB
LPB