Zelo zanimive fotke v galeriji posnete na nikoli dokončani trasi Črnomelj Vrbovsko. Bravo!!!
Kar nekaj o tej progi piše v knjigi Karola Rustje "Dolenjske proge" pa bi bilo morda zanimiveje nekakšna kombinacija teksta zgodovine in pričujočih fotk... ampak to bi bilo pa skoraj kar preveč...
Zelo sem užival ob fotkah skupaj s knjigo. Še enkrat bravo!
LPB
Trasa Črnomelj - Vrbovsko
Našel sem knjigo
Originalen naslov je: "Železniška zveza Slovenije s Sušakom"
Uzakonjeni progi Kočevje-Stari trg-Lukovdol-(Vrbovsko)-Srpske Moravice in Sevnica-Št.Janž
Proga Črnomelj-Vinica-Lukovdol.
Knjiga je izšla leta 1926. natisnjena je bila v Ljubljani. Avtor: Ing. Maks Klodič.
V približnem opisu tras povzemam te variante:
Proga Kočevje-Brod Moravice, ki jo je zasnoval ing Musil naj bi imela preko Kolpe 124m visok železen most in bi bila zelo draga.Drugi omenjen projekt je proga Kočevje-Vrbovsko, ki bi imela te pomembnejše točke: Kočevje, Zajčji vrh, Rajndol, Knežja Lipa, Čeplje, Stari trg, Radence, Lukovdol, Vrbovsko-sever.Tretji projekt je bil Straža Toplice-Kočevje in naprej.
Obveljala je trasa Črnomelj. Vinica- Lukovdol, vendar se zdi, da je bilo tisto, kar je bilo dejansko zgrajeno spet del neke tretje variante, ki v knjigi ni omenjena.Tako je tudi s predorom Lovnik, ki naj bi bil po predvidevanjih dolg 4500m, po zemljevidu, kjer smo vrisali približen potek predora pa je videti, da je bil narejen vsaj pol krajše.
V zaključku knjige je še načrt povezave luke Sušak in Martinščice. Omenjeni so še načrti za elektrifikacijo,finančni načrti in ekonomska upravičenost za posamezne trase, pomen železnice v vojaškem oziru itd.
Uzakonjeni progi Kočevje-Stari trg-Lukovdol-(Vrbovsko)-Srpske Moravice in Sevnica-Št.Janž
Proga Črnomelj-Vinica-Lukovdol.
Knjiga je izšla leta 1926. natisnjena je bila v Ljubljani. Avtor: Ing. Maks Klodič.
V približnem opisu tras povzemam te variante:
Proga Kočevje-Brod Moravice, ki jo je zasnoval ing Musil naj bi imela preko Kolpe 124m visok železen most in bi bila zelo draga.Drugi omenjen projekt je proga Kočevje-Vrbovsko, ki bi imela te pomembnejše točke: Kočevje, Zajčji vrh, Rajndol, Knežja Lipa, Čeplje, Stari trg, Radence, Lukovdol, Vrbovsko-sever.Tretji projekt je bil Straža Toplice-Kočevje in naprej.
Obveljala je trasa Črnomelj. Vinica- Lukovdol, vendar se zdi, da je bilo tisto, kar je bilo dejansko zgrajeno spet del neke tretje variante, ki v knjigi ni omenjena.Tako je tudi s predorom Lovnik, ki naj bi bil po predvidevanjih dolg 4500m, po zemljevidu, kjer smo vrisali približen potek predora pa je videti, da je bil narejen vsaj pol krajše.
V zaključku knjige je še načrt povezave luke Sušak in Martinščice. Omenjeni so še načrti za elektrifikacijo,finančni načrti in ekonomska upravičenost za posamezne trase, pomen železnice v vojaškem oziru itd.