proga Velenje - Dravograd
proga Velenje - Dravograd
Živijo!!
Ker predvidevam, da sem edini z Velenjskega konca na tem forumu (naj me popravi, kdor je tudi), sem se spomnil na nekdanjo železniško povezavo med Velenjem in Dravogradom (Otiškim vrhom).
Zakaj so jo ukinili? Ima kdo kakšne slike? Starši so mi povedali, da je proga bila zelo zanimiva, saj je v šestdesetih letih prevladovala predvsem parna vleka.
Prosim, povejte še kaj zanimivega o tej progi, ker tako zelo dobro je jaz tudi ne poznam, rad bi pa jo.
Naj ponovno zaživi Šaleško - Koroška proga.
Ker predvidevam, da sem edini z Velenjskega konca na tem forumu (naj me popravi, kdor je tudi), sem se spomnil na nekdanjo železniško povezavo med Velenjem in Dravogradom (Otiškim vrhom).
Zakaj so jo ukinili? Ima kdo kakšne slike? Starši so mi povedali, da je proga bila zelo zanimiva, saj je v šestdesetih letih prevladovala predvsem parna vleka.
Prosim, povejte še kaj zanimivega o tej progi, ker tako zelo dobro je jaz tudi ne poznam, rad bi pa jo.
Naj ponovno zaživi Šaleško - Koroška proga.
Pred časom sem na spletu našel stran gospoda Travnerja iz Velenja. Tam boš našel marsikaj zanimivega, med ostalim tudi o progi za katero sprašuješ. Tule je povezava http://www.geocities.com/travnerv/. Ko se ti odpre stran klikni na železnice, nato pa projekt 2015.
Kolikor sem se pogovarjal z starejšimi krajani Mislinje in pa tudi Velenja, je bila proga Velenje-Dravograd za domačine pravzaprav eno okno v svet. Zaradi ocene, da je proga nerentabilna, so se jo (upam, da se nisem zmotil) odločili leta 1972 ukiniti. Žal je tedaj prevladovala beseda sedaj že pogojnega bivšega župana Velenja, kajti po govoricah tudi proga ni bila speljana po "nemoteči" trasi, kajti Velenje se je hitro širilo. Je pa zanimivost tudi to, da so delavce, kateri so odstranjevali progo morali menda varovati nekdanji miličniki, kajti prebivalstvo ob progi ni bilo navdušeno, da se jo ukine.
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Pozdrav vsem,
morda kdo ve, kako kaže s ponovno gradnjo te proge v okviru tretje slovenske razvojne osi (povezave Koroška - Slovenika)? So to le pobožne želje, da bi se gradila železnica Velenje - Otiški vrh obenem z načrtovano hitro cesto, ali so že kaki bolj konkretni/realni načrti?
morda kdo ve, kako kaže s ponovno gradnjo te proge v okviru tretje slovenske razvojne osi (povezave Koroška - Slovenika)? So to le pobožne želje, da bi se gradila železnica Velenje - Otiški vrh obenem z načrtovano hitro cesto, ali so že kaki bolj konkretni/realni načrti?
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
V poletnih mesecih bolj slabo, med letom pa so dijaški in delavski vlaki zelo polni, najbolj seveda med Mariborom in Rušami. Preko meje v Bleiburg in nazaj pa se (vsaj s popoldanskim vlakom, jutranjega pa nisem še nikoli videl, je prezgodnji zame ) pelje nekako nič do nekaj potnikov ...jure80 napisal/-a:A kdo od vas mogoče ve, kakšna je zasedenost vlakov na relaciji Maribor - Prevalje in na vlakih, ki nadaljujejo pot preko meje naprej v Avstrijo?
Se strinjam, vlak številka 4000 iz Maribora v Pliberk je vsaj iz Mb prazen, kot pa povedo strojevodje, ki vlak vozijo, je tako tudi preko meje, enako velja za vlak 4004. So pa precej zasedeni šolski vlaki MB - Ruše - MB, ki pa med počitnicami ne vozijo, saj bi bili prazni. Na kratko povedano bi vlaki na Koroški brez dijakov in študentov vozili prazni.gomulka014 napisal/-a: V poletnih mesecih bolj slabo, med letom pa so dijaški in delavski vlaki zelo polni, najbolj seveda med Mariborom in Rušami. Preko meje v Bleiburg in nazaj pa se (vsaj s popoldanskim vlakom, jutranjega pa nisem še nikoli videl, je prezgodnji zame ) pelje nekako nič do nekaj potnikov ...
Vlak za šolarje iz Raven na Koroškem je tudi precej zaseden do Vuzenice - iz Prevalj odpelje ob 14:25 (4009) ... To verjetno pomeni, da je jutranji vlak na Prevalje od Vuzenice do Raven na Koroškem tudi dobro zaseden.
@Jure80: O ukinjanju te proge se pa govori že zelo dolgo, čeprav dvomim, da bodo dejansko to progo ukinili. Dejstvo pa je, da je ta proga draga za koriščenje, postaje morajo biti zasedene, vsak dan mora pred prvim vlakom po progi peljati drezina kot izvidnica, saj namreč na progi ni nobenih javljalnikov plazov in pododbno. Poleg tega je proga v relativno slabem stanju, lansko leto so sicer menjavali tirnice med Rušami in Ruto, vendar to so vse kozmetični popravki.
@Jure80: O ukinjanju te proge se pa govori že zelo dolgo, čeprav dvomim, da bodo dejansko to progo ukinili. Dejstvo pa je, da je ta proga draga za koriščenje, postaje morajo biti zasedene, vsak dan mora pred prvim vlakom po progi peljati drezina kot izvidnica, saj namreč na progi ni nobenih javljalnikov plazov in pododbno. Poleg tega je proga v relativno slabem stanju, lansko leto so sicer menjavali tirnice med Rušami in Ruto, vendar to so vse kozmetični popravki.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Se bojim, da odsek med Prevaljami in Bleiburgom res nima rožnate prihodnosti ... Odsek je dolg 12 km, na njem pa sta kar dva predora (oba na naši strani), kar so le dodatni stroški pri vzdrževanju. Tudi vprašanje, v kakšnem stanju sta ta dva predora, eden izmed njiju, predor Holmec, je npr. vsaj na nekaterih mestih (ne spomnim se, lahko da tudi povsod) obzidan z opeko ...
Bi bilo pa škoda, če bi ukinili maloobmejni promet. Kljub vsemu pomeni neko vez med državama in še bolj med bližnjima regijama. Pa tudi koroška proga ima, vsaj zame, zaradi tega še dodaten čar ...
Bi bilo pa škoda, če bi ukinili maloobmejni promet. Kljub vsemu pomeni neko vez med državama in še bolj med bližnjima regijama. Pa tudi koroška proga ima, vsaj zame, zaradi tega še dodaten čar ...