proga Velenje - Dravograd

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Nejc

proga Velenje - Dravograd

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Živijo!!

Ker predvidevam, da sem edini z Velenjskega konca na tem forumu (naj me popravi, kdor je tudi), sem se spomnil na nekdanjo železniško povezavo med Velenjem in Dravogradom (Otiškim vrhom).
Zakaj so jo ukinili? Ima kdo kakšne slike? Starši so mi povedali, da je proga bila zelo zanimiva, saj je v šestdesetih letih prevladovala predvsem parna vleka.
Prosim, povejte še kaj zanimivega o tej progi, ker tako zelo dobro je jaz tudi ne poznam, rad bi pa jo.

Naj ponovno zaživi Šaleško - Koroška proga.
BREMZA

Odgovor Napisal/-a BREMZA »

Pred časom sem na spletu našel stran gospoda Travnerja iz Velenja. Tam boš našel marsikaj zanimivega, med ostalim tudi o progi za katero sprašuješ. Tule je povezava http://www.geocities.com/travnerv/. Ko se ti odpre stran klikni na železnice, nato pa projekt 2015.
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Zanimivo, ampak ta g. Travner je od sestričninega fanta oče!!
BREMZA

Odgovor Napisal/-a BREMZA »

Dokaz kako je Slovenija majhna ali ne?
kondukter
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 931
Pridružen: 15.11.2005, 0:04
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a kondukter »

Kolikor sem se pogovarjal z starejšimi krajani Mislinje in pa tudi Velenja, je bila proga Velenje-Dravograd za domačine pravzaprav eno okno v svet. Zaradi ocene, da je proga nerentabilna, so se jo (upam, da se nisem zmotil) odločili leta 1972 ukiniti. Žal je tedaj prevladovala beseda sedaj že pogojnega bivšega župana Velenja, kajti po govoricah tudi proga ni bila speljana po "nemoteči" trasi, kajti Velenje se je hitro širilo. Je pa zanimivost tudi to, da so delavce, kateri so odstranjevali progo morali menda varovati nekdanji miličniki, kajti prebivalstvo ob progi ni bilo navdušeno, da se jo ukine.
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Proga je bila ukinjena leta 1968.
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

Odgovor Napisal/-a OrientExpress »

Pozdrav vsem,

morda kdo ve, kako kaže s ponovno gradnjo te proge v okviru tretje slovenske razvojne osi (povezave Koroška - Slovenika)? So to le pobožne želje, da bi se gradila železnica Velenje - Otiški vrh obenem z načrtovano hitro cesto, ali so že kaki bolj konkretni/realni načrti?
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

hmm, dvomim, da bodo obnovili povezavo Velenje - Otiški vrh, saj še za obnovo tranzitnih prog nimamo denarja ali npr. za dugi tir proti Kopru.
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

Prometna politika je pač takšna, da se vlaga samo na proge V in X koridorja.
Bojim se, da bodo prej ukinili progo Maribor - Prevalje ( o tem se je kar nekaj govorilo ), kot pa obnovili progo Dravograd - Velenje
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

A kdo od vas mogoče ve, kakšna je zasedenost vlakov na relaciji Maribor - Prevalje in na vlakih, ki nadaljujejo pot preko meje naprej v Avstrijo?
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

jure80 napisal/-a:A kdo od vas mogoče ve, kakšna je zasedenost vlakov na relaciji Maribor - Prevalje in na vlakih, ki nadaljujejo pot preko meje naprej v Avstrijo?
V poletnih mesecih bolj slabo, med letom pa so dijaški in delavski vlaki zelo polni, najbolj seveda med Mariborom in Rušami. Preko meje v Bleiburg in nazaj pa se (vsaj s popoldanskim vlakom, jutranjega pa nisem še nikoli videl, je prezgodnji zame :oops: ) pelje nekako nič do nekaj potnikov ... :?
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

gomulka014 napisal/-a: V poletnih mesecih bolj slabo, med letom pa so dijaški in delavski vlaki zelo polni, najbolj seveda med Mariborom in Rušami. Preko meje v Bleiburg in nazaj pa se (vsaj s popoldanskim vlakom, jutranjega pa nisem še nikoli videl, je prezgodnji zame :oops: ) pelje nekako nič do nekaj potnikov ... :?
Se strinjam, vlak številka 4000 iz Maribora v Pliberk je vsaj iz Mb prazen, kot pa povedo strojevodje, ki vlak vozijo, je tako tudi preko meje, enako velja za vlak 4004. So pa precej zasedeni šolski vlaki MB - Ruše - MB, ki pa med počitnicami ne vozijo, saj bi bili prazni. Na kratko povedano bi vlaki na Koroški brez dijakov in študentov vozili prazni.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Nevem zakaj potem nekateri namigejejo, da bi radi to progo ukinili. Promet čez mejo pa je res vprašljiv, ker mednarodni promet poteka večinima preko Šentilja in Karavanški predor.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Vlak za šolarje iz Raven na Koroškem je tudi precej zaseden do Vuzenice - iz Prevalj odpelje ob 14:25 (4009) ... To verjetno pomeni, da je jutranji vlak na Prevalje od Vuzenice do Raven na Koroškem tudi dobro zaseden.

@Jure80: O ukinjanju te proge se pa govori že zelo dolgo, čeprav dvomim, da bodo dejansko to progo ukinili. Dejstvo pa je, da je ta proga draga za koriščenje, postaje morajo biti zasedene, vsak dan mora pred prvim vlakom po progi peljati drezina kot izvidnica, saj namreč na progi ni nobenih javljalnikov plazov in pododbno. Poleg tega je proga v relativno slabem stanju, lansko leto so sicer menjavali tirnice med Rušami in Ruto, vendar to so vse kozmetični popravki.
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Se bojim, da odsek med Prevaljami in Bleiburgom res nima rožnate prihodnosti ... Odsek je dolg 12 km, na njem pa sta kar dva predora (oba na naši strani), kar so le dodatni stroški pri vzdrževanju. Tudi vprašanje, v kakšnem stanju sta ta dva predora, eden izmed njiju, predor Holmec, je npr. vsaj na nekaterih mestih (ne spomnim se, lahko da tudi povsod) obzidan z opeko ...

Bi bilo pa škoda, če bi ukinili maloobmejni promet. Kljub vsemu pomeni neko vez med državama in še bolj med bližnjima regijama. Pa tudi koroška proga ima, vsaj zame, zaradi tega še dodaten čar ...
Odgovori