Preverjeno iz Ljubljane, štajerska zagotovo ni izjema!
Predzadnja generacija strojevodij je bila sestavljena samo iz kandidatov, ki so bili že nekaj let zaposleni v sistemu SŽ in so imeli dokončano 5.stopnjo smeri elektro tehnik ali strojni tehnik. Zunanjih kandidatov ni bilo.
Zadnja generacija je bila sestavljena iz novo zaposlenih kandidatov, kateri so se prijavili na zunanjem razpisu. Pogoji so bili ravno taki, s tem da so dopustili tudi kakšen alternativni poklic.
Nekaj kandidatov pa je bilo izbranih iz sistema SŽ, kateri so do takrat najmanj 10 let opravljali poklic strojevodja II. Šlo je le za notranjo prerasporeditev in dokvalifikacijo. Zato nakladati o mesarjih ni korektno. Kot sem že v prejšnem postu zapisal, ima kar nekaj naših kolegov v življenju narejena dva poklica. Takšne so bile pač zahteve in kdor je hotel doseči cilj se je temu podredil.
O strokovni usposobljenosti in povzročenih morebitnih zamudah vlakov itd. "tvojih mesarskih strojevodij", ne moreš ocenjevati, ker pač nisi iz te stroke in niti tega ne morem jaz, ker mi niso znani primeri težav o katerih govoriš. So pa zato pristojni "strojevodje inštruktorji", ki vsak tak primer preučijo in predlgajo odgovornost, če strojevodja ni ravnal strokovno.
BTW, ravnokar končuje usposabljanje skupina vlakovnih odpravnikov. Kakšna pa je bila tam kadrovska politika.......
Naj velja tista o metli in domačem pragu ..........
lp