dimenzije zapornic za Npr
dimenzije zapornic za Npr
Živijo!!
To kar pišem zdaj sicer ni povezano z železnico, no v eni stvari je, glede varnosti.
Torej: zanima me, če bi se dalo kje dobiti kakšne dimenzije od železniških zapornic in semaforjev za zavarovanje prehodov, skratka vse kar spada pod t.i. "rampe".
Hvala za pomoč
To kar pišem zdaj sicer ni povezano z železnico, no v eni stvari je, glede varnosti.
Torej: zanima me, če bi se dalo kje dobiti kakšne dimenzije od železniških zapornic in semaforjev za zavarovanje prehodov, skratka vse kar spada pod t.i. "rampe".
Hvala za pomoč
Jah Štajerci bodo rekli: Totemu se je pa zmešalo, da z metrom okoli ramp skače.SŽ 312-001 napisal/-a:Dolfe, ti si zakon!! Točno tak odgovor sem tudi pričakoval, ampak tojk pa nisem, da bi šel z metrom do najbližjega Npr-ja, kaj si bi ljudje mislili: ka pa toti dela z metrom?
No resneje pa - obstaja Pravilnik o nivojskih prehodih ceste preko železniške proge: http://www.uradni-list.si/1/ulonline.js ... dhid=44035
Nisem bral vsega, na koncu v prilogah so pa tudi neke skice. Mogoče je kaj uporabnega zate.
Prosim.
Sem pa ugotovil, da ta pravilnik govori o zavarovanih in nezavarovanih NPr, ko se je pojavljala polemika o tem, da nezavarovanih prehodov čez progo ni. Očitno so. 38. člen:
Sem pa ugotovil, da ta pravilnik govori o zavarovanih in nezavarovanih NPr, ko se je pojavljala polemika o tem, da nezavarovanih prehodov čez progo ni. Očitno so. 38. člen:
(1) NPr so lahko zavarovani ali nezavarovani.
(2) Nezavarovani NPr so prehodi, označeni samo s prometnimi znaki “Andrejev križ“
(3) Zavarovani NPr so prehodi, opremljeni s tehničnimi sredstvi, ki preprečujejo udeležencem v cestnem prometu prečkanje železniške proge (bruna) oziroma ki napovedujejo prihod vlaka in/ali prepovedujejo udeležencem v cestnem prometu prečkanje železniške proge (cestni signali (pol)zapornice), kadar se vlak približuje NPr ali vozi preko NPr.
Do sprejema pravilnika o nivojskih prehodih ceste preko železniške proge, so se vsi prehodi smatrali za zavarovane.
Nov pravilnik pa šteje za zavarovane prehode samo tiste, kateri so fizično varovani z zapornicami oziroma kot jaz razumem bi naj k zavarovanim prehodom spadali tudi tisti opremljeni z utripajočimi lučmi, ki opozarjajo na približevanje vlaka. Samo Andrejev križ in "stop" znak očitno ni dovolj.
Če takšno stanje prenesemo na ceste, naj bi potem bila vsa križišča, katera niso zavarovana z semaforji, nezavarovana križišča.
Nov pravilnik pa šteje za zavarovane prehode samo tiste, kateri so fizično varovani z zapornicami oziroma kot jaz razumem bi naj k zavarovanim prehodom spadali tudi tisti opremljeni z utripajočimi lučmi, ki opozarjajo na približevanje vlaka. Samo Andrejev križ in "stop" znak očitno ni dovolj.
Če takšno stanje prenesemo na ceste, naj bi potem bila vsa križišča, katera niso zavarovana z semaforji, nezavarovana križišča.
Nič bat. Veseli bi bili, ker bi mislili da bodo dobili nov Npr ali pa da mere pobiraš za novega.SŽ 312-001 napisal/-a:Dolfe, ti si zakon!! Točno tak odgovor sem tudi pričakoval, ampak tojk pa nisem, da bi šel z metrom do najbližjega Npr-ja, kaj si bi ljudje mislili: ka pa toti dela z metrom?
Še v novice in na poptv bi prišel.
Glede na to, da na železnici traja eno običajno leto najmanj deset let, bi to kmalu pozabili.
lp
ps
pa kje hudirja pobirate vse te pravilnike. Jaz še svojega ne najdem.press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
http://www.uradni-list.si/1/main.cp2 , kamor vpišeš v iskalni niz npr. "nivojski prehod".Dolfe napisal/-a: pa kje hudirja pobirate vse te pravilnike. Jaz še svojega ne najdem.press