Tisto ni splošni nalog, tisto je t.i. P-63a / P57a, kjer so dodane še "odredbe in obvestila vlaku" (to so večinoma počasne vožnje in nekatere ostale posebnosti dolgotrajnejšega značaja; nekaj takega, kar so enkrat na POP TV našli o počenem srcu kretnice, pa slabem stanju tira itd.), kar se natisne za vsak vlak na izhodni postaji in na vmesnih postajah pri spremembi sestave vlaka ali pa se lahko vlaku natisne, če med njegovo vožnjo nastanejo posebnosti, ki se vnesejo v ISSŽP (npr. nova počasna vožnja). O vseh ostalih posebnostih, ki niso v ISSŽP, se pa obvešča s splošnim nalogom, na katerem se lahko, če gre za daljši tekst, uporabijo tudi "nalepke", ki se jih v naprej natisne. O določenih posebnostih se vlaka niti ne sme obvestiti drugje kot samo na postaji, kjer je omenjena posebnost.Signal napisal/-a:Nisem vedel, da se nalogi pišejo še na roko.
Pred mesecem, dvema sem v MB videl s tiskalnikom natiskano precej dolgo "papirologijo" za strojevodjo ICS-a.
Lp Signal
Strojevodja
Re: Strojevodja
primožflori napisal/-a:Mene zej neki zanima, a ,če je razpis za strojevodjo recimo da je na Jesenicah pa ,če maš poklic strojni tehnik je možnost ,da bi pole vozu siemensovo lokomotivo ali moraš imeti le naziv elektrotehnik.Tko za informacijo ,ker nisem bil nikoli še seznanjen s tem.Hvala za odgovore
Prestavljeno na splošno iz fotopisov ..
Primož kandidat za strojevodjo mora imeti poleg srednje šole tehnične smeri tudi opravljeno nižjo glasbeno šolo saj se na svojem delovnem mestu srečuje z deli kjer je to znanje potrebno.
Za primer bom priložil fotografijo detajla iz kabine 541 kjer boš opazil simbol glasbenega inštrumenta iz družine pihal in še nekatere simbole, ki se uporabljajo pri zapisu glasbe.
Kot vidiš mora strojevodja za varno upravljanje lokomotive obvladati kar širok spekter znanj. Osnovno izobrazbo ustrezne smeri imaš, zdaj pa pot pod noge in v prvo glasbeno šolo.
Re: Strojevodja
--------hulk napisal/-a:primožflori napisal/-a:Mene zej neki zanima, a ,če je razpis za strojevodjo recimo da je na Jesenicah pa ,če maš poklic strojni tehnik je možnost ,da bi pole vozu siemensovo lokomotivo ali moraš imeti le naziv elektrotehnik.Tko za informacijo ,ker nisem bil nikoli še seznanjen s tem.Hvala za odgovore
Prestavljeno na splošno iz fotopisov ..
Primož kandidat za strojevodjo mora imeti poleg srednje šole tehnične smeri tudi opravljeno nižjo glasbeno šolo saj se na svojem delovnem mestu srečuje z deli kjer je to znanje potrebno.
Za primer bom priložil fotografijo detajla iz kabine 541 kjer boš opazil simbol glasbenega inštrumenta iz družine pihal in še nekatere simbole, ki se uporabljajo pri zapisu glasbe.
Kot vidiš mora strojevodja za varno upravljanje lokomotive obvladati kar širok spekter znanj. Osnovno izobrazbo ustrezne smeri imaš, zdaj pa pot pod noge in v prvo glasbeno šolo.
http://shrani.si/f/M/AB/2dwhWOQ8/dsc00406.jpg
Bravo hulk. Takole se pa že kar nekaj časa nisem nasmejal.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Fantje! Mal samokulture pa lahko imamo. Če že en ni treba da se potem vsi norce delamo. Nismo glih za to tukaj. Bodimo boljši.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Direktor moje mnenje je, da smo tukaj vsi skupaj malo preresni. Resnosti imam že v službi dovolj zato mi tukaj prav paše tale ajzenpon na lahkoten način. Malce humorja pa tudi ne more škoditi.Mojster_Strojevodja napisal/-a:Fantje! Mal samokulture pa lahko imamo. Če že en ni treba da se potem vsi norce delamo. Nismo glih za to tukaj. Bodimo boljši.
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
primožflori napisal/-a:Hulk odlično za sliko najbolši si.Povej mi kdaj naslednji teden voziš kak vlak z jesenic s siemensom ,ker sem štediral,da bi se odpravu na jesenice mal poslikat vlake in če bi imel čas ,da mi bi še mal v živo to demonstriral.Res bi mi polepšal dan z inštrukcijami.
Ja Hulky. Pa za dva kroga po dvorišču mu lahko daš, da bo v živo sprobal, kako gre s tem štajer-traktorjem.
Ej, primožflori. Če bi pošlihtal vejice, velike začetnice in še morda presledke, bi bil na tem forumu humorist št.1. Še kaj napiši.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
- Shinkansen 500
- Vajenec
- Prispevkov: 22
- Pridružen: 06.06.2012, 9:06
Re: Strojevodja
Mene pa zanima, če je možno postati strojevodja z izobrazbo: tehnik mehatronike ? Ali sprejemajo samo elektrotehnike in strojne tehnike, ter kakšni pogoji so v tujini (npr. Avstrija, Nemčija, Skandinavija...) ?
Re: Strojevodja
kolk se meni smeji!!! Tam pred osamosvojitvijo,ko smo šli v ajzemponarsko šolo,so nas gledali kot največje cigote.Samo Bosanci pa propalice delajo na železnici.Vsi so odpirali SP-je,ta ekonomist,drugi direktor,tretji......
Evo danes bi marsikdo od teh prevzetnežev lizal dupe,da bi lahko delal z Bosanci pa propalicami. Tako za intermezzo.......
Shinkansen zaenkrat ne jemljejo nič,pa si lahko doktor strojništva.Ko bodo,pa če bodo,pa sam bog ve pod kakimi pogoji.Tako je na žalost zaenkrat.
Evo danes bi marsikdo od teh prevzetnežev lizal dupe,da bi lahko delal z Bosanci pa propalicami. Tako za intermezzo.......
Shinkansen zaenkrat ne jemljejo nič,pa si lahko doktor strojništva.Ko bodo,pa če bodo,pa sam bog ve pod kakimi pogoji.Tako je na žalost zaenkrat.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re:
541 napisal/-a:Tisto ni splošni nalog, tisto je t.i. P-63a / P57a, kjer so dodane še "odredbe in obvestila vlaku" (to so večinoma počasne vožnje in nekatere ostale posebnosti dolgotrajnejšega značaja; nekaj takega, kar so enkrat na POP TV našli o počenem srcu kretnice, pa slabem stanju tira itd.), kar se natisne za vsak vlak na izhodni postaji in na vmesnih postajah pri spremembi sestave vlaka ali pa se lahko vlaku natisne, če med njegovo vožnjo nastanejo posebnosti, ki se vnesejo v ISSŽP (npr. nova počasna vožnja). O vseh ostalih posebnostih, ki niso v ISSŽP, se pa obvešča s splošnim nalogom, na katerem se lahko, če gre za daljši tekst, uporabijo tudi "nalepke", ki se jih v naprej natisne. O določenih posebnostih se vlaka niti ne sme obvestiti drugje kot samo na postaji, kjer je omenjena posebnost.Signal napisal/-a:Nisem vedel, da se nalogi pišejo še na roko.
Pred mesecem, dvema sem v MB videl s tiskalnikom natiskano precej dolgo "papirologijo" za strojevodjo ICS-a.
Lp Signal
Malo napačna razlaga, p-63a/p-57a je poročilo o sestavi in zaviranju vlaka ,ki ga izstavi prevoznik in ni nobenih počasnih voženj na njemu. Obrazec p-13 je pa nalog za vožnjo vlaka ,ki ga izstavi upravljalec ima pa številko vlaka,počasne vožnje,nevarne snovi,izredne pošiljke....
Obstaja pa tudi elektronski splošni nalog p-14, ki ga lahko izstavijo le krajevno vodene postaje opremljene z terminali ISSŽP,kjer prometnik vtipka ostale posebnosti s katerimi ni bil vlak obveščen z p-13.
l.p.