Neprekinjeno zavarjeni tir (NZT)
Re: Neprekinjeno zavarjeni tir (NZT)
Zelo lep prispevek. Imam pa eno, malo zgodovinski vprašanje:
1) V Evropi so stiki tirnic bili podprti z dvema pragovoma, leva in desna tirnica sta imeli istočasno spoj. Podvojen prag je prinašal težave pri strojnem vzdrževanju, udarjanje kolesne dvojice po spoju....
2) V ZDA se/so uporabljali izmenične spoje, enkrat ena tirnica, enkrat druga tirnica. Vožnja je povsem drugačna kot na naših progah, ni ritmičnega udarjanja, odpadejo pa tudi težave pri strojnem vzdrževanju zaradi podvojenih pragov.....
Zakaj se je pojavila taka razlika v gradnji prog na obeh straneh Atlantika, če pa sedaj ni takorekoč nobene razlike pri zvarjenih tirnicah. (razen da so tirnice še vedno krepko močnejše). Ali so merodajni ljudje hodili okrog z zaprtimi očmi in zamašenimi ušesi?
LPL
1) V Evropi so stiki tirnic bili podprti z dvema pragovoma, leva in desna tirnica sta imeli istočasno spoj. Podvojen prag je prinašal težave pri strojnem vzdrževanju, udarjanje kolesne dvojice po spoju....
2) V ZDA se/so uporabljali izmenične spoje, enkrat ena tirnica, enkrat druga tirnica. Vožnja je povsem drugačna kot na naših progah, ni ritmičnega udarjanja, odpadejo pa tudi težave pri strojnem vzdrževanju zaradi podvojenih pragov.....
Zakaj se je pojavila taka razlika v gradnji prog na obeh straneh Atlantika, če pa sedaj ni takorekoč nobene razlike pri zvarjenih tirnicah. (razen da so tirnice še vedno krepko močnejše). Ali so merodajni ljudje hodili okrog z zaprtimi očmi in zamašenimi ušesi?
LPL
Re: Neprekinjeno zavarjeni tir (NZT)
Varjenje jekla je zahtevno delo, katerega je potrebno obvladati v nulo. Pa kljub temu včasih ne rata tako, kot bi moralo. Ja ja, žlindra rada dela zgago.
Kdor se je kdaj trudil v domači garaži z "jadran elektrodo", bo že vedel, na kaj namigujem.
MMG, te dve sliki je v forumsko korist odstopil prijatelj, ki ne želi biti imenovan.
Vsekakor, če se bo premislil, potem se naj kar podpiše, da ga pohvalimo za ostro oko.
lp,
Dolfe
Kdor se je kdaj trudil v domači garaži z "jadran elektrodo", bo že vedel, na kaj namigujem.
MMG, te dve sliki je v forumsko korist odstopil prijatelj, ki ne želi biti imenovan.
Vsekakor, če se bo premislil, potem se naj kar podpiše, da ga pohvalimo za ostro oko.
lp,
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Neprekinjeno zavarjeni tir (NZT)
Pozdravljeni,
sicer je bil posnetek že v svoji temi, pa naj bo še tukaj, da bomo imeli vse o švajsariji na enem mestu: varjenje s termitom, ki sem ga posnel 09.04.2011 v Račah:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hXXJFfxCuXM&feature=plcp[/youtube]
Lp,
T
sicer je bil posnetek že v svoji temi, pa naj bo še tukaj, da bomo imeli vse o švajsariji na enem mestu: varjenje s termitom, ki sem ga posnel 09.04.2011 v Račah:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hXXJFfxCuXM&feature=plcp[/youtube]
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Neprekinjeno zavarjeni tir (NZT)
Kakšne težave pri strojnem vzdrževanju ?Ljubitelj napisal/-a:Zelo lep prispevek. Imam pa eno, malo zgodovinski vprašanje:
1) V Evropi so stiki tirnic bili podprti z dvema pragovoma, leva in desna tirnica sta imeli istočasno spoj. Podvojen prag je prinašal težave pri strojnem vzdrževanju, udarjanje kolesne dvojice po spoju....
2) V ZDA se/so uporabljali izmenične spoje, enkrat ena tirnica, enkrat druga tirnica. Vožnja je povsem drugačna kot na naših progah, ni ritmičnega udarjanja, odpadejo pa tudi težave pri strojnem vzdrževanju zaradi podvojenih pragov.....
Zakaj se je pojavila taka razlika v gradnji prog na obeh straneh Atlantika, če pa sedaj ni takorekoč nobene razlike pri zvarjenih tirnicah. (razen da so tirnice še vedno krepko močnejše). Ali so merodajni ljudje hodili okrog z zaprtimi očmi in zamašenimi ušesi?
LPL
Vsi stroji za regulacijo imajo gumb za razširitev krampov na agregatu in s tem možnost podbijanje dvojnih pragov....
+
Re: Neprekinjeno zavarjeni tir (NZT)
Mogoče res ni težav z strojno regulacijo, toda zakaj ta razlika med obema stranema Atlantika. Moje lastne izkušnje glede mirnosti vožnje se nagibajo na ono stran.mario:
Kakšne težave pri strojnem vzdrževanju ?
Ker ste Mario strokovnjak za proge vas prosim če pojasnite, kdaj se pri prehodu na jekleni most uporabljajo rešitve kot jo je pokazal Dolfe:
http://img29.imageshack.us/img29/8526/dsc0300f.jpg
LPL
Re: Neprekinjeno zavarjeni tir (NZT)
Glede razlik na obeh straneh Atlantika raje ne bi razglabljal ... Tudi avto za USA trg ne pridobi EU homologacije brez nekih sprememb ... da ne govorimo o ostalih zadevah. Včasih pač svet ni bil tako majhen kot danes, rezultati pa so vidni vsak dan ...
Rešitev, katere link ste dali, se uporablja pri prehodih iz ene konstrukcije, ki ima pač drugačen razteznostni koeficient kot gramozna greda.
To dihajoči del iz toge pritrditve na viaduktu ali jeklenem mostu na klasično gramozno gredo, da pač na viadukt ali most ne delujejo še sile NZT odprte proge.
Zadevo poznam teoretično ljubiteljsko
Pri nas takih rešitev še ne poznamo, se bo pa sigurno uporabila na novi progi Divača - Koper.
Rešitev, katere link ste dali, se uporablja pri prehodih iz ene konstrukcije, ki ima pač drugačen razteznostni koeficient kot gramozna greda.
To dihajoči del iz toge pritrditve na viaduktu ali jeklenem mostu na klasično gramozno gredo, da pač na viadukt ali most ne delujejo še sile NZT odprte proge.
Zadevo poznam teoretično ljubiteljsko
Pri nas takih rešitev še ne poznamo, se bo pa sigurno uporabila na novi progi Divača - Koper.
+