Električna energija na Slovenskih železnicah
Hulky, tri pulmane lahko kar na roke rineš. Pelji naprimer 1500 ton in se čist po nepotrebnem dvakrat ali trikrat ustavi. Cel šparovec cekinov boš pokuril že pri prvi ponovni speljavi. Potem pa svoje še pristavijo razno-razne dolgoletne počasne vožnje, pa smo tam. Že res da jih letos na tvoji relaciji ni. Veliko preveč pa jih je proti Mariboru in na primorskem koncu.
Bojan, saj v bistvu vem da to ni mogoče. Ampak misel je pa mamljiva. Sicer pa so SŽ zadnjih 15 let itak poligon za sprovajanje norih idej pa se ena več ali manj ne bo poznala.
Drugače rečeno, hotel sem le povedati, da bi bilo potrebno del stroškovne odgovornosti preložiti še na kakšnega drugega akterja, ki ni tako nedolžen pri vsem tem.
Že res da gre na koncu vse iz enega žaklja, vendar, prst o prevelikih obratovalnih stroških je pa vedno uprt le v vleko.
Bojan, saj v bistvu vem da to ni mogoče. Ampak misel je pa mamljiva. Sicer pa so SŽ zadnjih 15 let itak poligon za sprovajanje norih idej pa se ena več ali manj ne bo poznala.
Drugače rečeno, hotel sem le povedati, da bi bilo potrebno del stroškovne odgovornosti preložiti še na kakšnega drugega akterja, ki ni tako nedolžen pri vsem tem.
Že res da gre na koncu vse iz enega žaklja, vendar, prst o prevelikih obratovalnih stroških je pa vedno uprt le v vleko.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Joj, joj, joj holding seveda je osnovni namen železnic prevoz in to je večina zaposlenih že skapirala ampak beseda prevoz potrebuje še pridevnik. V glavi ekonomista je to VARČNI prevoz, potnik si želi UDOBEN, VAREN in KVALITETEN (točen) prevoz, ostali uporabniki si želijo CENOVNO UGODEN IN ZANESLJIV prevoz.... Torej vsak ima svoj pogled na prevoz. In naloga zaposlenih je, da zagotovijo prevoz po želji uporabnikov.holding napisal/-a:Jej, jej, jej!!!!
Le kdaj boste skapiral, da je edini namen železnice prevoz .....
in kdo je prevoznik?
Lokomotive pač upravljajo strojevodje.........
Vodenje prometa pa je samo zato, ker se udeleženci v procesu nikakor ne morejo sporazumeti med sabo in zato potrebujejo nekoga, da vseskupaj za silo drži vkup...
Spoštujte VOZNI RED, turnuse, odredbe o zaporah, imejte sposobna vlećna in vlečena vozila, zrihtane infrastrukturne objekte pa boste šparal z energijo...
Bodite v času rednega odhoda pripravljeni za delo......
In kaj ima pri zgoraj navedenem vodenje prometa???
In kaj ima pri tem vodenje prometa?! Kar precej bi jaz dejal saj lahko pri vseh zgoraj navedenih pridevnikih izdatno pripomorejo tudi zaposleni v vodenju prometa.
in zakaj ste prepričani, da se vlaki na signalih ustavljajo brez konkretnega razloga?
Velikokrat se tudi zgodi, da vlak stoji pred signalom zaradi čakanja na zagotovitev prepeljevalne poti (jo pač zaseda premik, uvoz, ...ipd.
Zato, da privarčujejo energijo zaradi brezveznih postankov, so Avstrijci že pred dobrimi dvajsetimi leti ukinili prepeljevalno pot. Pri nas pa za ysak slučaj garantiramo vsakemu vlaku (srtojevodji) še 100 metrov prostosti od rdeče luči in balize naprej.
Velikokrat se zato stoji, tudi z 1422 tonami...
A mate jajca???
Velikokrat se tudi zgodi, da vlak stoji pred signalom zaradi čakanja na zagotovitev prepeljevalne poti (jo pač zaseda premik, uvoz, ...ipd.
Zato, da privarčujejo energijo zaradi brezveznih postankov, so Avstrijci že pred dobrimi dvajsetimi leti ukinili prepeljevalno pot. Pri nas pa za ysak slučaj garantiramo vsakemu vlaku (srtojevodji) še 100 metrov prostosti od rdeče luči in balize naprej.
Velikokrat se zato stoji, tudi z 1422 tonami...
A mate jajca???
Holding imamo oči in z njimi gledamo. Imamo možgane in z njimi razmišljamo. Torej v večini primerov lahko ugotovimo kdaj je bil postanek upravičen in kdaj ne.holding napisal/-a:in zakaj ste prepričani, da se vlaki na signalih ustavljajo brez konkretnega razloga?
Velikokrat se tudi zgodi, da vlak stoji pred signalom zaradi čakanja na zagotovitev prepeljevalne poti (jo pač zaseda premik, uvoz, ...ipd.
Zato, da privarčujejo energijo zaradi brezveznih postankov, so Avstrijci že pred dobrimi dvajsetimi leti ukinili prepeljevalno pot. Pri nas pa za ysak slučaj garantiramo vsakemu vlaku (srtojevodji) še 100 metrov prostosti od rdeče luči in balize naprej.
Velikokrat se zato stoji, tudi z 1422 tonami...
A mate jajca???
Daj še povej zakaj si napisal strojevodji v oklepaju. Imaš mogoče kaj proti strojevodjem?
Imamo jih. Tisti ki se pred signalom ne more ustaviti, ga tudi 50 metrov ne reši. Ker je v takem primeru hitrost velika in zaustavna pod daljša. Tudi ne vem primera, kjer bi ta prepeljevalna pot igrala ključno vlogo. Sicer pa je postaj s stalnim premikom bolj malo. Predpis pa tudi določa koliko prej se mora premik ustavit. In tega se vlakovni odpravniki držijo.
Holding, poglej. Iz prakse strojevodja vedno prejkoslej vidi zakaj je bil ustavljen. Ali je šlo za srečanje s potniškim vlakom na postaji kjer ni podhoda na perone, ali je pred njim kakšen drug vlak ki ga ovira ali pa kaj tretjega. Razlog se hitro pokaže. Če ga pa ni, potem pa avtomatsko sklepa, da je nekdo pozabil pravočasno stisnit tipke na mizi. To še posebej pride do izraza kjer so postajni NPR, kjer se pred postavitvijo vlakovne poti morajo še prej zavarovati prehodi. Te stvari se ne dogajajo ravno redko.
Hočeš primer?
Vzemimo postajo kjer je odjavni razmik med naslednjo postajo dolg 6 minut. Vlak se ustavi pred uvoznim signalom, nakar dobi zeleno luč. Vlakovni odpravnik kaže z rokami, češ čakal si odjavo. Vse lepo in prav. Vendar ko po tistih 6 minutah prideš na naslednjo postajo, te čaka "zelen prevoz", čeprav je naslednji odsek dolg za 11 minut vožnje. Postaja pa seveda prazna. Kakšno odjavo si potemtakem čakal? Helikoptersko?
Ali pa konkreten primer 1422 tonske mase na kolesih. Njamanj pol ure ni šel pred tem vlakom noben drug vlak. Vseskozi samo "zeleno". Potem pa prideš na določeno postajo kjer te čaka signal v legi "stoj" in nato po 2 minutah seveda sprememba na "zeleno". Pred teboj ni nič, vlak iz nasprotne smeri si srečal eno postajo prej, nato spet nič. Naslednjih 20km spet vse brez posebnosti. Le kje je potem tičal razlog zaustavitve. To ni izmišljen posamezen primer. To se redno dogaja, in to je tisto kar žuli.
Pa še to. Strojevodja mora obrazložiti slehrno nenadejano zaustavitev vlaka, bodisi zaradi njegove napake ali zaradi motnje na lokomotivi. Če zaustavi vlak iz prometnih ozirov, ni potrebno nobenega pojasnila. Krije ga zapis ASN na brzinomernem traku. In nihče nima "jajc" vprašati zakaj je na določenem mestu 1422 ton težak vlak stal.
lp
Holding, poglej. Iz prakse strojevodja vedno prejkoslej vidi zakaj je bil ustavljen. Ali je šlo za srečanje s potniškim vlakom na postaji kjer ni podhoda na perone, ali je pred njim kakšen drug vlak ki ga ovira ali pa kaj tretjega. Razlog se hitro pokaže. Če ga pa ni, potem pa avtomatsko sklepa, da je nekdo pozabil pravočasno stisnit tipke na mizi. To še posebej pride do izraza kjer so postajni NPR, kjer se pred postavitvijo vlakovne poti morajo še prej zavarovati prehodi. Te stvari se ne dogajajo ravno redko.
Hočeš primer?
Vzemimo postajo kjer je odjavni razmik med naslednjo postajo dolg 6 minut. Vlak se ustavi pred uvoznim signalom, nakar dobi zeleno luč. Vlakovni odpravnik kaže z rokami, češ čakal si odjavo. Vse lepo in prav. Vendar ko po tistih 6 minutah prideš na naslednjo postajo, te čaka "zelen prevoz", čeprav je naslednji odsek dolg za 11 minut vožnje. Postaja pa seveda prazna. Kakšno odjavo si potemtakem čakal? Helikoptersko?
Ali pa konkreten primer 1422 tonske mase na kolesih. Njamanj pol ure ni šel pred tem vlakom noben drug vlak. Vseskozi samo "zeleno". Potem pa prideš na določeno postajo kjer te čaka signal v legi "stoj" in nato po 2 minutah seveda sprememba na "zeleno". Pred teboj ni nič, vlak iz nasprotne smeri si srečal eno postajo prej, nato spet nič. Naslednjih 20km spet vse brez posebnosti. Le kje je potem tičal razlog zaustavitve. To ni izmišljen posamezen primer. To se redno dogaja, in to je tisto kar žuli.
Pa še to. Strojevodja mora obrazložiti slehrno nenadejano zaustavitev vlaka, bodisi zaradi njegove napake ali zaradi motnje na lokomotivi. Če zaustavi vlak iz prometnih ozirov, ni potrebno nobenega pojasnila. Krije ga zapis ASN na brzinomernem traku. In nihče nima "jajc" vprašati zakaj je na določenem mestu 1422 ton težak vlak stal.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Tako je. Razni tiči so med nami tako kot povsod toda ne morem mimo ugotovitve, da je kvaliteta med prometniki v zadnjih 10-ih letih v upadu. Včasih je prometnik pričakal vlak na točno določenem mestu z zapetimi gumbi na suknjiču, poravnano kravato, s kapo na glavi......zdaj, če se sploh pojavi ga je možno videti brez kape, odpetega, z zavihanimi rokavi, z mobitelom ob ušesu.... Seveda niso vsi taki, da se razumemo ampak včasih takih sploh ni bilo.Mirče napisal/-a:Kaj čemo tako je vse sorte prometnikov nas je eni so pri stvari drugi ne.Imate pa tudi vi razne Brašniče in podobne legende.
Vidim, da ste se danes spravili na prometnike! A strojevodje se ne vidite? Berete časopis, počivate, zehate, kadite, poleti na pol goli in še bi lahko naštevala! Je pa za "prepozno" postavljeno vozno pot, pa je lahko več dejavnikov! Lahko se zgodi, da pride do napake na kretnici ( so stare in dotrajane), postavljalne mize ne delujejo več tako kot bi morale ( ni zahtevanega učinka in je potrebno vse ponovit) in še je takšnih možnosti! Če pa ste že takšni heroji, zakaj nihče ne omeni, da tudi zaradi vaših napak občasno kakšen vlak stoji pri kakšnem signalu? Ne vsega prelagat na druge! Vsi smo ljudje in vsi delamo napake!