Konec kislih kumatic in zafrkavanja
Sedaj pa resni in uradni podatki iz NS časa (HÜTTE, des Ingenieurs Taschenbuch, Berlin 1936)...iz privatne knjižnice ŽC!
Na žalost v javnih knjižnicah v SLO ni dostopna.
A jim bo Tono verjel, ne vem
Torej:
Kolesna dvojica Deutsche Reichsbahn s premerom koles 1000 mm "vaga" 1150 kg, premera 940 mm pa 1050 kg.
Menjava bandažev kolesnih dvojic
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Menjava bandažev kolesnih dvojic
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Menjava bandažev kolesnih dvojic
železocestnik napisal/-a:Sem pa že davno tega poročal o prevozu bandaže v Celje in o razlaganju le teh
železocestnik napisal/-a:Nov eksponat je "pripeljal" Tono...
Takole so mu ga naložili na Ptuju...
Slika je delo akademskega slikarja Staneta Kumarja...
V Celju pa je menda razložilo bandažo nekaj forumašev, ki jim je Tono zamolčal, koliko "vaga"
@Tono je verjetno zavestno pri sebi uporabil rek:Deca ne vedo kaj je 300 kila, bodo prijeli pa nesli".
Kakšen so bili komentarji med razkladanjem pa gre med druge pregovore.
Samo , da se ne bodo našla druga "deca", ki tudi ne bojo vedeli kakšno težo ima bandaž ter ga ponoči odpeljali,podnevi pa na DINOS.
LP
Drotar
Re: Menjava bandažev kolesnih dvojic
železocestnik napisal/-a:Je treba upoštevati malo umetniške svobode pri kiparju., ki je zapisal težo kolesne dvojice
Huh, umetnik si torej ni vzel tako zelo veliko umetniške svobode ... znotraj 20% toleranc (ki sem jih obljubil pri izračunu teže enega bandaža če Tono dostavi mere).železocestnik napisal/-a:Kolesna dvojica Deutsche Reichsbahn s premerom koles 1000 mm "vaga" 1150 kg, premera 940 mm pa 1050 kg.
LP, Metod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Menjava bandažev kolesnih dvojic
Videli smo, kakšno reklamo je naredil Tono domači delavnici na Ptuju...
Sedaj si pa še poglejmo njihovo reklamo na spletni strani...
Obnova kolesnih dvojic za parno lokomotivo
Partner: Slovenske železnice d.o.o.
Država: Slovenija
Tip vozila: kolesne dvojice in ostale komponente
Leto: 2011
V Proizvodnji Ptuj smo specializirani za obnovo vseh vrst kolesnih dvojic železniških vozil. Obseg njihove obnove smo zaokrožili v letu 2008, ko smo pričeli z obnovo kolesnih dvojic, opremljenih s kolesnimi obroči – bandaži.
Glede na ustaljeno prakso in navodila kupcev poseben izziv predstavlja obnova kolesnih dvojic, ki prispejo v zamenjavo kolesnih obročev – bandažev, zlasti takšnih, ki niso standardne. Prav takšne, posebne kolesne dvojice, so konec januarja prispele v Proizvodnjo Ptuj: prvi dve od skupno petih kolesnih dvojic največje parne lokomotive pri nas P-LOK 33-037, na katerih je bilo potrebno zamenjati kolesne obroče – bandaže.
V procesu obnove gre za izredno zahteven in težek projekt zaradi izrednih dimenzij: premer tekalnega venca je 1400 mm, teža pogonske kolesne dvojice pa znaša cca. 3300 kg.
Stroje za obdelavo v proizvodnji je bilo potrebno predelati in prilagoditi obdelavi kolesnih dvojic takšnih dimenzij, veliko dela pa smo morali opraviti ročno. Predelati je bilo potrebno stružnico za struženje profilov in izstruženje starega zakovnega obroča ter izdelati priprave za segrevanje in demontiranje ter montiranje kolesnega obroča. Veliko ročnega dela pa je bilo potrebno vložiti v zakovanje novega varovalnega obroča. Kljub zahtevnosti obnove kolesnih dvojic, nam je ta odlično uspela.
na linku CD pa so še fotke:
http://www.sz-cd.si/obnova-kolesnih-dvo ... lokomotivo
Sedaj si pa še poglejmo njihovo reklamo na spletni strani...
Obnova kolesnih dvojic za parno lokomotivo
Partner: Slovenske železnice d.o.o.
Država: Slovenija
Tip vozila: kolesne dvojice in ostale komponente
Leto: 2011
V Proizvodnji Ptuj smo specializirani za obnovo vseh vrst kolesnih dvojic železniških vozil. Obseg njihove obnove smo zaokrožili v letu 2008, ko smo pričeli z obnovo kolesnih dvojic, opremljenih s kolesnimi obroči – bandaži.
Glede na ustaljeno prakso in navodila kupcev poseben izziv predstavlja obnova kolesnih dvojic, ki prispejo v zamenjavo kolesnih obročev – bandažev, zlasti takšnih, ki niso standardne. Prav takšne, posebne kolesne dvojice, so konec januarja prispele v Proizvodnjo Ptuj: prvi dve od skupno petih kolesnih dvojic največje parne lokomotive pri nas P-LOK 33-037, na katerih je bilo potrebno zamenjati kolesne obroče – bandaže.
V procesu obnove gre za izredno zahteven in težek projekt zaradi izrednih dimenzij: premer tekalnega venca je 1400 mm, teža pogonske kolesne dvojice pa znaša cca. 3300 kg.
Stroje za obdelavo v proizvodnji je bilo potrebno predelati in prilagoditi obdelavi kolesnih dvojic takšnih dimenzij, veliko dela pa smo morali opraviti ročno. Predelati je bilo potrebno stružnico za struženje profilov in izstruženje starega zakovnega obroča ter izdelati priprave za segrevanje in demontiranje ter montiranje kolesnega obroča. Veliko ročnega dela pa je bilo potrebno vložiti v zakovanje novega varovalnega obroča. Kljub zahtevnosti obnove kolesnih dvojic, nam je ta odlično uspela.
na linku CD pa so še fotke:
http://www.sz-cd.si/obnova-kolesnih-dvo ... lokomotivo
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers