O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Še uradna potrditev sprememb v mednarodnem prometu:
http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/ ... ovica/1159
http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/ ... ovica/1159
...
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Evo, dočakali smo dan, ko se je končno izkristalizilal vozni red za obdobje 2012. Sedaj lahko naredimo inventuro in pogledamo, iz kakšnega kafeta so nam ciganke skozi celo leto šlogale.
Začetek teme ....
ĆD Pendolino pride kot "Emona" v Ljubljano ..... in zadnji vagon gre za HŽ Rijeka?
lp,
Dolfe
Začetek teme ....
AEE_Express napisal/-a:Pozdravljen (a) vsem!
Za WIEN - MARIBOR del ZAGREB
dobro novega..... za novem voznem red od december 2011 za 2012 je malo sprembe..
Češka Pendolino ČD 680/681 je bo vozi Praga-Wien-Graz-Maribor-Ljubljana-Venezia za "EMONA" , čas je 4 uri in 45 min za Dunaj-Ljubljana, še do Venezia čas je 8 uri in 25 min.
Pendolino ČD
Wien - Ljubljana 4 uri in 45min
Wien - Venezia 8 uri in 25 min.
EC 159/158 "Croatia" je mogoče novo drugo pot vlak za Madžarskem in Hrvaškem, tudi novo (IC BUS "OBB") Graz-Varažin-Zagreb in nazaj.
novo Railjet bo vozi samo do Mariboru in Dunaju, tudi CityShuttle+2016 in Desiro 5022.xxx do Mb za LP .
ostalo, še ne vem. bo še sporočilo....
lp,miro
ĆD Pendolino pride kot "Emona" v Ljubljano ..... in zadnji vagon gre za HŽ Rijeka?
lp,
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Potniški promet na progi Divača - Rakitovec očitno še ne bo ukinjen (http://www.slo-zeleznice.si/uploads/voz ... divaca.pdf).
Bo še naprej vozil vlak, ali bo po novem kombi, kot se je nekaj že govorilo na forumu?
Bo še naprej vozil vlak, ali bo po novem kombi, kot se je nekaj že govorilo na forumu?
Aljaž
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Samo 2 vlaka na dan za Dunaj , torej ob 10:19 in 18:19 . Da obratno niti ne govorim ob 8 ali pa 14 odhod iz dunaja. Klinc pa take povezave.
Ni mi pa jasno zakaj, če se gre na Češko potrebno vozit skozi celo Avstrijo via Salzburg ko je pa lepa zveza če se gre na EC 158 pa prideš ob 2 na Dunaj pa te čaka direktni EC 72 za Prago?
Ni mi pa jasno zakaj, če se gre na Češko potrebno vozit skozi celo Avstrijo via Salzburg ko je pa lepa zveza če se gre na EC 158 pa prideš ob 2 na Dunaj pa te čaka direktni EC 72 za Prago?
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Dokler Dunajčani ne končajo z njihovo "Emoniko" in povezano prenovo Južne postaje (predvidoma čez kakšno leto), bodo povezave s CZ, SK, PL, HU tudi bolj tako tako. Vlaki z juga imajo sedaj končno v Meidlingu (južno predmestje Dunaja), s severa in vzhoda pa še naprej na gradbišču Südbf. Med njima pa, hmmm ali vozi S-Bahn? Sicer pa metro s prestopanji (karta 1,80€) in za tujca skrajno "intuitivnimi" imeni postajališč (Philadelphiabrücke, Südtiroler Platz). No ja, mogoče bo pa po končani prenovi vendarle možnost za še kakšen vlak več iz naših logov , kolikor jih trenutno dovoljuje tistih nekaj potniških tirov na Meidlingu....
Glede istrske proge mi pa tudi ni čisto jasno, ali je lokalni potniški promet po njenem slovenskem delu sploh kdaj imel pravi smisel. Avstrijci so jo naredili za dostop do mornariškega oporišča v Puli in se jim je žvižgalo za tistih nekaj vasic v danes slovenski Istri. Prvič, področje, kjer je speljana, je redko poseljeno in bi bi bil smiseln kvečjemu šinobus, če bi jih premogli. Za Podgorje in Prešnico ne rečem, ampak postaja(lišče) Rakitovec... sicer je nek zaselek ob njem/j, ampak vaško jedro je čez palec kakšna 2 km stran. Še huje je v Zazidu, kjer je postajališče v goščavi visoko nad vasjo, do njega se pride po strmi planinski poti (gojzarji priporočljivi)... me kar čudi, da se je sploh komu ljubilo laziti tja gor in da ga niso že prej ukinili podobno kot Vreme ali Šmaver. Če gremo čez mejo, tudi postaja Buzet se nahaja na eni vzpetini kar precej ven iz mesta. Potem, glede na to, da so omenjeni kraji v občini Koper, sklepam, da bi se največ potencialnih potnikov hotelo peljati tja in ne v Kozino oz. Divačo. V Prešnici ni mogoče prestopati s kratkim čakanjem, v Kozini ne vem, kako je trenutno, ko je še gradbišče.... potem križanja z luškimi transporti na Koperbahnu.... skratka hitra in enostavna pot do Kopra z vlakom žal nekako ni mogoča. Tako da je kakšen minibus za potnike do Kopra precej boljša možnost, pa še direkt v vasi lahko pride. Res je pa tudi, da je cesta v Podpeči in nekoliko manj med Rakitovcem in Zazidom zgodba zase...
Glede istrske proge mi pa tudi ni čisto jasno, ali je lokalni potniški promet po njenem slovenskem delu sploh kdaj imel pravi smisel. Avstrijci so jo naredili za dostop do mornariškega oporišča v Puli in se jim je žvižgalo za tistih nekaj vasic v danes slovenski Istri. Prvič, področje, kjer je speljana, je redko poseljeno in bi bi bil smiseln kvečjemu šinobus, če bi jih premogli. Za Podgorje in Prešnico ne rečem, ampak postaja(lišče) Rakitovec... sicer je nek zaselek ob njem/j, ampak vaško jedro je čez palec kakšna 2 km stran. Še huje je v Zazidu, kjer je postajališče v goščavi visoko nad vasjo, do njega se pride po strmi planinski poti (gojzarji priporočljivi)... me kar čudi, da se je sploh komu ljubilo laziti tja gor in da ga niso že prej ukinili podobno kot Vreme ali Šmaver. Če gremo čez mejo, tudi postaja Buzet se nahaja na eni vzpetini kar precej ven iz mesta. Potem, glede na to, da so omenjeni kraji v občini Koper, sklepam, da bi se največ potencialnih potnikov hotelo peljati tja in ne v Kozino oz. Divačo. V Prešnici ni mogoče prestopati s kratkim čakanjem, v Kozini ne vem, kako je trenutno, ko je še gradbišče.... potem križanja z luškimi transporti na Koperbahnu.... skratka hitra in enostavna pot do Kopra z vlakom žal nekako ni mogoča. Tako da je kakšen minibus za potnike do Kopra precej boljša možnost, pa še direkt v vasi lahko pride. Res je pa tudi, da je cesta v Podpeči in nekoliko manj med Rakitovcem in Zazidom zgodba zase...
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Nekaj o povezavah z Italijo.
Res je žalostno, da ni več nobenega vlaka za Italijo. Imamo tri železniške progo z Italijo: Sežana-Opčine, Kreplje-Opčine in Nova Gorica-Gorica. Če primerjamo še Beljak, očitno je da Italijani niso zainteresirani za mednarodne železniške povezave. Zakaj je tako, ne vem. Vendar mislim da bi Slovenija, oziroma SŽ lahko ukrepale. Zakaj SŽ ne uvede SŽ BUS? Zakaj Slovenija mora biti zainteresirana?
1. Nova Gorica in Gorica sta fizično eno mesto. Med mesti obstajajo nepretrgane družinske, kulturne, ekonomske in prometne vezi. Slovenija bi mogla zahtevati železniško povezavo med postajami v Novi Gorici in Gorici. Tehnično in tehnološko to ne more biti problem, ker je tudi danes tovorni promet med mestoma aktiven. Res je, da med postajama peljejo lokalni (Italijanski in Slovenski) avtobusi, kar je boljše kot nič, železniška proga pa je bolj naravna povezava. Slovenski potnika imajo v Gorici odlične povezave za celotno Italijo.
2. Na Tržaškem krasu živijo avtohtoni Slovenci. Za razliko od Avstrije, tam se v trgovinah in gostilnah pogovarja v slovenščini. Večkrat sem obiskal to čudovito pokrajino skozi katero se železniška proga spušča od Sežane do Tržiča (Monfalcone). SŽ BUS od Tržiča do Sežane s direktnim pristopom na vlak za Ljubljano bi omogočil našim zamejcem enostaven dostop do matične domovine, marsikateremu Slovencu pa bi odprl pristop v tržaško primorje.
3. Po nekaterih analizah, vsak dan več kot 100 Slovencev potuje na tržaško letališče Ronchi in beneška letališča Tarvisio in Marco Polo, ki sta znana po nizkocenovnih povezavah z preostankom Evrope. Iz Ljubljane vsak dan gre nekaj avtobusov do teh letališč. Veliko potnikov uporablja lastni avto, ki ga pustijo na letališču, ali pa imajo družinskega šoferja, ki to pot mora narediti dvakrat. Sam sem do tam potoval nekajkrat in plačal za dvotedensko parkiranje 130€. Če bi SŽ organizirale SŽ BUS na relaciji Sežana - Ronchi - Tarvisio - Marco POlo - ŽP Mestre, bi sigurno bil zaseden.
Če FS noče voziti naše vagone po Italiji, sledimo avstrijskem primeru.
Res je žalostno, da ni več nobenega vlaka za Italijo. Imamo tri železniške progo z Italijo: Sežana-Opčine, Kreplje-Opčine in Nova Gorica-Gorica. Če primerjamo še Beljak, očitno je da Italijani niso zainteresirani za mednarodne železniške povezave. Zakaj je tako, ne vem. Vendar mislim da bi Slovenija, oziroma SŽ lahko ukrepale. Zakaj SŽ ne uvede SŽ BUS? Zakaj Slovenija mora biti zainteresirana?
1. Nova Gorica in Gorica sta fizično eno mesto. Med mesti obstajajo nepretrgane družinske, kulturne, ekonomske in prometne vezi. Slovenija bi mogla zahtevati železniško povezavo med postajami v Novi Gorici in Gorici. Tehnično in tehnološko to ne more biti problem, ker je tudi danes tovorni promet med mestoma aktiven. Res je, da med postajama peljejo lokalni (Italijanski in Slovenski) avtobusi, kar je boljše kot nič, železniška proga pa je bolj naravna povezava. Slovenski potnika imajo v Gorici odlične povezave za celotno Italijo.
2. Na Tržaškem krasu živijo avtohtoni Slovenci. Za razliko od Avstrije, tam se v trgovinah in gostilnah pogovarja v slovenščini. Večkrat sem obiskal to čudovito pokrajino skozi katero se železniška proga spušča od Sežane do Tržiča (Monfalcone). SŽ BUS od Tržiča do Sežane s direktnim pristopom na vlak za Ljubljano bi omogočil našim zamejcem enostaven dostop do matične domovine, marsikateremu Slovencu pa bi odprl pristop v tržaško primorje.
3. Po nekaterih analizah, vsak dan več kot 100 Slovencev potuje na tržaško letališče Ronchi in beneška letališča Tarvisio in Marco Polo, ki sta znana po nizkocenovnih povezavah z preostankom Evrope. Iz Ljubljane vsak dan gre nekaj avtobusov do teh letališč. Veliko potnikov uporablja lastni avto, ki ga pustijo na letališču, ali pa imajo družinskega šoferja, ki to pot mora narediti dvakrat. Sam sem do tam potoval nekajkrat in plačal za dvotedensko parkiranje 130€. Če bi SŽ organizirale SŽ BUS na relaciji Sežana - Ronchi - Tarvisio - Marco POlo - ŽP Mestre, bi sigurno bil zaseden.
Če FS noče voziti naše vagone po Italiji, sledimo avstrijskem primeru.
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Če grem še na Italijo. Najprej med Goricama. Kolikor vem, tu vozijo Italijani in bi morali v prvi vrsti biti oni zainteresirani za povezavo. Morda je tudi tu razlog, zakaj vsaj med vikendom kakšnega "Jeseničana" ne startajo/končajo v Gorici, ker menda je tam kar precej zanimanja za izlete na Bled in vlak je daleč elegantnejša možnost kot cijazenje čez Sorico. Da bi kakšnega "Videmčana" podaljšali do Nove Gorice, je težje izvedljivo že zato, ker bi elektromotrnik težko vozil po nelektrificiranem odseku. Sicer pa so itak uvedli medgoriško avtobusno povezavo, ki povezuje tudi obe postaji, poleg tega z italijanske strani Trga Evrope (pred NG postajo) vozi še en mestni bus na Centrale.
Med Sežano in Opčinami menda vozijo naši in tu pa res ne vem, zakaj kakšen "Sežančan" ne bi mogel podaljšati še do tja, dalje v Trst pa z mestnim busom (če so že v FS tako bukovi, so pa verjetno v tržaškem mestnem transportu kaj manj in bi se dalo sinhronizirati vozne rede) ali celo tramvajem. Če lahko enkrat letno na Opčine spustijo paro, ni hudič, da ne bi tudi desiroja, postaja je verjetno 24/7 zasedena s prometnikom, ki bi odpremil teh par vlakov, če nočejo prodajati kart, se jih lahko tudi v vlaku.... Tako da, ali je problem v birokraciji ali enostavno ni dovolj zanimanja?
Me je pa kar malo presenetilo, ko sem pred tednom videl del original bohinjke pri Colu (med Repentaborom in Opčinami), ki je bil vzorno očiščen (marsikateri aktivni odsek na naši strani je bolj zaraščen), kot da bi bila proga aktivna.
Med Sežano in Opčinami menda vozijo naši in tu pa res ne vem, zakaj kakšen "Sežančan" ne bi mogel podaljšati še do tja, dalje v Trst pa z mestnim busom (če so že v FS tako bukovi, so pa verjetno v tržaškem mestnem transportu kaj manj in bi se dalo sinhronizirati vozne rede) ali celo tramvajem. Če lahko enkrat letno na Opčine spustijo paro, ni hudič, da ne bi tudi desiroja, postaja je verjetno 24/7 zasedena s prometnikom, ki bi odpremil teh par vlakov, če nočejo prodajati kart, se jih lahko tudi v vlaku.... Tako da, ali je problem v birokraciji ali enostavno ni dovolj zanimanja?
Me je pa kar malo presenetilo, ko sem pred tednom videl del original bohinjke pri Colu (med Repentaborom in Opčinami), ki je bil vzorno očiščen (marsikateri aktivni odsek na naši strani je bolj zaraščen), kot da bi bila proga aktivna.
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Po novem bo vozil ICS18 do Špilja.
A je naš ICS že kdaj redno vozil do tja al' bo to prvič?
A je naš ICS že kdaj redno vozil do tja al' bo to prvič?
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... _p__375002Zeus napisal/-a: Evo, sad ja stavljam. Par vlakova 440/441 je uredno upisan u novom voznom redu koji je izvješen na Glavnom. :kul
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Kaj pomeni to? Da bo vlak s to številko vozil pod nekim drugim imenom, le med Budimpešto in Zagrebom?wiggum napisal/-a:http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... _p__375002Zeus napisal/-a: Evo, sad ja stavljam. Par vlakova 440/441 je uredno upisan u novom voznom redu koji je izvješen na Glavnom. :kul
Na SŽ osnutkih voznih redov za voznoredno obdobje 2012, Venezie 440/441 ni. Oziroma, še ni.
Novosti in spremembe v novem voznem redu
www.slo-zeleznice.si napisal/-a: Italija
Največje spremembe so z novim voznim redom nastale v prometu z Italijo. 11. decembra preneha voziti še edini vlak, ki povezuje Budimpešto prek Zagreba in Ljubljane z Benetkami. Po novem bo mogoče do Benetk potovati po dveh različnih poteh:
prek avstrijskega Beljaka (Villacha), z vlakom MV 314, ki odpelje iz Ljubljane ob 7.28, v Beljaku boste prestopili na IC Bus, ki vas bo ob 14.25 pripeljal v Benetke. Na IC Busu so obvezne rezervacije;
do Benetk lahko potujete tudi prek Kopra in Sežane. V Kopru oziroma Sežani prestopite na avtobus v Trst, ki odpelje s koprske železniške postaje, oziroma iz Sežane. Vožnja do Trsta iz navedenih postaj traja približno 30. minut Od Trsta naprej pa lahko potujete s številnimi vlaki do Benetk, Rima …
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Da ne bo več izgovorov kaj pomenijo številke tukaj so pojasnila
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
A ni Venezia imela vezavo za Moskvo oz. je v Budimpešti čakal vlak za Moskvo? Mogoče zato ga oni niso čisto ukiniliDolfe napisal/-a:
Kaj pomeni to? Da bo vlak s to številko vozil pod nekim drugim imenom, le med Budimpešto in Zagrebom?
Na SŽ osnutkih voznih redov za voznoredno obdobje 2012, Venezie 440/441 ni. Oziroma, še ni.
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Ne samo za Moskvo. Morala je biti tudi zveza z Romunijo in Bolgarijo, vsaj po izgledu potnikov sodeč. Bodo poznavalci vedeli napisati kaj več....Re 4/4 napisal/-a: A ni Venezia imela vezavo za Moskvo oz. je v Budimpešti čakal vlak za Moskvo? Mogoče zato ga oni niso čisto ukinili
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Še zmeraj je krajše iz Sežane direktno v N.Gorico in z italjansko "enko" na FS-Centrale. Čez Koper pa je sigurno daljša.www.slo-zeleznice.si napisal/-a: Italija
Največje spremembe so z novim voznim redom nastale v prometu z Italijo. 11. decembra preneha voziti še edini vlak, ki povezuje Budimpešto prek Zagreba in Ljubljane z Benetkami. Po novem bo mogoče do Benetk potovati po dveh različnih poteh:
prek avstrijskega Beljaka (Villacha), z vlakom MV 314, ki odpelje iz Ljubljane ob 7.28, v Beljaku boste prestopili na IC Bus, ki vas bo ob 14.25 pripeljal v Benetke. Na IC Busu so obvezne rezervacije;
do Benetk lahko potujete tudi prek Kopra in Sežane. V Kopru oziroma Sežani prestopite na avtobus v Trst, ki odpelje s koprske železniške postaje, oziroma iz Sežane. Vožnja do Trsta iz navedenih postaj traja približno 30. minut Od Trsta naprej pa lahko potujete s številnimi vlaki do Benetk, Rima …
preglednik
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
To, da bosta vlaka 440/441 še vedno vozila sem tudi sam videl včeraj na novem voznem redu v Zagrebu na Glavnem kolodvoru. Vlaka nista bila več 'Venezia' ker ni bilo povezave za Italijo, ampak zgolj od/do Sežane.Dolfe napisal/-a:Kaj pomeni to? Da bo vlak s to številko vozil pod nekim drugim imenom, le med Budimpešto in Zagrebom?wiggum napisal/-a:http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... _p__375002Zeus napisal/-a: Evo, sad ja stavljam. Par vlakova 440/441 je uredno upisan u novom voznom redu koji je izvješen na Glavnom. :kul
Na SŽ osnutkih voznih redov za voznoredno obdobje 2012, Venezie 440/441 ni. Oziroma, še ni.