A dobi 3520 svoj par?Tabolši napisal/-a:Zgleda da je Savinjska ena redkih prog,ki dobi po novem voznem redu en potniški vlak več,nobeden od obstoječih pa ne bo ukinjen.
Če le ne bo kakih sprememb v zadnjem trenutku!
O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Peti koridor Barcelona - KijevSignal napisal/-a:Kam je pamet šlaconducter napisal/-a:EN 440/441 Venezia se definitivno ukinja in tako ne bo nobenega vlaka več za Italijo
preglednik
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
To je pa ja odlična novica, v bodoče ko bodo Italjani štrajkali, potniki ne bodo imeli nič več težav na Opčinahpreglednik napisal/-a:Peti koridor Barcelona - KijevSignal napisal/-a:Kam je pamet šlaconducter napisal/-a:EN 440/441 Venezia se definitivno ukinja in tako ne bo nobenega vlaka več za Italijo
Vprašal bi se, kje so sedaj tisti vneti zagovorniki povezave (železniške, da ne bo pomote), med Koprom in Trstom. Scenarij bi bil verjetno zelo podoben.
Tine
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
To so izbire Trenitalia, ki vidi hudiča v vseh povezavah ki niso visoke hitrosti (regionalce itak plačujemo vsi z našimi davki).
Drugi operaterji se že prerivajo (z velikimi težavami) za zamenjat prerezane povezave, tako (verjetno ne to zimo, ampak z poletnim urnikom) bo FUC vlekel OBB vagone iz Beljaka do Vidma in če bo možno do Benetk.
Slaba uprava FS z ene strani ukinja povezave ker so nerentabilne, z druge pa preprečuje drugim operaterjem vstopiti na italijaski trg....
Drugi operaterji se že prerivajo (z velikimi težavami) za zamenjat prerezane povezave, tako (verjetno ne to zimo, ampak z poletnim urnikom) bo FUC vlekel OBB vagone iz Beljaka do Vidma in če bo možno do Benetk.
Slaba uprava FS z ene strani ukinja povezave ker so nerentabilne, z druge pa preprečuje drugim operaterjem vstopiti na italijaski trg....
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
bi se človk vprašal,kej se naši zgledavajo po Tulijotih,ali Tulijoti po naših?
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
A dobi 3520 svoj par?
3514 ne čaka združitve s 3520,ampak se obrne z odhodom iz Velenja ob 18.05.
3514 ne čaka združitve s 3520,ampak se obrne z odhodom iz Velenja ob 18.05.
Pa kaj bi brez domišljije;svet in ljudje bi bili dolgočasni.
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Danes sem si vzel nekaj časa in pogledal kako bo po novem iz našega konca po novem. Neprijetno me je presenetilo to, da RG 602 ne bo več ustavljal na postajališčih med Trebnjem in Ivančno Gorico. Vem da je regionalec, ampak do sedaj je zelo kvalitetno servisiral potrebe dijakov kateri so potovali iz te smeri v srednje šolski center Josipa Jurčiča Ivančna Gorica. Za vse tiste, kateri so pričeli pouk okoli 7 ure je bil to idealen vlak, sedaj pa je pavza med 3204 in 3206 kar uro in 20 minut. V jutranjih konicah ni navada po tako dolgem presledku med enim in drugim vlakom na našem koncu (govorim o postajališčih), do sedaj je bil tak presledek med pol ure pa tja do največ 45 minut (do osme zjutraj, potem pa se je seveda presledek zmanjšal, saj je bila tudi migracija oz potreba manjša. Nekaj podobnega je tudi popoldan v "špici".
Očitno je to nov "komercialni" uspeh SŽ-ja. Zanimivo je to, da Vsi trije regionalci (RG 602, RG 603 in RG 609 ustavljajo v Šmarju Sap). Verjetno zato, ker je v razvojnih planih SŽ-ja tam ponovno predvidena železniška postaja
Po dosedaj veljavnem voznem redu pa je (še) RG 609 ustavljal v Štefanu. Očitno se je moral s tem včasih popeljati nekdo, kateri ima veliko težo. Zakaj, zato, ker kar nekaj lokalcev ne ustavlja na tem postajališču in zato bode v oči. Očitno pa se je ta VIP potnik premislil in sedaj potuje drugače.
Nekateri bi seveda radi videli, da bi regionalci na celotni poti ustavili enkrat morda dvakrat (tudi taki posamezniki ste na tem forumu), hvala bogu vas/jih omejuje na našem koncu eno dejstvo in to je enotirna proga.
Pa da ne bo kdo mislil, da smo v naši familiji kaj prizadeti s tem novim voznim redom in da zaradi tega sedaj izlivam svoj žolč tukaj
Očitno je to nov "komercialni" uspeh SŽ-ja. Zanimivo je to, da Vsi trije regionalci (RG 602, RG 603 in RG 609 ustavljajo v Šmarju Sap). Verjetno zato, ker je v razvojnih planih SŽ-ja tam ponovno predvidena železniška postaja
Po dosedaj veljavnem voznem redu pa je (še) RG 609 ustavljal v Štefanu. Očitno se je moral s tem včasih popeljati nekdo, kateri ima veliko težo. Zakaj, zato, ker kar nekaj lokalcev ne ustavlja na tem postajališču in zato bode v oči. Očitno pa se je ta VIP potnik premislil in sedaj potuje drugače.
Nekateri bi seveda radi videli, da bi regionalci na celotni poti ustavili enkrat morda dvakrat (tudi taki posamezniki ste na tem forumu), hvala bogu vas/jih omejuje na našem koncu eno dejstvo in to je enotirna proga.
Pa da ne bo kdo mislil, da smo v naši familiji kaj prizadeti s tem novim voznim redom in da zaradi tega sedaj izlivam svoj žolč tukaj
Tine
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Jaz se popolnoma strinjam, da je takšen vlak, kot ga opisuje Tin€, potreben. Ampak če se že ustavlja na vseh postajališčih (in je za to potreba), potem naj SŽ pač ne zavaja naroda s kategorizacijo RG in naj ga pač prekategorizira v LP. Samo še tega se manjka, da spet uvedejo dodatek na ceno za RG
Čista bedarija je, če je razlika med LP in RG samo v ustavljanju na enem postajališču in v eni minuti krajši vožnji (RG602 in LP3282 med Trebnjem in Ljubljano). Da ne govorimo, da na isti progi vozi tudi LP, ki ustavi še na enem postajališču manj, čas vožnje pa je enak (LP3232). Ampak o tem istem smo že v tej temi ...
Čista bedarija je, če je razlika med LP in RG samo v ustavljanju na enem postajališču in v eni minuti krajši vožnji (RG602 in LP3282 med Trebnjem in Ljubljano). Da ne govorimo, da na isti progi vozi tudi LP, ki ustavi še na enem postajališču manj, čas vožnje pa je enak (LP3232). Ampak o tem istem smo že v tej temi ...
LP, Metod
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Ne vem kjer FS vidijo EN Venezio kot nerentabilno. Marca ko sem šel preko V Balkana do Istanbula, sem šel z Venezio do Budimpešte in se mi ni zdelo da bi bil vlak slabo izkoriščen, ravno nasprotno - kljub letnemu času je bil precej poln in sem s težavo našel prosto mesto. Meni se zdi ta povezava super, sploh če nadaljuješ pot ali proti Romuniji ali Ukrajini/Rusiji - imaš dovolj časa da mirno urediš vse potrebno glede vozovnic, greš na kosilo, kupiš pijačo in prigrizke. Jaz osebno sploh pri daljših potovanjih raje naredim plan z nekoliko več pavze med vlaki za primer zamud in da spravim skozi direktni nočni vlak. Kot kaže pa gre ponekod trend v tej smeri da potnik dobesedno skače iz enega vlaka na drugega.zbowe napisal/-a:To so izbire Trenitalia, ki vidi hudiča v vseh povezavah ki niso visoke hitrosti (regionalce itak plačujemo vsi z našimi davki).
Drugi operaterji se že prerivajo (z velikimi težavami) za zamenjat prerezane povezave, tako (verjetno ne to zimo, ampak z poletnim urnikom) bo FUC vlekel OBB vagone iz Beljaka do Vidma in če bo možno do Benetk.
Slaba uprava FS z ene strani ukinja povezave ker so nerentabilne, z druge pa preprečuje drugim operaterjem vstopiti na italijaski trg....
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Zakaj bi bila potem slaba?zbowe napisal/-a:
Slaba uprava FS z ene strani ukinja povezave ker so nerentabilne, z druge pa preprečuje drugim operaterjem vstopiti na italijaski trg....
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Zato, ker deluje le v svojo, politično podprto korist in ne v korist potnikov, v globalnem smislu.
Pri nas ni nič drugače.
Pri nas ni nič drugače.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Ok. Toda, če vzamemo, da nekaj v resnici ni rentabilno potem je boljše to ukinit (ne govorim za Venezio) ker na dolgi rok bo propadlo samo od sebe.
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Vprašanje zakaj ni rentabilno! Mogoče so pa samo napačni gospodarji!?
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Če obstaja kakšen vlak, ki vozi preko SŽ, ki je rentabilen, potem je to zagotovo Venezzia express. Ta vlak je vedno bil polno zaseden.
In če si le pogledal populacijo potnikov, si lahko takoj sklepal, da je polno zaseden na celotni relaciji.
Torej imajo FS razlog za ukinjanje tega vlaka povsem drugje.
In če si le pogledal populacijo potnikov, si lahko takoj sklepal, da je polno zaseden na celotni relaciji.
Torej imajo FS razlog za ukinjanje tega vlaka povsem drugje.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: O voznem redu za 2011/2012 - kaj in kako bo - če bo ...
Enostavno Trenitalia noče več potniškega prometa take vrste. Z ukinitvjo vlaka prišparaš na trasi, na mašini (stala je od odhoda vlaka proti Sežani do prihoda para za Benetke), 2 makiništa in 2 sprevodnika.
Poleg tega že režejo vagone nočnih vlakov.
Lahko bi SŽ vprašale za traso Venezie, pa še podaljšano do Trsta...
Poleg tega že režejo vagone nočnih vlakov.
Lahko bi SŽ vprašale za traso Venezie, pa še podaljšano do Trsta...
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.