Oklepni vlak - 2. svetovna
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
A zna kdo nemško?nepoznavalec napisal/-a:Link ki ga pripenjam ne opisuje oklepnih vlakov temveč nemške železniške topove med drugo svetovno vojno.
http://www.lexikon-der-wehrmacht.de/Waf ... chutze.htm
LP
Izidor
Izidor
OK, jaz sem avtor prve fotkeSIMY napisal/-a:Sicer offtopic,ampak vseeno zanimivo kaj so imeli sosedje med zadnjo vojno.
Jenbach je predelan za manevarsko sluzbo v Osijeku - oklepna lokomotiva je bila bolj varna za delati. Oklepni vlak v Splitu ni delal - oklep ni po profili UIC 505, in se ni moglo voziti!
Obstajal je tudi srbski oklepni vlak; ki je poskodovan v Oluji - ostanke je mogoce videti na Liskoj progi.
Lp, Toma
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Kaj to pomeni - da je bil oklep preširok za vožnjo - zaradi peronov/mostov ali česa podobnega?Toma napisal/-a:Oklepni vlak v Splitu ni delal - oklep ni po profili UIC 505, in se ni moglo voziti!SIMY napisal/-a:Sicer offtopic,ampak vseeno zanimivo kaj so imeli sosedje med zadnjo vojno.
Lp, Toma
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Točno to.OrientExpress napisal/-a:
Kaj to pomeni - da je bil oklep preširok za vožnjo - zaradi peronov/mostov ali česa podobnega?
V mislih je imel širino oklepnika. Ta se ne sme preseči v nobenem primeru, ker potem lahko pride v prosti profil proge in nadaljevanje vožnje je za lep čas konec.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
najprej naredili oklep, potem pa razmišljali Jah, so bla pač nora leta na Hrvaškem ...Dolfe napisal/-a:
Točno to.
V mislih je imel širino oklepnika. Ta se ne sme preseči v nobenem primeru, ker potem lahko pride v prosti profil proge in nadaljevanje vožnje je za lep čas konec.
lp
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Po moje je bilo bolj tako. Vzeli so vagon ali lokomotivo, potem pa nalagali železje okrog. Pri tem se pa kaj rado zgodi naslednje: Namreč, ko pri improviziranju opazuješ svoje delo, se ti zazdi da je nekje, nečesa premalo. Potem pa vzameš še en kos materijala in ga dodaš in še in še ..........OrientExpress napisal/-a:najprej naredili oklep, potem pa razmišljali Jah, so bla pač nora leta na Hrvaškem ...Dolfe napisal/-a:
Točno to.
V mislih je imel širino oklepnika. Ta se ne sme preseči v nobenem primeru, ker potem lahko pride v prosti profil proge in nadaljevanje vožnje je za lep čas konec.
lp
Pri tem pa so seveda pozabili na profil proge. In ves trud je bil zastonj. Zagotovo pa niso imeli, oz. upštevali v ekipi niti enega železničarja ali vsaj nekoga, ki kaj ve o tem.
Res pa je tudi. Ko je vojna, je vsa logika obrnjena na glavo. Gre le za golo preživetje. Vsekakor - vesel in srečen sem, da mi ni bilo treba imeti takšnih izkušenj in doživetij.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Oklepni vlak - 2. svetovna
Kako je to izgledalo v resničnosti...
http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:1943 ... r._685.ogv" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrav
Darko
http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:1943 ... r._685.ogv" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers