Glede na to, da je _Borsig_ po kosilu malo zadremal, lahko končamo naš OT...
Dolfe napisal/-a:železocestnik napisal/-a:
vir: wikipedija
Po wikipediji mora TEŠ 5 proizvajati več kot 300 MW, glede na to, da je hlajen z vodikom in 300 MW je meja nad katero so izvedbe s hlajenjem z H-jem generatorja...
p...
No, tole ne verjamem, da povsem drži. Trboveljska TET ima 125 MW generator, ki je ravno tako hlajen z vodikom.
Res pa je, da ni Siemensov, ampak neki Poljski jajc.
Podatke sem navedel iz wikipedije, ki veljajo za današnje razmere...
Me je pa Dolfe prisilil, da sem šel pogledat v eno staro knjigo iz leta 1968 (K. Schröder:Die Kraftwerkausrüstung)...
Da ne bo čisto OT, sem poiskal enofazni generator (tako imenovan železniški generator, ker je take uporabljala DB; 16 2/3 Hz).
V tistih časih (v 60-tih letih) je bil največji enofazni generator moči okoli 60 MW z zračnim hlajenjem. Ko pa so uporabili za hladilno sredstvo vodik, so lahko zgradili 138 MW generator (Siemens) primernih gabaritov...
Vidimo, da se z Dolfetom ni za hecat...obvlada lokomotive (diesel, električne...samo za parne bi moral še iti k Tonotu na "šnelkurs"...tisto, da mu je pomagal vagati "ta težko knjigo", ne velja
), poleg tega pa ima še insajderske informacije iz elektro distribucijskega sistema
Bom moral biti drugič previdnejši