Če se greš z Reganom olimpijsko disciplino bob iz Podbrda (v začetku poženeš, potem pa pustiš da leti), s kolikšno hitrostjo bi priletel v Most na Soči Če je za boljši rezultat treba, pa še par polno naloženih vagonov recimo železove rude zadajNurmi napisal/-a:Kolikor bodo postavili tablo za progovno hitrost toliko bomo peljali.Če jo postavijo za 200km/h,z Reganom stotko jim garantiram,kej več je pa že v božjih rokah.
Pogoji za hitrost
Re: Pogoji za hitrost
LP, Metod
Re: Pogoji za hitrost
Že tako je adrenalinsko,brez kakšnih eksperimentov.Ne bi šlo daleč,do prvega kurnika,potem pa bi imeli ljubitelji kup materijala za fotošuting in pametarjenje.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Pogoji za hitrost
Po Grikosovi enačbi sem laično izračunal, da bi ob bočnem pospešku 1,0, radiju loka 280 m in nadvišanju 150 mm bila dovoljena hitrost dobrih 84 km/h. Pa me zdaj zanima, ali sem vzel preveliko nadvišanje (ovinkov z R okrog 280m pa imamo na Bohinjki kar precej)?
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Pogoji za hitrost
Po logiki bi rekel, da mora mininimalna hitrost izhajati vedno iz 0 km/h. Treba je pač računati, da se vlak kdaj tudi ustavi in stoji.mkx napisal/-a: Ali bi lahko, takole za laike, poračunali še hitrost, pri kateri bi se doseglo Dopustne negativne bočne pospeške oziroma presežke nadvišanj, ko je to citirano v Ljubiteljevem postu? Jaz sem laično izračunal hitrost 18 km/h (torej vlak po taki progi ne bi smel peljati z manj kot takšno hitrostjo), ampak najverjetneje sem čisto zgrešil.
Ne nazadnje, prometni pravilnik predvideva kar nekaj hitrosti izpod 20 km/h, v določenih pogojih.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Pogoji za hitrost
Ja, minimalna hitrost kajpada mora biti vedno 0, da se tirna vozila ne prevrnejo. Ampak za kaj takega bi moralo biti nadvišanje že precej ekstremno (preko pol metra za vozila z izrazito visokim težiščem).
Jaz sem izhajal iz definicij glede udobja potnikov (negativni bočni pospeški in primanjkljaj nadvišanja).
Jaz sem izhajal iz definicij glede udobja potnikov (negativni bočni pospeški in primanjkljaj nadvišanja).
LP, Metod
Re: Pogoji za hitrost
Kdo zna razložiti kako se računajo negativni bočni pospeški. Izhajati iz 0 km/h kot nakazuje Dolfe jemlje vsak smisel nadvišanjem nad 110 mm. Po drugi strani pa mkx lepo pove, da se vlak zlepa ne bo prevrnil pri dovoljenih nadvišanjih, kar verjetno opažati in potniki in osebje železnic, kadar se vlak ustavi v ovinku pred kakšno postajo naprimer.Dolfe:
Po logiki bi rekel, da mora mininimalna hitrost izhajati vedno iz 0 km/h. Treba je pač računati, da se vlak kdaj tudi ustavi in stoji.
Ne nazadnje, prometni pravilnik predvideva kar nekaj hitrosti izpod 20 km/h, v določenih pogojih.
Človek bi pričakoval, da se računajo za tovorne vlake, ki ne morejo dosegati hitrosti potniških, ampak to potem na JŽI RS odpade, ker se hitrosti v glavnem ne razlikujejo kaj dosti. (Vmax tovorni 75-80 km/h, v klanec pa sam bog ne ve kolko bo štroma).
Kako se pa rezultati zaokrožujejo, navzdol na 5 km/h ali na najbližjo hitrost v stopnjah po 5 km/h.
LPL
Re: Pogoji za hitrost
Pa še par vprašanj za povrh (ne zamerite, prosim ) : Zakaj bo na Kočevski progi po ravnini omejitev 100 km/h in ne 120 (ali več v primeru nakupa novih garnitur )? Spet neopremljenost z RDZ napravami?
V prog. omrežja Progovne hitrosti za progo Prešnica-Rakitovec-Pula piše, da je omejena hitrost 50 km/h. Opomba pa pravi, da je hitrost zaradi neopremljenosti z RDZ napravami 100 km/h . Kaj drži ?
Kaj je že RDZ naprava
V prog. omrežja Progovne hitrosti za progo Prešnica-Rakitovec-Pula piše, da je omejena hitrost 50 km/h. Opomba pa pravi, da je hitrost zaradi neopremljenosti z RDZ napravami 100 km/h . Kaj drži ?
Kaj je že RDZ naprava
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Pogoji za hitrost
Radijska zveza oz. neke vrste "voki - toki". Naprava za komuniciranje.zelencek napisal/-a:Kaj je že RDZ naprava
Re: Pogoji za hitrost
Ja pa ja de. RDZ je še najbolj podoben mobitelu. Pravzaprav, celi škatli mobitelov.Jake napisal/-a: Radijska zveza oz. neke vrste "voki - toki". Naprava za komuniciranje.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Pogoji za hitrost
Kako pa to, da je omejitev 120-120-115 km/h na relaciji Lj. Zalog Ljubljana, ko pa je tako veliko kretnic, zavojev...
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Pogoji za hitrost
Za takšno hitrost so pač izpolnjeni pogoji. To vsa kunšt. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Pogoji za hitrost
Iz istega razloga ker je na relaciji PG-MB tudi dovoljena max hitrost čeprav imajo tam uvoz za rafinerijo pri Račah in še MB Tezno... bo šlo za razmislitzelencek napisal/-a:Kako pa to, da je omejitev 120-120-115 km/h .... ko pa je tako veliko kretnic
Re: Pogoji za hitrost
Se opravičujem za laično razlago, želel sem na čimbolj enostaven način prikazati kaj to je. Zato tudi "narekovaji". Če bi šel preveč v tehnične detajle in strokovne termine, bi s tem dosegel kvečjemu nasprotni učinek in osebo še bolj zmedel.Dolfe napisal/-a:Ja pa ja de. RDZ je še najbolj podoben mobitelu. Pravzaprav, celi škatli mobitelov.Jake napisal/-a: Radijska zveza oz. neke vrste "voki - toki". Naprava za komuniciranje.
Re: Pogoji za hitrost
Nič ga ne bi zmedel.Fantina ti je pripopal zeleni ksiht spodaj in probal vleči špago.Ti si pa sedel.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Pogoji za hitrost
"šnelkurs", da bomo vsi uporabljali isto izrazoslovje...
http://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=n ... zA&cad=rja
...in med drugim tudi, zakaj in kako iztiriš vlak
http://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=n ... Ng&cad=rja
(je treba malo počakat...)
http://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=n ... zA&cad=rja
...in med drugim tudi, zakaj in kako iztiriš vlak
http://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=n ... Ng&cad=rja
(je treba malo počakat...)
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers