ESVN Siemens

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

ESVN Siemens

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Elektronske SV naprava Siemens je že nekaj časa vgrajena na postajah v Prekmurju in na primorski progi.
Največji problem so menda nivojski prehodi. V Notranjih Goricah in Košani ne delujejo, v Pivki pa je poleg NPR postavljen kiosk za zaporničarja....
Kako je s tem?
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Mislim, da se za tem skriva, kaj drugega kot to da te naprave nebi delovale.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Siemens

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

...ali pa dobri stari zaporniški pogon Waldner.....
Kar nekaj se jih še vidi. Na Primorskem je najimenitnejša točka med Planino in Rakekom. Tam je čuvajnica s tremi Waldner pogoni. Kako zelo odgovorna služba za zaporničarja je to, si lahko predstavljamo...
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Ali pa zaporničarko, če sem pravilno seznanjen, del na primorski progi tudi zaporničarka.

Samo tako mimo grede.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
stadt_haag
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 29.09.2005, 23:13
Kraj: Maribor

Re: Siemens

Odgovor Napisal/-a stadt_haag »

Dirigent napisal/-a:...ali pa dobri stari zaporniški pogon Waldner.....
Kar nekaj se jih še vidi. Na Primorskem je najimenitnejša točka med Planino in Rakekom. Tam je čuvajnica s tremi Waldner pogoni. Kako zelo odgovorna služba za zaporničarja je to, si lahko predstavljamo...
Ker sem sam do sedaj zastonj iskal poimenovanje teh zapornic, me zanima, iz katere literature je povzeto; ali mogoče iz Hagerjeve knjige Eisenbahn – Sicherungsanlagen in Österreich, Band 1: Stellwerke, ki je žal že kar nekaj časa razprodana in mi je zato njena podrobnejša vsebina neznana?

Lep pozdrav,
Tomislav Vauda
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Waldner

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Poimenovanje tega pogona izhaja iz tablice s tovarniško oznako, ki je pritrjena ob strani in ne vem, če se je tudi sicer uporabljalo. Če najdem fotografijo, jo pošljem na forum.V železniškem muzeju je tak pogon ohranjen in je možno preizkusiti delovanje. Ročico je treba pri spuščanju zapornic vrteti z določeno hitrostjo in povsem enakomerno zaradi vgrajenega centrifugalnega regulatorja hitrosti.Če ta dva pogoja nista izpolnjena, se stvar zatakne, ročico je treba odvrteti popolnoma nazaj v začetno lego in ponoviti postopek.V sili je mogoče kontrolo hitrosti izključiti, vendar je ročica, ki to omogoča zaplombirana, sam poseg pa se pokače na okencu na sprednji strani kot številka od 1 do 3, kasneje pa kot rdeča pika. verjetno so to nekakšne točke ki označujejo v "kateri tarifni razred" spada kazen, ki jo je moral zaporničar plačati....
V knjigi, ki jo omenjate nisem našel tega tipa naprave, je pa nekaj takih, ki delujejo po istem principu. Knjiga je seveda enkratna.....prav tako drugi del. nekaj takega bi bilo treba narediti pri nas, a je stvar zahtevna....

Lep pozdrav!

Marko
stadt_haag
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 29.09.2005, 23:13
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a stadt_haag »

Najlepša hvala za odgovor!

Sam imam drugi del knjige, ki obravnava signale, prvega pa, kot rečeno, žal ne. Upam na ponatis.

Lep pozdrav,
Tomislav Vauda
Progar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 96
Pridružen: 26.09.2005, 14:24

Odgovor Napisal/-a Progar »

Mojster_Strojevodja napisal/-a:Mislim, da se za tem skriva, kaj drugega kot to da te naprave nebi delovale.
Točno tako. Naprave delujejo. Težave so samo z administrativnimi postopki (dovoljenje za vgradnjo). Žal pa se na novi progi proti Madžarski to vleče že tri leta. Še en primer ekspeditivnosti naše države in njenih organov pač. :cry:
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Če bi vgradili ISKRA-ino tehnologijo bi že zdavnaj vse delovalo.Toda ne ker mora še kdo kaj zaslužit!!!
Lep dan
Matej
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 143
Pridružen: 30.09.2005, 16:30

Odgovor Napisal/-a Matej »

To ste pa tak lepo povedali, da se boljše ne bi dalo.
Progar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 96
Pridružen: 26.09.2005, 14:24

Odgovor Napisal/-a Progar »

igorl72 napisal/-a:Toda ne ker mora še kdo kaj zaslužit!!!
Lep dan
Normalno. Saj veš kako pravijo - denar mora med ljudi. :wink: Sploh pri tako obsežnih projektih, kjer je res kaj deliti. Žal. :evil:
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Siemens-problems

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Kakorkoli že....strašno dobro bi bilo, da bi stvar delovala zaradi bodoče telekomande na primorski progi. Postavite se v vlogo progovnih prometnikov po kakšni močnejši nevihti...
Odgovori