Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
ko je že govora o razporeditvi mene osebno najbolj moti "avtobusna" razporeditev, katere sem bil deležen na Škotksem in Portugalskem. Aja o kupejih pa na teh dveh destinacijah ni bilo ne duha ne sluha.
Ker je en omenil švicarske vagone pa še fotka enega (razne če sem zamešal ), kjer imajo na zložljivi mizici igre za otroke.
MMG pa mal smo zajadrali s teme
Ker je en omenil švicarske vagone pa še fotka enega (razne če sem zamešal ), kjer imajo na zložljivi mizici igre za otroke.
MMG pa mal smo zajadrali s teme
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Ljubitelj, morda res nisi sedel v vagonu s kupeji, a zdi se mi, da si bolj ti hotel sedeti v vagonu brez kupejev kot karkoli drugega. Emona ima vedno kupe vagon OBB 2. razreda ter dva slovenska (A)Beelm vagona s kupeji. Tudi notranji avstrijski vlaki med Beljakom in Salzburgom/Dunajem imajo vedno kupe vagone. Ne vem kaj si hotel povedati s Citadello, si morda mislil IC Drava, ki je res imel en vagon brez kupejev? Ampak tudi madžarski EC/IC vlaki imajo tako kupe vagone kot vagone brez kupejev. Enako velja za Slovaško in Češko.Ljubitelj napisal/-a:TGV Lyria, prav imaš tudi kupeji se najdejo, še zlasti na OBB. Toda iz moje prakse ti povem, da na poti Beljak-Linz, Bruck-Ljubljana, Frankfurt-Heidelber nisem letos nikoli sedel v vagonu s kupejem, kakor tudi mnogokrat prej na Emoni proti Mb. Pravzaprav na Railjetu v 2. razredu nisem videl kupejev, prav tako ne na raznih ICE vlakih. Kupeje sem videl le v prvem razredu (4 sedeži v oddelku, pa to so bolj konferenčni prostori za poslovneže). Ko omenjaš vagone s kupeji na EC/IC vlakih, pa je to bolj ostanek preteklosti.
Imaš pa prav, nekatere "vzhodne" uprave pa imajo še vedno vagone s kupeji, toda v časih ko je vozila Citadella se je lepo potovalo v brezkupejskih vagonih. Tudi tukaj so novi vagoni brez kupejev. Tudi iz Poprada v Bratislavo ni bilo na IC vlaku govora o kupejih, kakor tudi ne iz Bratislave v Bansko Bystrico. Torej se lahko vprašam, kdaj si se zadnjič peljal z vlakom po Evropi, da ne zaznaš očitnih trendov.
Izgleda pa da SŽ v svoji finančni nemoči ostajajo pri kupejih, kar malo spom inja na tehnično dediščino. Tako je naprimer serviserja, Škota, skoraj kap, kakšni muzejski vagoni s kupeji vozijo med Lj in Postojno, toliko v vednost. Mogoče bodo pa taki vagoni zelo ustrezni za Bohinjsko progo, ko bo pod UNESCO zaščito.
LPL
Če ne verjameš, si oglej sestave vlakov na http://www.zelpage.cz.
Kar se ICE tiče: kupeje ima le ICE 1, torej ICE prve generacije. V vsakem vagonu 2. razreda ima 4 klasične kupeje s 6 sedeži, v vagonih prvega razreda pa 3 kupeje s 5 sedeži. In tudi ni potrebno Madžarov, Čehov in Poljakov označevati za "vzhodne" železniške uprave, ker imajo modernejše vlake kot marsikatera "zahodna" uprava.
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Kaj je pa narobe s kupeji!? Meni se kupeji zdijo prav simpatični.Sploh če potovanja z vlakom jemlješ kot doživetje,se v intimi kupeja,dosti lažje navezujejo stiki.Včasi se mi je zgodilo,da nam je bilo vsem hudo pri srcu,ko se je bilo treba posloviti.V odprtih vagonih Mimare,ko sem še redno zahajal na Nemški konec,nisem imel nikoli podobnih doživetij in izkušenj.
Zato ne vem kaj bi bilo narobe z kupeji,razen da mogoče niso "in" trenutno!
Meni kvaliteto vagona in potovanja predstavlja,čist urejen in delujoč sekret.Sploh v tem letnem času je topla "dila" zlata vredna.Brez mrzlega podpiha na spodnje premoženje.
Zato ne vem kaj bi bilo narobe z kupeji,razen da mogoče niso "in" trenutno!
Meni kvaliteto vagona in potovanja predstavlja,čist urejen in delujoč sekret.Sploh v tem letnem času je topla "dila" zlata vredna.Brez mrzlega podpiha na spodnje premoženje.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Zaradi izogibanja mrzlemu podpihu pa trpi nacija ... vsi plavački skuhani, če kateri preživi, pa kiha za vsako malenkost.Nurmi napisal/-a:Brez mrzlega podpiha na spodnje premoženje.
LP, Metod
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Poljakov ne poznam, Za Čehe in Madžare pa ne bi dal roke v ogenj. Velja pa da, sem (smo) se vozil na Citadelli in Dravi v spodobnih vagonih brez kupejev, kakor velja tudi, da se še vedno najdejo vagoni s kupeji, toda v tem primeru se rajše peljem v restavraciji če je na vlaku.TGV Lyria:
In tudi ni potrebno Madžarov, Čehov in Poljakov označevati za "vzhodne" železniške uprave, ker imajo modernejše vlake kot marsikatera "zahodna" uprava.
LPL
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Poljaki so razvili svoj sistem PKP Intercity z modernimi EIC (Express Intercity) vlaki, ki povezujejo največja poljska mesta. Imajo pa tej vlaki tako moderne kupe vagone kot vagone brez kupejev. Isto velja za češke in madžarske EC in IC vlake.Ljubitelj napisal/-a:Poljakov ne poznam, Za Čehe in Madžare pa ne bi dal roke v ogenj. Velja pa da, sem (smo) se vozil na Citadelli in Dravi v spodobnih vagonih brez kupejev, kakor velja tudi, da se še vedno najdejo vagoni s kupeji, toda v tem primeru se rajše peljem v restavraciji če je na vlaku.TGV Lyria:
In tudi ni potrebno Madžarov, Čehov in Poljakov označevati za "vzhodne" železniške uprave, ker imajo modernejše vlake kot marsikatera "zahodna" uprava.
LPL
Kdaj pa je Citadella vozila z modernimi vagoni brez kupejev?
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Avgusta 2005Kdaj pa je Citadella vozila z modernimi vagoni brez kupejev?
LPL
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Če se jaz prav spomnim je to bila - Drava. Cittadella vedno vozi v taki sestavi kot je sedanja; vagon gor ali dol.Ljubitelj napisal/-a:Avgusta 2005Kdaj pa je Citadella vozila z modernimi vagoni brez kupejev?
LPL
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Cokla, tole sem pa jaz zameštral. Bil je nočen vlak ENxxx, ki je sedaj ukinjen, Drava je vozila pa podnevi. Smo se pa z njo peljali iz Benetk nazaj proti Lj konec avgusta istega leta. Se opravičujem za lapsus.
LPL
LPL
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Kolikor se jaz spomnim je imela Venezia zmeraj samo kupejce.244/245 drava pa tudi druge.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Venezia je mela tudi vagone brez kupejev. V Dravi so pa bili Madžarski vagoni, eni izmed najboljših, s katerimi sem se vozil po Sloveniji!Nurmi napisal/-a:Kolikor se jaz spomnim je imela Venezia zmeraj samo kupejce.244/245 drava pa tudi druge.
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Za Dravo vem,samo Venezio pa nimam v spominu da bi imela tudi brez kupejev.Mogoče je kriva čudna ura,ob kateri je vozila.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Za malce lažjo predstavo kakšna sestava je bila EN 440 v minulem voznorednem obdobju klik. Bili so kupeji, kot tudi vagon brez kupejev, bil je pa tudi nekajkrat tedensko direkten vagon Moskva - Benetke.
Tine
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Vendar tale vagon brez kupejev ni bil navaden vagon saj je imel med sedeži več prostora in si lahko sedež spustil v ležeč položaj in bi lahko brez problema spal na tistem sedežu.
...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Vozni red za obdobje 2011 / 2012
Zanima me, kakšen bo sezonski vlak Budimpešta - Pula, ki naj bi ga uvedli; klasika ali DMV/EMV?