Ja, saj se strinjam: ampak kondenz nastaja znotraj tlačnih posod in cevi in prav nič ne vpliva na občutek mraza. O tem drugem sem pisal v svojem postu.cokla napisal/-a:Zaradi kondenza. Zrak se pri črpanju segreva in kot takega ga je treba ohlajat. Nastaja pa kondenz.mkx napisal/-a: Zakaj pa bi nek neživ predmet bil moker?
Sicer pa je krasen primerek tega, kaj se zgodi zaradi menjave režima (postanek, vožnja, ...) na seriji Draganovih fotorafij:
http://img140.imageshack.us/img140/886/picture049y.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/14 ... 058tu.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... e059z.jpg/
OK, no, v tem primeru je vse skupaj posledica daljšega postanka na mrazu. Zgoraj se je vse stopilo, ker je bilo znotraj mašine toplo. Potem je voda tekla dol in ob strani zamrznila.
Isti princip je tudi, če se lokomotiva začne premikati ... toplota v podvozju, ki se ob mirovanju tam morda zadržuje, se ob vožnji pač odpihne.
Na prvi del sem namigoval. Glede slabega vzdrževanja bi si pa mislil, da samo poudarijo konstrukcijske felerje ... mislim si, da dizelke niso toliko bolje vzdrževane od Brižit. Ali pač?cokla napisal/-a:Brižite imajo težave z motorji predvsem zaradi tega, ker niso v osnovi konstruirane za te razmere. In zaradi slabega vzdrževanja.