Prednosti in slabosti nivojskih prehodov
Prednosti in slabosti nivojskih prehodov
Pozdravljeni!
Mene pa zanima, če mi lahko kdo našteje kakšne prednosti nivojskih prehodov ter njihove slabosti. Slednje sem že iskal in jih nekaj našel, vendar prednosti pa po mojem mnenju ni. Zanima pa me tudi, če ve kdo kakšne ukrepe za nivojske prehode pripravlja Slovenija in kakšne Evropa?
Za odgovor se vam že v naprej zahvaljujem
Lp
D. Galun
Mene pa zanima, če mi lahko kdo našteje kakšne prednosti nivojskih prehodov ter njihove slabosti. Slednje sem že iskal in jih nekaj našel, vendar prednosti pa po mojem mnenju ni. Zanima pa me tudi, če ve kdo kakšne ukrepe za nivojske prehode pripravlja Slovenija in kakšne Evropa?
Za odgovor se vam že v naprej zahvaljujem
Lp
D. Galun
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Prednosti in slabosti nivojskih prehodov
D.Galun, ali bi lahko malo bolj podrobno definiral vprašanje oz. napisal, kaj si že sam odkril?
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Prednosti in slabosti nivojskih prehodov
Pišem seminarsko nalogo o signalih na nivojskih prehodih. Tako da sem zraven opisal tudi nivojske prehode, k temu pa sem moral dodati še prednosti in slabosti nivojskih prehodov. Ugotovil sem da so cenejši od izven nivojskih in da zasedejo manj prostora kot izven nivojski. Tako da to sta dve prednosti po mojem mnenju pred izven nivojskimi križanji.
Re: Prednosti in slabosti nivojskih prehodov
- prednost NPr bi bila lažja umestitev v prostor (papirologija... gradbena dovoljenja, okoljevarstveno,...)
- nižja cena
- zavzame manj prostora (zadnji dve si že sam ugotovil)
- manjši vpivi na okolje (podobnost z prvo alinejo)
- politične točke raznih lokalnih vladarjev (malo za šalo malo za res)
Potem se pa pozitivne točke počasi ustavijo......
- nižja cena
- zavzame manj prostora (zadnji dve si že sam ugotovil)
- manjši vpivi na okolje (podobnost z prvo alinejo)
- politične točke raznih lokalnih vladarjev (malo za šalo malo za res)
Potem se pa pozitivne točke počasi ustavijo......
Re: Prednosti in slabosti nivojskih prehodov
Ne pozabi na aspekt varnosti in morebitne omejitve hitrosti vožnje na progah s prehodi. Če me spomin ne vara, je bilo rečeno, da se bo treba na glavnih progah po Sloveniji znebiti nivojskih prehodov in s tem se bi teoretično dalo dvignit hitrost na teh progah... Ne dam roke v ogenj za hitrost ...
Goran
Re: Prednosti in slabosti nivojskih prehodov
Vsi nivojski prehodi so brca v temo....in vse bi bilo treba ukinit. Primer je remont proge Pragersko - Hodoš.....kjer je ostalo en kup nezavarovanih prehodov, ki jih sploh ne bi smelo biti. Seveda je pa tukaj kriva tudi civilna pobuda, ki bi hotela imeti za vsako hišo svoj pod(v)hod. Bog ne daj, da bi peljal 500 metrov več do svoje hiše. Izvennivojska križanja bi morala biti povsod. Vmes pa povezovalne ceste, ki bi vodile do potrebnih destinacij. In potem...bi kmetje morali dati pol metra svoje zemlje....groza.
Evo ves smisel nivojskih križanj.
Evo ves smisel nivojskih križanj.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Prednosti in slabosti nivojskih prehodov
Aleš, samo mali popravek, na tej progi bodo vsi NPR-ji ali izvennivojski ali fizično zavarovani nivojski. Se pravi, nezavarovanih ne bo več.cokla napisal/-a: Primer je remont proge Pragersko - Hodoš.....kjer je ostalo en kup nezavarovanih prehodov, ki jih sploh ne bi smelo biti.
Se pa strinjam, da je neumnost imeti tudi fizično zavarovan prehod, pa čeprav je cenejši od izvennivojskega. Ampak, imaš potem motnje v žel.prometu (počasne vožnje in ustavljanje pred npr ker ni kontrole itd....) pa še vedno lahko kakšnega nabodeš do smrti, ki ti slalomira vmes.
Vsekakor te zavarovane nivojske prehode z rampami bi res morali minimizirati do amena. To pa se na tej progi niti ni zgodilo, še nekaj več jih bo (bili pa so sicer prej zavarovani samo s signalizacijo).
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Prednosti in slabosti nivojskih prehodov
Vse preveč je
Ali so pešci, kolesarji , motoristi, avtomobilisti ali traktoristi...je vseeno. Vpliva na to, da se jim j..e za življenje, ne moreš spremeniti. Morda pa sploh ne poznajo nevarnosti, dokler se jim ne dogodi...
Otroci pa itak nimajo izkušenj...
Nivojski bi morali biti popolnoma zaprti iz vseh smeri (tisti, ki bi morali biti tam zaredi geografskih danosti oziroma enormnih stroškov), tako da ne bi mogoč prehod/prevoz ( ) pod nobenim pogojem.
Ali so pešci, kolesarji , motoristi, avtomobilisti ali traktoristi...je vseeno. Vpliva na to, da se jim j..e za življenje, ne moreš spremeniti. Morda pa sploh ne poznajo nevarnosti, dokler se jim ne dogodi...
Otroci pa itak nimajo izkušenj...
Nivojski bi morali biti popolnoma zaprti iz vseh smeri (tisti, ki bi morali biti tam zaredi geografskih danosti oziroma enormnih stroškov), tako da ne bi mogoč prehod/prevoz ( ) pod nobenim pogojem.
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 05.06.2012, 21:57, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Prednosti in slabosti nivojskih prehodov
Klemen..saj te razumem tebe in popravek. Ampak se bojim, da bo še veliko vode preteklo preden bo moj "je" prešel v tvoj "bo".Regan 664 napisal/-a:Aleš, samo mali popravek, na tej progi bodo vsi NPR-ji ali izvennivojski ali fizično zavarovani nivojski. Se pravi, nezavarovanih ne bo več.cokla napisal/-a: Primer je remont proge Pragersko - Hodoš.....kjer je ostalo en kup nezavarovanih prehodov, ki jih sploh ne bi smelo biti.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Prednosti in slabosti nivojskih prehodov
Saj glede slalomiranja bi lahko pa tako rešili, da bi postavili nadzorno kamero, in to na dokaj vidno mesto, če vozilo obvozi polzapornice, ga kamera slika, voznik plača enormno kazen in prejme 18 točk zvestobe in posledično izgubi vozniško, pa da vidimo koliko jih bo potem slalomiralo
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Prednosti in slabosti nivojskih prehodov
To je že dejstvo, samo vprašanje časa je, kdajcokla napisal/-a:Klemen..saj te razumem tebe in popravek. Ampak se bojim, da bo še veliko vode preteklo preden bo moj "je" prešel v tvoj "bo".
Letos se je pripravila (se pripravlja) vsa potrebna dokumentacija za vsak NPR posebej. Delajo pa to Štajerci (Lineal).
Re: Prednosti in slabosti nivojskih prehodov
Na progah s hitrostjo do 160 km/h so dovoljeni nivojski prehodi, seveda zavarovani z zapornicami. Tako pravijo pravilniki. Torej pravilno zavarovani NP nimajo vpliva na progovno hitrost, razen v primeru redkih okvar.Ne pozabi na aspekt varnosti in morebitne omejitve hitrosti vožnje na progah s prehodi. Če me spomin ne vara, je bilo rečeno, da se bo treba na glavnih progah po Sloveniji znebiti nivojskih prehodov in s tem se bi teoretično dalo dvignit hitrost na teh progah... Ne dam roke v ogenj za hitrost ...
Sanjati, da bi na nekih dokaj nepomembnih progah bili vsi prehodi izvennivojski pa je malo Morgen.
Kar se pa tiče slalomiranja, norec bo stalno našel pot. Recimo v Zeleni jami je ob progi žičnata ograja, ko preprečuje prečkanje 4 tirov. Pa so se našli pametnjakoviči, ki so odstranili nekaj metrov mreže, da ne bi bilo potrebno hoditi 50 daleč skozi podhod. Kar naj jih vlak povozi (edina žrtev v tem priemru je psiha mašinfirerja)...., Darwin je že vedel zakaj je razvil evolucijsko teorijo.
LPL
Re: Delovni čas strojevodje
Ma ja ti prehodi so zoprni,to je pa tudi vse.Psiha mašinfirerja!? Malo se tudi napihuje vse skupaj.Kakor kdo.Več ali manj so vsi žilavi fantje in kakih nočnih mor zaradi tega nimajo.Služba kot služba.Človek se vsega privadi...
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Prednosti in slabosti nivojskih prehodov
Velika slabost nivojskih prehodov je pač samo vzdrževanje, ki je veliko bolj pogosto kot na odprti progi...
Zaradi prometa v obe smeri je za železnico to v vsakem primeru šibka točka.
Zaradi prometa v obe smeri je za železnico to v vsakem primeru šibka točka.
+