Uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloven

Odgovor Napisal/-a trance0 »

http://www.delo.si/gospodarstvo/infrast ... ometa.html" onclick="window.open(this.href);return false;.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Prispevek v Grosupeljskem občinskem glasilu.

Za nas je zanimiv predvsem zadnji odstavek

Slika

Da le ne bo spet ostalo le pri obljubah...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ob takšni zainteresiranosti "železnice" za integrirani potniški promet kot jo nakazuje podžupan in arhitekt v danšnjem Dnevniku res ne bomo daleč prišli
Ob preusmeritvi prometa s Slovenske na Gosposvetsko in Bleiweisovo tam redno nastajajo prometni zamaški.
...Pereč problem pretočnosti Masarykove ceste in podvoza Šmartinske ceste pod železnico bi lahko rešili, če bi država spoštovala svoj sklep, da bo finančno podprla prometno ureditev območja Emonike. Samo razširitev Šmartinskega podvoza stane z odkupi vred okoli 40 milijonov evrov in ga tako finančno kot tehnično občina ne more izpeljati sama. Poleg tega bi morali pri projektu sodelovati z žal povsem neoperativnimi Slovenskimi železnicami.

Mesto z njimi nima najboljših izkušenj, kajne?
Poglejte samo železniška postajališča v mestu. Niti na teh, ki jih uporablja največ potnikov, ne najdemo nič drugega kot tablo z imenom. Ni niti klopi niti nadstreška niti koša za smeti ... To je prava sramota. Po več letih prizadevanj, da bi jih uredili, ni nobenega odziva. Ni se nam uspelo dogovoriti niti za ureditev postajališča na Dolgem mostu, kjer smo pravkar razširili parkirišče P+R in kjer bi lahko avtomobilisti prestopili na vlak.
Res je žalostno, kakšna so žel. postajališča v prestolnici države, skrpucalo balkanske vrste v primeri s postajališči mestnega prometa. Še bolj je pa žalostno, da se Dolgem mostu gradi večje pakrišče P+R, podvoz, "železnica" pa noče sodelovati z gradnjo postajališča, ki je pravzaprav že vse postorjeno razen peronov.....

LPL

PS: Z "železnica" mislim na merodajne za železniško infrastrukturo. Kakor kaže bo moralo mesto s primestnimi občinami prevzeti komando nad primestnim prometom, podobno kot v ostalih zahodnih sosedah.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Nekje sem prebral, da imata Ljubljana in Zagreb zelo slab javni promet v mestu. Potem pa še bereš po raznih komentarjih, da včasih peš prideš prej, kot z busom. Torej LJ pljunat v roke, pa si ustanovite S-bahn. Potem pa z javnim naročilom poiskat izvajalca prevozov...

Tudi avtobusna je sramota za "najlepše" mesto na svetu. Samo na smeh ti gre ob tem "najlepšem"...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tudi avtobusna je sramota za "najlepše" mesto na svetu. Samo na smeh ti gre ob tem "najlepšem"...
Ne pozabi, AP v "najlepšem" mestu na svetu je na železniški parceli in po dolgem tožarjenju plačujejo lepo najemnino! Oprimerni urejenosti avtobusnih postajališč sem mislil izključno postajališča mestnega prometa. Večina ima prikazovalnike z ažurnimi prihodi, voznimi redi, etc....
Tvoj nasvet o ureditvi primestnega prometa so ba verjetno uresničil v kakšnem desetletju. S SŽ je na tem področju neizbežno KONEC.

LPL
jusko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 86
Pridružen: 23.11.2020, 18:43
Kraj: Jesenice

Re: Uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji

Odgovor Napisal/-a jusko »

Se opravičujem če slučajno ne paše v to temo,nisem našel bolj primerne. Vlada se je odločila da bodo 75% cenejše vozovnice ob vikendih in praznikih še eno leto,prvotno je bilo mišljeno do konca tega junija,zdaj se pa bomo lahko še eno leto ceneje vozili :thumbupl https://www.24ur.com/novice/slovenija/d ... aign=ProAd
Uporabniški avatar
lokomotivček tomaž
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 14
Pridružen: 05.09.2022, 7:55

Re: Uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji

Odgovor Napisal/-a lokomotivček tomaž »

Pozdravljeni.

To je moje prvo sporočilo na tem forumu.

Prilagam zelo uporaben diagram poteka za uporabnike SŽ, saj lahko pride so nemalo zapletov, če se tega ne upošteva.


https://github.com/dvladar/razumeti_slo ... eznice.svg

Slika
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji

Odgovor Napisal/-a grega »

popust PZS velja drugače za vse vlake?
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji

Odgovor Napisal/-a desiro »

lokomotivček tomaž napisal/-a: 05.09.2022, 18:32 Pozdravljeni.

To je moje prvo sporočilo na tem forumu.

Prilagam zelo uporaben diagram poteka za uporabnike SŽ, saj lahko pride so nemalo zapletov, če se tega ne upošteva.

Kvečjem si zadevo zapletel sam, ne me basat da imamo še enega vida #-o
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
lokomotivček tomaž
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 14
Pridružen: 05.09.2022, 7:55

Re: Uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji

Odgovor Napisal/-a lokomotivček tomaž »

To sem našel na spletu. Ni moje delo.
jensen
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 36
Pridružen: 14.09.2018, 13:21

Re: Uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji

Odgovor Napisal/-a jensen »

Meni se zdi diagram v redu, četudi mogoče pretiran. Stvar so dejansko nepregledne. IJPP sicer ni projekt SŽ, pa vseeno. Prilagam moje sporočilo na "pritožbe", saj je iz njega mogoče razbrati, kaj se je dogajalo.

----------------------------------
Spoštovani,
v tem sporočilu Vam želim opisati nekaj težav in opažanj z uporabo IJPP kartice na SŽ v zadnjem času.

Preko https://eshop.sz.si/ sem kupoval vozovnice na svojo nesubvencionirano IJPP kartico:

13. avgusta sem nabavil »enkratno vik. vozovnico« Ljubljana-Žalec in problemov pri kontroli ni bilo (ne na vlaku Ljubljana-Celje, ne na busu Celje-Žalec).

14. avgusta sem kupil »enkratno vik. vozovnico« Ljubljana-Pivka. Sprevodnica vozovnice ni videla. Sem pa imel s samo na telefonu račun, kar ji je zadostovalo. Kasneje sem preverjal stanje in se je vozovnica pojavila, tako da sem jo tudi še potrdil pri njej.

Včeraj (24. avgusta) sem pa kupil »enosmerni vozovnici« Ljubljana-Šoštanj in Polzela-Ljubljana (račun priložen). Na strani od Arrive sem tudi preveril, da sta vozovnici res na kartici (zajem zaslona priložen). A sem imel na poti hude težave.
Na vlaku IC 518 do Celja terminal sprevodnici vozovnice ni pokazal. Ves čas mi je razlagala, da so IJPP kartice namenjene le za vikende, jaz sem seveda ves čas trdil, da se moti. Pokazal sem ji tudi račun, na katerem tudi jasno piše, da so bile vozovnice kupljene preko SŽ in to za delovni dan. Ko pa sem jo pozval, naj pogleda, če je na IJPP kartice kaj naloženo, sva ugotovila, da sta naloženi dve kartici Polzela-Ljubljana. Očitno je torej nekje prišlo do napake. Potem mi sicer ni računala vožnje, a je do konca vztrajala, da se IJPP kartice ne da uporabljati med tednom.
Ker sem moral še na vlak do Šoštanja, sem želel zadevo urediti na celjski postaji. Šel sem v prodajno-informacijski center in pojasnil stvar. Spet mi je gospa razlagala, da je IJPP kartica samo za vikende in da se sploh ne da preko spleta nalagati vozovnic na to kartico. Jaz sem trdil, da oboje ne drži in da naj preveri stanje. Ugotovila je, da je vozovnica Polzela-Ljubljana dvojno naložena in nekako priznala, da je vendarle možen nakup prvič preko spleta in drugič med tednom. Mi pa ni ponudila čisto nobene rešitve. Tako sem pred vstopom na vlak LP 3590 pojasnil stvar sprevodniku. Na vlaku sva potem govorila in mi je omenil, da je imel tudi sam že težave z raznimi karticami in terminali, ko si je sam nekaj naložil in preveril, kontrolor je pa videl nekaj čisto drugega.

Kje točno je prišlo do napake, seveda ne vem. Ker sem pa vozovnico kupil preko SŽ, sporočam to Vam.

Bolj pomembno se mi zdi pa nekaj drugega, kar sem že dostikrat opazil pri osebju. Namreč, da le-to sploh ne pozna delovanja IJPP vozovnic. Vedno namreč govorijo le o vikendih, čeprav je princip isti, le cena druga. Pri sprevodnikih je morda nekoliko bolj razumljivo, ampak da tega ne ve oseba iz PICa, ki je tam za informacije potnikom, se mi zdi pa neopravičljivo. Da ne omenjam tudi odsotnost kakršne koli iniciative za rešitev mojega problema. Lahko bi mi recimo izdala vsaj karto Celje-Šoštanj. Nič. Njen komentar je bil, da s spletno prodajo nima nič in da mi ne more pomagati. In je bila stvar zaključena.
Predstavljam si, da bi tudi na blagajnah SŽ moralo biti možno kupiti IJPP vozovnice za kateri koli dan in za katero koli relacijo med železniškimi ali avtobusnimi postajami. A se bojim glede na izkušnje bojim, da mi to ne bi uspelo, ker je osebje prepričano, da se to da le za vikende in le med železniškimi postajami.

Upam, da boste te stvari uredili s svojimi zaposlenimi. Meni je odveč dokazovanje in razlaganje, ter si želim enostavnega nakupa in mirnega potovanja. Primerno bi bilo tudi, da bi bilo možno preko https://eshop.sz.si/ imeti vpogled v stanje na IJPP kartici.

Lep pozdrav,
-----------------------------------

Prejel sem pa neki odgovor, da bodo zrihtali...

Projekt IJPP je pa itak voden tako diletantsko, da je groza. Na strani https://nakup.ijpp.si/ je govora predvsem o subvencioniranih vozovnicah. (Off topic: Ministrica, pod katero je bil projekt zagnan, se vrača... 8) )

Prejšnja vlada se je tega lotila, a je bil potem zakon sprejet precej kasneje, kot je bilo obljubljeno. Nova očitno tega nima za škodljivo: https://n1info.si/novice/slovenija/vlad ... tor-dujpp/ Upam na najboljše.
bugear
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 121
Pridružen: 24.04.2009, 20:33
Kraj: Češka

Re: Uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji

Odgovor Napisal/-a bugear »

Nekaj let nazaj je obstajala beta različica iskalnika povezav IJPP. Ko sem iskalnik iskal letos, pa nisem našel nič. A je bila preveč napredna storitev in so jo zato ukinili?
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
taurus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 115
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Re: Uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji

Odgovor Napisal/-a taurus »

jensen, jaz bi tako rekel, meni se vse skup zdi, da se SŽ nalašč otepajo IJPP vozovnic. Raje prodajajo svoje vozovnice, kjer jim ostane ves denar. Idi na njihovo spletno stran, kupi vozovnico, in kod prva opcija ti prodaja za "vikend" navadno vozovnico po svoji redni tartifi. Še vedno se oglašuje -30 % popust za turist vikend. Nevešč kupec, ki hoče kupit vozovnico za vlak po spletu, gre na stran SŽ, kupi vozovnico, enosmerna vozovnica in plača v nedeljo za relacijo Celje-Brežice lepo 5,80 € po redni ceni. Za vikend vozovnico moraš prvo vedet, da ta sploh obstaja - drugič pa moreš imet IJPP kartico doma, drugače je nimaš kaj naložit.

Ljudje sploh ne vedo za kombinirane IJPP vozovnice in vikend vozovnice. Na železniških postajah o tem sploh ni nobenih reklam ali oglasov. Tam se raje oglašuje še vedno izletko, turist vikend in celo senior kartico za 30 % ali 50 % popust (10 €). To ni pošteno. Mene je sprevodnica z kombinirano IJPP (modra kartica) vozovnico obsodila, da je to šolska vozovnica in zahtevala osebni dokument.

Dokler kartomati ne dejajo IJPP izven večjih mest ni možnost kupiti in polniti. Tak da tukaj sistem ni uporaben. Na avstrijskem Štajerskem imajo odličen kombiniran conski javni promet brez raznih kartic.

Ve kdo kdaj bodo kartomati začeli delat ? Blagajničarke večinoma nimajo pojma o kombiniranih vozovnicah, in govorijo, da so te modre kartice samo za dijake in študente.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji

Odgovor Napisal/-a desiro »

taurus napisal/-a: 12.09.2022, 10:14
Mene je sprevodnica z kombinirano IJPP (modra kartica) vozovnico obsodila, da je to šolska vozovnica in zahtevala osebni dokument.
Če je kartica izdana na Ime, torej sprevodniku na terminalu izpiše ime in priimek potem takem v skladu z ZvZelp-1 seveda lahko zahteva vpogled v javno listino!
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
vselic
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 80
Pridružen: 17.08.2009, 22:57

Re: Uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji

Odgovor Napisal/-a vselic »

desiro napisal/-a: 13.09.2022, 8:11
taurus napisal/-a: 12.09.2022, 10:14
Mene je sprevodnica z kombinirano IJPP (modra kartica) vozovnico obsodila, da je to šolska vozovnica in zahtevala osebni dokument.
Če je kartica izdana na Ime, torej sprevodniku na terminalu izpiše ime in priimek potem takem v skladu z ZvZelp-1 seveda lahko zahteva vpogled v javno listino!
? obsodila ga je, da uporablja šolsko vozovnico! To bistvo si pa zgrešil? Vi na SŽ radi vidite samo tisto, kar želite - vedno?
Odgovori