Zakaj pa 15 kV?. Ali naj sedaj gremo nazaj na stare sisteme in se nabavljajo še frekvenčni pretvorniki ali kaj? Edini smiselni predlog je ~25 kV, 50 Hz.(po možnosti sz 15 kV
LPL
Zakaj pa 15 kV?. Ali naj sedaj gremo nazaj na stare sisteme in se nabavljajo še frekvenčni pretvorniki ali kaj? Edini smiselni predlog je ~25 kV, 50 Hz.(po možnosti sz 15 kV
Od kod pa teb frekvenčni pretvornikiLjubitelj napisal/-a:
Zakaj pa 15 kV?. Ali naj sedaj gremo nazaj na stare sisteme in se nabavljajo še frekvenčni pretvorniki ali kaj? Edini smiselni predlog je ~25 kV, 50 Hz.
LPL
Pri 15 kV napeljavi uporabljani v Avstriji, Nemčiji, Švici je frekvenca 16 2/3 Hz, to je 1/3 standardizirane frekvence v omrežju. Frekvenco lahko pretvoriš samo s frekvenčnim pretvornikom, ali je to solid state, ali pa rotacijski pa me ne zanima. Obstaja pa še ena možnost, izgraditi posebne elektrarne za ~tok s frekvenco 16 2/3 Hz. Pa menda ne predlagaš še tega. Več o tem najdeš tukaj.Re 4/4:
Od kod pa teb frekvenčni pretvorniki
Ja pa de... Zelo težko je dati sinhornski motor 1000 obratov sklopko vmes pa generator, pa še bolj stabilno je in brez višjih harmonikov.... da ne govorim o simetriji na primarju -sploh pa koliko pretvornikov bi rabil za 30 MVA postajoLjubitelj napisal/-a:Pri 15 kV napeljavi uporabljani v Avstriji, Nemčiji, Švici je frekvenca 16 2/3 Hz, to je 1/3 standardizirane frekvence v omrežju. Frekvenco lahko pretvoriš samo s frekvenčnim pretvornikom, ali je to solid state, ali pa rotacijski pa me ne zanima. Obstaja pa še ena možnost, izgraditi posebne elektrarne za ~tok s frekvenco 16 2/3 Hz. Pa menda ne predlagaš še tega. Več o tem najdeš tukaj.
LPL
Zate je idealen UPS sistem takle: AC asinhronski motor poganja dinamo, na izhodu pa DC motor poganja alternator? Tam med dinamo in DC motor pa vtakneš še akumulatorje za primer izpada vhodne napetosti? Tako so se stvari delale pred 50 leti, danes imaš na vhodu polprevodniški usmernik in na izhodu polprevodniški inverter.Re 4/4 napisal/-a:Ja pa de... Zelo težko je dati sinhornski motor 1000 obratov sklopko vmes pa generator, pa še bolj stabilno je in brez višjih harmonikov.... da ne govorim o simetriji na primarju -sploh pa koliko pretvornikov bi rabil za 30 MVA postajo
Ja. Piše pa tudi, da niso povsod prešli (nekatere regionalne proge, Skandinavci). Če se uporablja sinhrone generatorje (kot je to predlagal @Re 4/4), potem frekvence pač ne gre (brez hudih težav) kar tako spremeniti za 2%. Je pa to enostavno izvršljivo z naprednejšimi konverterji.milchy napisal/-a:ko že pišete o frekvenci v Avstriji in Nemčiji - upam, da ste prebrali tudi tale del:
...
Kot vidiš, stvar ni čisto enostavna.Für das dezentral versorgte Netz der DB Energie (Synchron-Synchron-Frequenzumformer, frequenzstarre Kupplung) und auch für die Netze in Schweden und Norwegen gilt weiterhin die exakte Sollfrequenz von 1/3*50 Hz = 16 2/3 Hz.
Welches nun die neue Nennfrequenz werden soll, ist zur Zeit noch in den Gremien der Normung in der Diskussion.
Ja, to pa se popolnoma strinjam s tabo.Ljubitelj napisal/-a:
Kot vidiš, stvar ni čisto enostavna.
LPL
Saj je o tem že pisano na forumu (nisem iskal te vsebine), da je bila frekvenca spremenjena!Ljubitelj napisal/-a: zato mi ne srat o novi frekvenci 16,7 Hz.
Res je....lahko to kdo čimprej premakne v bolj intelektualne predalčke?...hvalaželezocestnik napisal/-a:
Mislim, da smo zasmetili temo, ki jo je začel @igor 72.
Torej se je potrebno prestaviti nazaj v že začeto temo o slabem gospodarju: Za razjokat ( sej ne vem, če smo lahko še slabši gospodar )
link: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &start=195
...ali pa o spremembi frekvenc odpreti novo temo.