Trenutno ima Koper z Bohinjsko Bistrico slabe povezave. Vsi vemo, da sta in Koprčanka in Bohinjka zelo zasedena s turisti. Ker pa ni nobenega direktnega vlaka, bi ga bilo potrebno uvesti. Sestavil sem nekakšen okviren vozni red, ki upošteva, da je sploh izvedljiv, da ima dovolj vlakov ob konicah, da ima dovolj lufta a tovorne, da ima veliko vez in da ima direkten IC vlak od Jesenic do Kopra in nazaj. Prav tako je tukaj še super možnost z uvedbo sezonskega smučarskega vlaka od Kopra do Jesenic in nazaj (s tem mislim predvsem Bohinjsko Bistrico; Vogel in bodoči Bohinj 2864). Takole v 3 urah zelo udobno iz obale direktno na smučišče je mamljiva ponudba. Seveda bi bilo potrebno to dovolj oglaševati, da bi potniki sploh vedeli, kaj imajo na voljo...
Jesenice-Nova Gorica: https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... RsajQ/edit
Nova Gorica - Sežana: https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... RpaU0/edit
IDEJA: Od obale do gora z IC/RG vlakom
Re: IDEJA: Od obale do gora z IC/RG vlakom
Fant, pozdravljam tvoj dober namen, ampak ta tvoj vozni red ima dve isti tragični napaki, kot obstoječi: veliko preveč opomb in premalo oz. NIČ takta!
Tako počasi se prebujamo ...
Re: IDEJA: Od obale do gora z IC/RG vlakom
Hvala.Čišo napisal/-a:Fant, pozdravljam tvoj dober namen, ampak ta tvoj vozni red ima dve isti tragični napaki, kot obstoječi: veliko preveč opomb in premalo oz. NIČ takta!
Za opombe je treba malo podrobneje pogledat. Trenutno se ne spomnim nobenega boljšega načina kot tega z opombami. Glede takta pa; potrebno bi bilo popolnoma zamenjati sp. in zg. ustroj, utrditi teren v Vintgarju, zamenjati kretnice, SVN, kar pa bi najbolj sprostilo progo pa bi bil dvotirni Bohinjski predor. Tako bi se namreč izničila vsa križanja v Podbrdu in Bohinjski Bistrici, t.j. okoli 50% križanj. Prostor pa mislim, da je (če bi se naredilo tir nad potokom in predor zatesnilo).
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: IDEJA: Od obale do gora z IC/RG vlakom
Saj smo imel..........kopalni, smučarska v Bohinj kar dva; iz Kopra in celine
Takrat, ko je bil še prevoz potnikov prioriteta potniškega prometa.....sedaj pa:
kopalni iz Jesenic je bil, kljub dobri zasedenosti, ukinjen, poznana je tudi zgodba s Koblo, ko so se kar nekaj sezon trudili, da so mu tako zjebali VR, da se res noben več ni peljal z njim in končno so ga lahko mirne duše ukinili...sedaj pa niti smučišča več ni....
Takrat, ko je bil še prevoz potnikov prioriteta potniškega prometa.....sedaj pa:
kopalni iz Jesenic je bil, kljub dobri zasedenosti, ukinjen, poznana je tudi zgodba s Koblo, ko so se kar nekaj sezon trudili, da so mu tako zjebali VR, da se res noben več ni peljal z njim in končno so ga lahko mirne duše ukinili...sedaj pa niti smučišča več ni....
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: IDEJA: Od obale do gora z IC/RG vlakom
Enako so zje..ali tudi Sočo. Pustimo vse tiste elektrarne, mislim na direktno železniško povezavo zahodnega dela naše države z metropolo.
preglednik
Re: IDEJA: Od obale do gora z IC/RG vlakom
Bistvo vsega je najprej interes; interes prevoznika, potencialnih uporabnikov, lokalnih skupnosti, države ... Te interese je treba združiti, nato šele lahko začnemo načrtovati, kako in s čim se bomo vozili.
V praksi pa so seveda zadeve omejene s stanjem infrastrukture, voznih sredstev, denarjem ... Ampak če bi imeli vsaj nekoga, ki zna vzeti v roke ravnilo in svinčnik in zrisati pameten grafikon VR, bi bil to že dober začetek. Dober vozni red ima čimmanj opomb glede koledarja voženj vlakov (ideal je, da bi vsi vlaki vozili vse dneve enako), vlaki pa so razporejeni v TAKT - enourni, dvourni, polurni, pač glede na potrebe in možnosti. Takt pomeni, da vsi vlaki odhajajo s postaje ob isti minuti čez uro (npr. 8.35, 9.35, 10.35 ...), kar si potniki seveda najlažje zapomnijo in jim ni treba vsakokrat čitati voznega reda.
Pri nas država SŽ plačuje pribl. 100 mio € na leto za opravljanje javnih gospodarskih služb. Denar pride, tudi če so vlaki prazni ali pa sploh ne vozijo. In zato se dela tako, kot je navedel že Igor: da bi se le čimmanj ljudi vozilo!
V praksi pa so seveda zadeve omejene s stanjem infrastrukture, voznih sredstev, denarjem ... Ampak če bi imeli vsaj nekoga, ki zna vzeti v roke ravnilo in svinčnik in zrisati pameten grafikon VR, bi bil to že dober začetek. Dober vozni red ima čimmanj opomb glede koledarja voženj vlakov (ideal je, da bi vsi vlaki vozili vse dneve enako), vlaki pa so razporejeni v TAKT - enourni, dvourni, polurni, pač glede na potrebe in možnosti. Takt pomeni, da vsi vlaki odhajajo s postaje ob isti minuti čez uro (npr. 8.35, 9.35, 10.35 ...), kar si potniki seveda najlažje zapomnijo in jim ni treba vsakokrat čitati voznega reda.
Pri nas država SŽ plačuje pribl. 100 mio € na leto za opravljanje javnih gospodarskih služb. Denar pride, tudi če so vlaki prazni ali pa sploh ne vozijo. In zato se dela tako, kot je navedel že Igor: da bi se le čimmanj ljudi vozilo!
Tako počasi se prebujamo ...