Vozni redi-nekoč in danes

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Vozni redi-nekoč in danes

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Takole, prvi vozni redi iz obdobja 1986/87 so "že"tu :!:

1. Ljubljana - Jesenice

Slika

2. Jesenice - Ljubljana

Slika

3.Bohinjska in Ajdovska

Slika

4. Ljubljana - Pivka

Slika

5. Pivka - Ljubljana

Slika

6. Pivka - Sežana

Slika

7. Sežana - Pivka

Slika

Nadaljevanje sledi!

Tole bi verjetno bolj spadalo k kakšno svojo temo, ker je tega še veliko :roll:
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Super, ŽAT32. Predlagam pa tudi jaz, da se za stare vozne rede odpre nova tema.
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

V VR se najde tudi postaja(lišče) Ajdovščina mesto. Ali to pomeni, da je bila ajdovska proga daljša kot danes?
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Vozni redi-nekoč in danes

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Prošnji o razdelitvi teme uslišano.
Hvala za skene, se priporočam za nadaljevanje ;)
Goran
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Vozni redi-nekoč in danes

Odgovor Napisal/-a trocken »

Imam vse slovenske vozne rede od osamosvojitve naprej, od prej pa še dva YU.
Razen letošnjega! Ali je letos sploh izšel v tiskani obliki. Nekaj časa sem še spraševal po njem, po tem pa sem obupal. Ali se ga da še dobiti, če je izšel?
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Vozni redi-nekoč in danes

Odgovor Napisal/-a Tomy »

Letos ga še ni bilo in verjetno tudi ne bo...

Lep dan
Tomaž
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Vozni redi-nekoč in danes

Odgovor Napisal/-a trance0 »

V tej temi bi želel zastaviti še eno vprašanje vezano sicer na prihodnji vozni red na kamniški progi. Se morda kaj razmišlja o uvedbi rednega železniškega potniškega prometa na tej progi tudi za vikende in praznike? Področje ob progi med Črnučami in Kamnikom je za slovenske razmere zelo gosto poseljeno in je edino ljubljansko primestno območje z železniško infrastrukturo na kateri ni železniškega potniškega prometa med vikendi in prazniki. Res je sicer, da takrat na tej relaciji vozijo primestni avtobusi, vendar pa bi lahko z uvedbo potniškega prometa po železnici občutno izboljšali povezavo teh krajev z Ljubljano. Seveda za vikende ne bi bilo potrebe po tolikšni frekvenci vlakov kot med tednom, recimo, da bi zadoščalo do 10 parov vlakov na dan za relacijo LJ-Domžale, za LJ-Kamnik pa recimo od 6 do 8 parov vlakov dnevno. Če bi bili vozni redi vlakov usklajeni s primestnim avtobusnim prometom, bi lahko imeli prebivalci naselij med Črnučami in Kamnikom tudi med vikendi in prazniki čez dan vsaj en vlak oz. avtobus na uro, kar bi izdatno izboljšalo kakovost javnega prometa. Se planira kaj podobnega v doglednem času? Kamniška proga je namreč za vikende praktično povsem neizkoriščena. Po mojem bi se veliko ljudi iz Kamnika, Domžal in ostalih naselij ob progi v Črnuče/Bežigrad/center Ljubljane raje peljalo z vlakom kot z avtobusom, če bi imeli na razpolago oboje, saj je vlak tudi izven konic praviloma hitrejši (in udobnejši) od avtobusa.

P.S.: Morda bi tudi za to debato kazalo imeti ločeno temo z naslovom 'vozni redi v prihodnosti' ali pa 'predlogi za nove vozne rede' oziroma nekaj v tem stilu. Naj moderator odloči, po mojem je tole preveč off topic.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Vozni redi-nekoč in danes

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

trance0 napisal/-a:V tej temi bi želel zastaviti še eno vprašanje vezano sicer na prihodnji vozni red na kamniški progi. Se morda kaj razmišlja o uvedbi rednega železniškega potniškega prometa na tej progi tudi za vikende in praznike? Področje ob progi med Črnučami in Kamnikom je za slovenske razmere zelo gosto poseljeno in je edino ljubljansko primestno območje z železniško infrastrukturo na kateri ni železniškega potniškega prometa med vikendi in prazniki. Res je sicer, da takrat na tej relaciji vozijo primestni avtobusi, vendar pa bi lahko z uvedbo potniškega prometa po železnici občutno izboljšali povezavo teh krajev z Ljubljano. Seveda za vikende ne bi bilo potrebe po tolikšni frekvenci vlakov kot med tednom, recimo, da bi zadoščalo do 10 parov vlakov na dan za relacijo LJ-Domžale, za LJ-Kamnik pa recimo od 6 do 8 parov vlakov dnevno. Če bi bili vozni redi vlakov usklajeni s primestnim avtobusnim prometom, bi lahko imeli prebivalci naselij med Črnučami in Kamnikom tudi med vikendi in prazniki čez dan vsaj en vlak oz. avtobus na uro, kar bi izdatno izboljšalo kakovost javnega prometa. Se planira kaj podobnega v doglednem času? Kamniška proga je namreč za vikende praktično povsem neizkoriščena. Po mojem bi se veliko ljudi iz Kamnika, Domžal in ostalih naselij ob progi v Črnuče/Bežigrad/center Ljubljane raje peljalo z vlakom kot z avtobusom, če bi imeli na razpolago oboje, saj je vlak tudi izven konic praviloma hitrejši (in udobnejši) od avtobusa.

P.S.: Morda bi tudi za to debato kazalo imeti ločeno temo z naslovom 'vozni redi v prihodnosti' ali pa 'predlogi za nove vozne rede' oziroma nekaj v tem stilu. Naj moderator odloči, po mojem je tole preveč off topic.
Žal so že pred leti bogato zarezali med vlake zlasti na regionalnih progah, kljub protestom občin. Šlo se je celo v tem smislu: če hočete vlak, si ga plačajte. Tako da dvomim, da bo kaj uspeha z nedeljskimi vlaki, čeprav je res škoda, da jih ni. Tista dva ali trije pa ne morejo biti zasedeni, saj če nimaš možnosti, da se z potovanja z vlakom tudi vrneš z njim, boš pač šel z avtom.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Vozni redi-nekoč in danes

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

No, pa še naslednja "kvota" voznih redov 86/87

8. Divača - Koper

Slika

9. Divača - Pula

Slika

10. Pula - Divača

Slika

11. Pivka - Reka

Slika

12. Ljubljana - Karlovac

Slika

13. Karlovac - Ljubljana

Slika

14. Sevnica - Trebnje in Ljubljana - Kamnik

Slika

15. Ljubljana - Zidani most - Ljubljana


Slika Slika Slika
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Vozni redi-nekoč in danes

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Saj ravno zato bi moralo na tej progi tudi med vikendi obratovati več kot le par vlakov dnevno. Recimo vsaj toliko, kot sem jaz predlagal in pa seveda morali bi biti usklajeni oz. dopolnjeni z avtobusi ali bolje rečeno obratno, tako da ima potnik solidno frekvenco in izbiro. Za kamniško progo sem nekje bral, da naj bi se nekaj razmišljalo o ponovni vzpostavitvi potniškega prometa tudi za vikende. Gre vendarle za najbolj zasedeno in obremenjeno regionalno progo v Sloveniji, mislim, da je celo edina, ki je dejansko profitna poleg glavne proge Ljubljana-Jesenice in pa, če se ne motim, dela zasavske proge. Kdaj pa so ukinili vikend potniški promet na kamniški progi? Verjetno je bil ukinjen že veliko let nazaj in od takrat se je že marsikaj spremenilo, predvsem pa se je v zadnjih 20 letih v bližini te proge naselilo zelo veliko mladih družin, ki se redno vozijo med drugim tudi z vlakom na delo in v šolo v Ljubljano. Jaz ohranjam nekaj upanja, če bo drugo leto dejansko zaživel projekt integriranega javnega potniškega prometa, da bodo čez čas na kakšni progi kakšen vlak tudi ponovno uvedli in ne le ukinjali vse v nedogled. :roll: Mislim, da bi si kamniška proga to tudi zaslužila, saj skoraj edina v celi državi dejansko prinaša dobiček.
Zadnjič spremenil trance0, dne 29.04.2013, 20:37, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Vozni redi-nekoč in danes

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

16. Zidani most - Šentilj

Slika Slika

17. Šentilj - Zidani most

Slika Slika

18. Celje - Velenje in Celje - Zabok

Slika

19. Zabok - Celje in Maribor - Holmec

Slika

20. Maribor - Pragersko - Čakovec

Slika

Še bo :!:
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Vozni redi-nekoč in danes

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Super, ŽAT32, kar nadaljuj. Vidim, da so vlaki v Kumrovec takrat še vozili. :lol: Velenje je bilo pa še Titovo. Ah, kje so že ti dobri stari časi. :mrgreen:
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Vozni redi-nekoč in danes

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Najlepša hvala, @ŽAT32! =D> =D> =D> :D
Zanimivo, kako se vidi, kako je bil vlak včasih glavni.
Komaj čakam še. :D
Uporabniški avatar
raziskovalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 345
Pridružen: 03.10.2012, 15:56
Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi

Re: Vozni redi-nekoč in danes

Odgovor Napisal/-a raziskovalec »

Sicer je malo starejši, a vseeno.

Slika

Vir: podstrešje :D
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Vozni redi-nekoč in danes

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Starejši, toliko boljši :old

Sledijo pa naši SFRJ-jevski:

21. Ormož - Murska Sobota in Zidani most - Zagreb

Slika

22. nadaljevanje ZM - ZG in že malo ZG - ZM

Slika Slika

23. nadaljevanje Zagreb - Zidani most

Slika Slika

24. Zagreb - Kumrovec - Stranje

Slika

25. Čakovec - Lendava

Slika

Tako. Pa smo obdelali vse Slovenske proge, štuce in štucke, po katerih so leta 1987 vozili potniški vlaki. Marsikaj se je od takrat spremenilo, vendar bi težko rekel, da na boljše :(

Za mušter pa še par VR iz leta 1974

Slika

Slika

Slika

Če boste tole pokazali ženam, boste garantirano zmešani, ker to gledate :mrgreen: :mrgreen:
Odgovori