Vozni redi-nekoč in danes
Re: Mala vprašanja
Super, ŽAT32. Predlagam pa tudi jaz, da se za stare vozne rede odpre nova tema.
Re: Mala vprašanja
V VR se najde tudi postaja(lišče) Ajdovščina mesto. Ali to pomeni, da je bila ajdovska proga daljša kot danes?
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Prošnji o razdelitvi teme uslišano.
Hvala za skene, se priporočam za nadaljevanje
Hvala za skene, se priporočam za nadaljevanje
Goran
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Imam vse slovenske vozne rede od osamosvojitve naprej, od prej pa še dva YU.
Razen letošnjega! Ali je letos sploh izšel v tiskani obliki. Nekaj časa sem še spraševal po njem, po tem pa sem obupal. Ali se ga da še dobiti, če je izšel?
Razen letošnjega! Ali je letos sploh izšel v tiskani obliki. Nekaj časa sem še spraševal po njem, po tem pa sem obupal. Ali se ga da še dobiti, če je izšel?
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Letos ga še ni bilo in verjetno tudi ne bo...
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž
Re: Vozni redi-nekoč in danes
V tej temi bi želel zastaviti še eno vprašanje vezano sicer na prihodnji vozni red na kamniški progi. Se morda kaj razmišlja o uvedbi rednega železniškega potniškega prometa na tej progi tudi za vikende in praznike? Področje ob progi med Črnučami in Kamnikom je za slovenske razmere zelo gosto poseljeno in je edino ljubljansko primestno območje z železniško infrastrukturo na kateri ni železniškega potniškega prometa med vikendi in prazniki. Res je sicer, da takrat na tej relaciji vozijo primestni avtobusi, vendar pa bi lahko z uvedbo potniškega prometa po železnici občutno izboljšali povezavo teh krajev z Ljubljano. Seveda za vikende ne bi bilo potrebe po tolikšni frekvenci vlakov kot med tednom, recimo, da bi zadoščalo do 10 parov vlakov na dan za relacijo LJ-Domžale, za LJ-Kamnik pa recimo od 6 do 8 parov vlakov dnevno. Če bi bili vozni redi vlakov usklajeni s primestnim avtobusnim prometom, bi lahko imeli prebivalci naselij med Črnučami in Kamnikom tudi med vikendi in prazniki čez dan vsaj en vlak oz. avtobus na uro, kar bi izdatno izboljšalo kakovost javnega prometa. Se planira kaj podobnega v doglednem času? Kamniška proga je namreč za vikende praktično povsem neizkoriščena. Po mojem bi se veliko ljudi iz Kamnika, Domžal in ostalih naselij ob progi v Črnuče/Bežigrad/center Ljubljane raje peljalo z vlakom kot z avtobusom, če bi imeli na razpolago oboje, saj je vlak tudi izven konic praviloma hitrejši (in udobnejši) od avtobusa.
P.S.: Morda bi tudi za to debato kazalo imeti ločeno temo z naslovom 'vozni redi v prihodnosti' ali pa 'predlogi za nove vozne rede' oziroma nekaj v tem stilu. Naj moderator odloči, po mojem je tole preveč off topic.
P.S.: Morda bi tudi za to debato kazalo imeti ločeno temo z naslovom 'vozni redi v prihodnosti' ali pa 'predlogi za nove vozne rede' oziroma nekaj v tem stilu. Naj moderator odloči, po mojem je tole preveč off topic.
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Žal so že pred leti bogato zarezali med vlake zlasti na regionalnih progah, kljub protestom občin. Šlo se je celo v tem smislu: če hočete vlak, si ga plačajte. Tako da dvomim, da bo kaj uspeha z nedeljskimi vlaki, čeprav je res škoda, da jih ni. Tista dva ali trije pa ne morejo biti zasedeni, saj če nimaš možnosti, da se z potovanja z vlakom tudi vrneš z njim, boš pač šel z avtom.trance0 napisal/-a:V tej temi bi želel zastaviti še eno vprašanje vezano sicer na prihodnji vozni red na kamniški progi. Se morda kaj razmišlja o uvedbi rednega železniškega potniškega prometa na tej progi tudi za vikende in praznike? Področje ob progi med Črnučami in Kamnikom je za slovenske razmere zelo gosto poseljeno in je edino ljubljansko primestno območje z železniško infrastrukturo na kateri ni železniškega potniškega prometa med vikendi in prazniki. Res je sicer, da takrat na tej relaciji vozijo primestni avtobusi, vendar pa bi lahko z uvedbo potniškega prometa po železnici občutno izboljšali povezavo teh krajev z Ljubljano. Seveda za vikende ne bi bilo potrebe po tolikšni frekvenci vlakov kot med tednom, recimo, da bi zadoščalo do 10 parov vlakov na dan za relacijo LJ-Domžale, za LJ-Kamnik pa recimo od 6 do 8 parov vlakov dnevno. Če bi bili vozni redi vlakov usklajeni s primestnim avtobusnim prometom, bi lahko imeli prebivalci naselij med Črnučami in Kamnikom tudi med vikendi in prazniki čez dan vsaj en vlak oz. avtobus na uro, kar bi izdatno izboljšalo kakovost javnega prometa. Se planira kaj podobnega v doglednem času? Kamniška proga je namreč za vikende praktično povsem neizkoriščena. Po mojem bi se veliko ljudi iz Kamnika, Domžal in ostalih naselij ob progi v Črnuče/Bežigrad/center Ljubljane raje peljalo z vlakom kot z avtobusom, če bi imeli na razpolago oboje, saj je vlak tudi izven konic praviloma hitrejši (in udobnejši) od avtobusa.
P.S.: Morda bi tudi za to debato kazalo imeti ločeno temo z naslovom 'vozni redi v prihodnosti' ali pa 'predlogi za nove vozne rede' oziroma nekaj v tem stilu. Naj moderator odloči, po mojem je tole preveč off topic.
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Saj ravno zato bi moralo na tej progi tudi med vikendi obratovati več kot le par vlakov dnevno. Recimo vsaj toliko, kot sem jaz predlagal in pa seveda morali bi biti usklajeni oz. dopolnjeni z avtobusi ali bolje rečeno obratno, tako da ima potnik solidno frekvenco in izbiro. Za kamniško progo sem nekje bral, da naj bi se nekaj razmišljalo o ponovni vzpostavitvi potniškega prometa tudi za vikende. Gre vendarle za najbolj zasedeno in obremenjeno regionalno progo v Sloveniji, mislim, da je celo edina, ki je dejansko profitna poleg glavne proge Ljubljana-Jesenice in pa, če se ne motim, dela zasavske proge. Kdaj pa so ukinili vikend potniški promet na kamniški progi? Verjetno je bil ukinjen že veliko let nazaj in od takrat se je že marsikaj spremenilo, predvsem pa se je v zadnjih 20 letih v bližini te proge naselilo zelo veliko mladih družin, ki se redno vozijo med drugim tudi z vlakom na delo in v šolo v Ljubljano. Jaz ohranjam nekaj upanja, če bo drugo leto dejansko zaživel projekt integriranega javnega potniškega prometa, da bodo čez čas na kakšni progi kakšen vlak tudi ponovno uvedli in ne le ukinjali vse v nedogled. Mislim, da bi si kamniška proga to tudi zaslužila, saj skoraj edina v celi državi dejansko prinaša dobiček.
Zadnjič spremenil trance0, dne 29.04.2013, 20:37, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Super, ŽAT32, kar nadaljuj. Vidim, da so vlaki v Kumrovec takrat še vozili. Velenje je bilo pa še Titovo. Ah, kje so že ti dobri stari časi.
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Najlepša hvala, @ŽAT32!
Zanimivo, kako se vidi, kako je bil vlak včasih glavni.
Komaj čakam še.
Zanimivo, kako se vidi, kako je bil vlak včasih glavni.
Komaj čakam še.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
- raziskovalec
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 03.10.2012, 15:56
- Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Re: Vozni redi-nekoč in danes
Starejši, toliko boljši
Sledijo pa naši SFRJ-jevski:
21. Ormož - Murska Sobota in Zidani most - Zagreb
22. nadaljevanje ZM - ZG in že malo ZG - ZM
23. nadaljevanje Zagreb - Zidani most
24. Zagreb - Kumrovec - Stranje
25. Čakovec - Lendava
Tako. Pa smo obdelali vse Slovenske proge, štuce in štucke, po katerih so leta 1987 vozili potniški vlaki. Marsikaj se je od takrat spremenilo, vendar bi težko rekel, da na boljše
Za mušter pa še par VR iz leta 1974
Če boste tole pokazali ženam, boste garantirano zmešani, ker to gledate
Sledijo pa naši SFRJ-jevski:
21. Ormož - Murska Sobota in Zidani most - Zagreb
22. nadaljevanje ZM - ZG in že malo ZG - ZM
23. nadaljevanje Zagreb - Zidani most
24. Zagreb - Kumrovec - Stranje
25. Čakovec - Lendava
Tako. Pa smo obdelali vse Slovenske proge, štuce in štucke, po katerih so leta 1987 vozili potniški vlaki. Marsikaj se je od takrat spremenilo, vendar bi težko rekel, da na boljše
Za mušter pa še par VR iz leta 1974
Če boste tole pokazali ženam, boste garantirano zmešani, ker to gledate