topol napisal/-a:Ljubljanska železniška postaja rabi promet. Ob devetih zvećer na tabli odhodov samo še štirje vlaki! Za glavno mesto neke države, ki bi morala imeti urejen tudi primestni promet je to sramota. Ne grafitarji in klošarji. V Kamnik zadnjič ob 20.15, na Gorenjsko ob 20.30. V spodobnih mestih je zadnji odhod proti velikim primestnim naseljem po polnoči.
Nočna hramba vlakov bi bila lahko na tirih pred Situlo. Potrebna pa je cela ograja, videonadzor in varnostnik, ki intervenira. Vlaka ne moreš porisati mimogrede, verjetno potrebuješ lestev in čas. Tako opremljenega človeka pa menda varnostnik vidi.
Za Gorensko gresta še ob 20:47 MV416 "Alpine Perals" in ob 23:54 EN498 "Lisinski", ki ustavljata v Kranju,Lescah-Bledu in Jesenicah.
Ja, železniške povezave primestnih in ostalih naselij s prestolnico v večernih urah so milo rečeno uboge. Ljubljana bi morala biti z vsemi večjimi naselji v regiji povezana do polnoči. Začetek obratovanja vlakov pa bi moral biti ob 4h, iz bolj oddaljenih krajev pa še bolj zgodaj, ker traja vožnja do prestolnice tudi več ur.
Nazaj na temo: ravnokar sem prečkal postajo po podhodu in ugotovil, da v podhodu ni ozvočenja za najave. Če si ravno v podhodu ko gospa najavi vlak, se lahko slikaš, saj slišiš samo odmeve.
Pa še za v temo "sramota železniškega prometa": vlak 315 glede na napisne table in najave vozi samo do Dobove. Pa čeprav sta v sestavi dva hrvaška vagona
....Pa še za v temo "sramota železniškega prometa": vlak 315 glede na napisne table in najave vozi samo do Dobove. Pa čeprav sta v sestavi dva hrvaška vagona....
Tudi zjutraj 314 pride samo iz Dobove. Hrvati pač nočejo povezav.
taurus napisal/-a:Mimara pa tako polna, da nimaš kje stati, posebej še zdaj poleti. Očitno nihče od teh turistov ne ostane v Zagrebu, ampak vsi gredo proti morju.
Ko sem se pozimi, vračal z Lesc v Ljubljano je bila Mimara tako polna, da sem stal v 1. razredu, ki je ponavadi prazen. Seveda, ker nisem vedel, da so smučarski skoki v planici. Lp ICE
pozdravljeni!
zadnjič sem na žp Ljubljana videl, da je na tiru 9 me glavnima tiroma še en tir. ta je bil širok u+za 2/3 glavnega tira. zanima me za kaj služi ta tir( za ozkotirno železnico?)
noell napisal/-a:pozdravljeni!
zadnjič sem na žp Ljubljana videl, da je na tiru 9 me glavnima tiroma še en tir. ta je bil širok u+za 2/3 glavnega tira. zanima me za kaj služi ta tir( za ozkotirno železnico?)
Tisto so le tirnice pripravljene za zamenjavo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?