Adhezija in vleka v neugodnem vremenu

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: @363 - foto magazin

Odgovor Napisal/-a bronz »

Ljubitelj napisal/-a:
V katastrofalnih adhezijskih pogojih je "stara" lokomotiva z mirno roko,dobrim sluhom in izkušenim strojevodjo nepremagljiva!!!
Na srečo, računalo še nima pameti!!
Ne verjamem, dokler mi ne dokažeš, .................................

Primerjajmo po masi približno enaki lokomotivi (342, 541) z različnima izvedbama pogona:
342(m=81t, Fvmin=14.200 daN) in 541 (m=87t, Fvmin=27.000 daN). Razmerje vlečne sile proti masi = 175 daN/t in 310 daN/t. Verjetno je takoj jasno, za katero velja višja številka.

LPL
Glej, vse to štima pri idealnih pogojih (ala suhe tirnice).Lahko mi mahaš s temi izračuni v nedogled, ampak jaz sedim tam in ti tvoji izračuni ne pripeljejo vlak do vrha(v določenih exstremnih pogojih,enostavno elektronika zmanjšuje vlečno silo dokler se ne ustavi oz. polžje hitrosti), drugače v suhem ni da ni , če ima dovolj amperov na raspolago, pa pustimo obremenitev spenjače.......Ne morem mimo, v Sloveniji vse preveč mahajo z nekimi diplomami, naj delavec pokaže nekaj svojega znanja v praksi in po tem dobi plačilo ne pa po papirjih, pridobljenih tako ali drugače,...zato pa smo tam kjer smo.......

Da sem lastnik železnic, ma te postavim najmanj za šefa vleke.... :mrgreen:
Ni ga junaka...............................................................................................................
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2161
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: @363 - foto magazin

Odgovor Napisal/-a Brižitka 363 »

bronz, kapo dol za napisano. Premnogokrat ljudem ni jasno, da so teoretični izračuni in spoznanja eno, praksa pa drugo.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: @363 - foto magazin

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ne morem mimo, v Sloveniji vse preveč mahajo z nekimi diplomami, naj delavec pokaže nekaj svojega znanja v praksi in po tem dobi plačilo ne pa po papirjih, pridobljenih tako ali drugače,...zato pa smo tam kjer smo.......
Vsem, ki so tega mnenja naj bo v poduk primer mesta, kjer se inženirjev (diplom) ni spoštovalo. Temu se je včasih rekla mojstrska miselnost. To mesto se imenuje...., no pa uganite....., saj je le malo mest v Sloveniji, ki so izgubila skorajda vso industrijo.

LPL
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 465
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: @363 - foto magazin

Odgovor Napisal/-a inovak »

Sicer pa je kombinacija tega, da se ne gleda več izobrazbe in tudi, da se želi imeti zaposlene z nižjo izobrazbo zaradi različnih vzrokov, prehod iz "razredne" v "brezrazredno" družbo. Ali ni to bilo že slišano?
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: @363 - foto magazin

Odgovor Napisal/-a bronz »

No ne vem ali nočete razumet ali kaj....Seveda je potrebna izobrazba, ampak to znanje je potrebno izvajat in se dokazovat tudi v praksi. So bili primeri, elektrotehnik, pa ni znal zamenjat neonke.........
Ni ga junaka...............................................................................................................
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: @363 - foto magazin

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

No ne vem ali nočete razumet ali kaj....Seveda je potrebna izobrazba, ampak to znanje je potrebno izvajat in se dokazovat tudi v praksi. So bili primeri, elektrotehnik, pa ni znal zamenjat neonke.........
Ljubi bronz, škoda elektrotehnika za menjavo neonk. Mogoče je znal pa nakj, za kar se tebi recimo ne sanja. Res pa je, da inženir/tehnik med takimi levi (mojstri, strojevodjami) mora poznati njihovo mentaliteto in se na take fore ne sekirat. Sicer sem pa, če misliš, da sem brez prakse, vagone sem popravljal v že pred 49 leti, ko se verjetno še nisi rodil. Bil sem samo en prostovoljni "praktikant", pa sem kar lepo delal na zavorah, razporednikih, regulatorji SAAB, če slučajno veš kaj to je, etc. Tudi Plavi vlak se me ni ustrašil......... Tako, da mi lahko verjameš, da poznam črno raboto.....


LPL
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: @363 - foto magazin

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ja @bronz...le kaj se greš ?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: @363 - foto magazin

Odgovor Napisal/-a bronz »

Ljubitelj napisal/-a:
No ne vem ali nočete razumet ali kaj....Seveda je potrebna izobrazba, ampak to znanje je potrebno izvajat in se dokazovat tudi v praksi. So bili primeri, elektrotehnik, pa ni znal zamenjat neonke.........
Ljubi bronz, škoda elektrotehnika za menjavo neonk. Mogoče je znal pa nakj, za kar se tebi recimo ne sanja. Res pa je, da inženir/tehnik med takimi levi (mojstri, strojevodjami) mora poznati njihovo mentaliteto in se na take fore ne sekirat. Sicer sem pa, če misliš, da sem brez prakse, vagone sem popravljal v že pred 49 leti, ko se verjetno še nisi rodil. Bil sem samo en prostovoljni "praktikant", pa sem kar lepo delal na zavorah, razporednikih, regulatorji SAAB, če slučajno veš kaj to je, etc. Tudi Plavi vlak se me ni ustrašil......... Tako, da mi lahko verjameš, da poznam črno raboto.....


LPL
Sicer je bilo mišljeno na splošno, če se pa že oglašaš......kapo dol za plavi vlak.....SAAB je avto.. :mrgreen: ..sicer imam tako nizko izobrazbo, da me ni škoda za nobeno delo..(al sem pa trot ker primem za vsako delo)...prava slovenskobalkanska mentaliteta...... najbolj da admin teh nekaj postov spravi v smetišče, ker smo nekam zašli...... :hang :mrgreen:
Ni ga junaka...............................................................................................................
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: @363 - foto magazin

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Se opravičujem, napisal sem en A preveč, pravilno je SAB regulator. Drugače je pa SAAB švedska družba za aeronavtiko in oborožitev iz katere je izšla kasneje avtomobilska veja Saab Automobile, kasneje Saab-Scania, danes pa :?:
Saab Group (originally SAAB, later Saab AB) is a Swedish aerospace and defence company, founded in 1937
.

LPL
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: @363 - foto magazin

Odgovor Napisal/-a kvak »

bronz napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
V katastrofalnih adhezijskih pogojih je "stara" lokomotiva z mirno roko,dobrim sluhom in izkušenim strojevodjo nepremagljiva!!!
Na srečo, računalo še nima pameti!!
Ne verjamem, dokler mi ne dokažeš, .................................

Primerjajmo po masi približno enaki lokomotivi (342, 541) z različnima izvedbama pogona:
342(m=81t, Fvmin=14.200 daN) in 541 (m=87t, Fvmin=27.000 daN). Razmerje vlečne sile proti masi = 175 daN/t in 310 daN/t. Verjetno je takoj jasno, za katero velja višja številka.

LPL
Glej, vse to štima pri idealnih pogojih (ala suhe tirnice).Lahko mi mahaš s temi izračuni v nedogled, ampak jaz sedim tam in ti tvoji izračuni ne pripeljejo vlak do vrha(v določenih exstremnih pogojih,enostavno elektronika zmanjšuje vlečno silo dokler se ne ustavi oz. polžje hitrosti), drugače v suhem ni da ni , če ima dovolj amperov na raspolago, pa pustimo obremenitev spenjače.......Ne morem mimo, v Sloveniji vse preveč mahajo z nekimi diplomami, naj delavec pokaže nekaj svojega znanja v praksi in po tem dobi plačilo ne pa po papirjih, pridobljenih tako ali drugače,...zato pa smo tam kjer smo.......

Da sem lastnik železnic, ma te postavim najmanj za šefa vleke.... :mrgreen:
močno dvomim da bi moped lahko premagal Živo
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: @363 - foto magazin

Odgovor Napisal/-a cokla »

kvak napisal/-a:
močno dvomim da bi moped lahko premagal Živo
Ti kar verjemi....izkušen strojevodja s 342, ki ima obešeno "polno porcijo" in strojevodja ( ni potrebe po izkušenosti :lol: ) s 541, ki ima obešeno polno porcijo....na istem klancu....popolna zmaga 342...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: @363 - foto magazin

Odgovor Napisal/-a mkx »

cokla napisal/-a:
kvak napisal/-a:močno dvomim da bi moped lahko premagal Živo
Ti kar verjemi....izkušen strojevodja s 342, ki ima obešeno "polno porcijo" in strojevodja ( ni potrebe po izkušenosti :lol: ) s 541, ki ima obešeno polno porcijo....na istem klancu....popolna zmaga 342...
Takole kot si napisal popolnoma verjamem. Tudi to verjamem, da iz Mopeda maksimum lahko doseže samo izkušen strojevodja, iz Žive pa živ bog ne izvleče več kot sama dá.

Razlika je v tem, kaj je polna porcija za katero lokomotivo. Po tabelah na Tin€tovi strani (342 in 541) je lahko razlika v velikosti polne porcije kar 2-kratnik in to pri ne tako bistveni razliki v teži lokomotive (in s tem maksimumu adhezije).

Osebno mislim, da z Mopedovo polno porcijo tudi Živa ne bi imela kaj dosti več težav.
LP, Metod
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: @363 - foto magazin

Odgovor Napisal/-a cokla »

mkx napisal/-a:
Osebno mislim, da z Mopedovo polno porcijo tudi Živa ne bi imela kaj dosti več težav.
To je ravno tako, kot bi primerjal fičota in tovornjak..... #-o

Poln porcija je polna porcija....glede na karakteristike lokomotive. In drugčne primerjave ne more biti...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: @363 - foto magazin

Odgovor Napisal/-a mkx »

cokla napisal/-a:
mkx napisal/-a:
Osebno mislim, da z Mopedovo polno porcijo tudi Živa ne bi imela kaj dosti več težav.
To je ravno tako, kot bi primerjal fičota in tovornjak..... #-o
Čaki, čaki, nisem jaz začel te primerjave, začelo se je s pljuvanjem po elektroniki sodobnega 40-tonskega kamiona in poveličevanju majstra za volanom od fičaka. Ampak če že ravno o fičaku in tovornjaku ... na vsakega naložiš kolikor gre (na fičaka pač tri gajbice krompirja na streho, na kamion pa 40 ton tolčenca) in se potem zgražaš ker fičak pride po drči do lovske koče, kamion se pa vkoplje na pol poti ... in pri tem nočeš dopustiti, da s kamionom mogoče lahko pelješ tudi pol maksimuma in si pri tem še vedno produktivnejši.

Vsekakor primerjava ni na mestu in mislim, da nima smisla z nadaljevanjem.
LP, Metod
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: @363 - foto magazin

Odgovor Napisal/-a cokla »

mkx napisal/-a: Ampak če že ravno o fičaku in tovornjaku ... na vsakega naložiš kolikor gre (na fičaka pač tri gajbice krompirja na streho, na kamion pa 40 ton tolčenca) in se potem zgražaš ker fičak pride po drči do lovske koče, kamion se pa vkoplje na pol poti ... in pri tem nočeš dopustiti, da s kamionom mogoče lahko pelješ tudi pol maksimuma in si pri tem še vedno produktivnejši.
Sej...o tem ti govorim...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Odgovori