Glej, vse to štima pri idealnih pogojih (ala suhe tirnice).Lahko mi mahaš s temi izračuni v nedogled, ampak jaz sedim tam in ti tvoji izračuni ne pripeljejo vlak do vrha(v določenih exstremnih pogojih,enostavno elektronika zmanjšuje vlečno silo dokler se ne ustavi oz. polžje hitrosti), drugače v suhem ni da ni , če ima dovolj amperov na raspolago, pa pustimo obremenitev spenjače.......Ne morem mimo, v Sloveniji vse preveč mahajo z nekimi diplomami, naj delavec pokaže nekaj svojega znanja v praksi in po tem dobi plačilo ne pa po papirjih, pridobljenih tako ali drugače,...zato pa smo tam kjer smo.......Ljubitelj napisal/-a:Ne verjamem, dokler mi ne dokažeš, .................................V katastrofalnih adhezijskih pogojih je "stara" lokomotiva z mirno roko,dobrim sluhom in izkušenim strojevodjo nepremagljiva!!!
Na srečo, računalo še nima pameti!!
Primerjajmo po masi približno enaki lokomotivi (342, 541) z različnima izvedbama pogona:
342(m=81t, Fvmin=14.200 daN) in 541 (m=87t, Fvmin=27.000 daN). Razmerje vlečne sile proti masi = 175 daN/t in 310 daN/t. Verjetno je takoj jasno, za katero velja višja številka.
LPL
Da sem lastnik železnic, ma te postavim najmanj za šefa vleke....