Ukinimo potniški promet!

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Ukinimo potniški promet!

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Pri nas bo prej julija žled uničil državo, kot da bi na SŽ kdo kazensko odgovarjal za (morebitne) škodljive pogodbe ali korupcijo.
Uporabniški avatar
željko halambek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 413
Pridružen: 26.06.2006, 18:16
Kraj: BREŽICE

Re: Ukinimo potniški promet!

Odgovor Napisal/-a željko halambek »

Primer kako so Danci pritiskali Italjane ter jim vračala neispravne vlake.

http://de.wikipedia.org/wiki/DSB_MG" onclick="window.open(this.href);return false;

Ali je SŽ mogoče iskal od Siemensa da jim da nadomestne vlake in nadoknadi škodo zaradi neispravnosti njihovih vozil?
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Ukinimo potniški promet!

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Ne verjamem, da boš dobil kakšno insajdersko informacijo glede tega. Vsekakor pa to smrdi po korupciji, nesposobnosti, malomarnosti in hlapčevski ponižnosti. Nekaj od tega bo gotovo vzrok, morda celo vse to. :twisted:
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Ukinimo potniški promet!

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

@Trance, da ti še malo dvignem pritisk z vzdrževanjem. Zadnjič mi je prišlo na uho, da je en pendolino totalno krepnil. Razlog? Lep čas je vozil s polovičko in potem je na Pragerskem odšla rakom žvižgat še druga...
željko halambek napisal/-a:Ali je SŽ mogoče iskal od Siemensa da jim da nadomestne vlake in nadoknadi škodo zaradi neispravnosti njihovih vozil?
Ne, ker je pogodba takšna kot je. Hoteli smo tako opremo kot jo imamo.
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 349
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Ukinimo potniški promet!

Odgovor Napisal/-a Mičo »

Re 4/4 napisal/-a:@Trance, da ti še malo dvignem pritisk z vzdrževanjem. Zadnjič mi je prišlo na uho, da je en pendolino totalno krepnil. Razlog? Lep čas je vozil s polovičko in potem je na Pragerskem odšla rakom žvižgat še druga...
Kakšne pa so lastnosti Pendolina s polovičko? Nedelovanje nagibne tehnike, zmanjšana hitrost?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Ukinimo potniški promet!

Odgovor Napisal/-a cokla »

Mičo napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:@Trance, da ti še malo dvignem pritisk z vzdrževanjem. Zadnjič mi je prišlo na uho, da je en pendolino totalno krepnil. Razlog? Lep čas je vozil s polovičko in potem je na Pragerskem odšla rakom žvižgat še druga...
Kakšne pa so lastnosti Pendolina s polovičko? Nedelovanje nagibne tehnike, zmanjšana hitrost?
Le manjši pospeški ...torej počasnejša speljava. Vse ostalo deluje.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
željko halambek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 413
Pridružen: 26.06.2006, 18:16
Kraj: BREŽICE

Re: Ukinimo potniški promet!

Odgovor Napisal/-a željko halambek »

Re 4/4 napisal/-a:
Ne, ker je pogodba takšna kot je. Hoteli smo tako opremo kot jo imamo.
Eden dober advokat bi kar krepko pritisnil proizvojalca.

Če kupiš ne predmet , ta predmet mora funkcionirati. On je tudi atestiran. Torej pri nakupu avtomobila mene ne zanima od čes je on napravljen. Meni je samo važno da on vozi, da je primeren za uporabo kakor je tudi deklariran.

Če izdelek ima od samega začetka tovarniško napako oziroma ne izponuje zahteve ki bi jih moral imeti ne vidim v čemu je problem da se ne pritisne proizvojalca da zamenja izdelek oziroma išče odškodnina ter da vrne denar.

Spodaj je eden dober primer iz Helsinkija.

Forty Variotrams were delivered to Helsinki City Transport (HKL), Finland, between 1998 and 2003 for use on the Helsinki tramway, at a cost of €76 million.[6] In service the Variotram was found to be ill-suited for Helsinki's tram network, and the trams have suffered from numerous technical problems. Before 2009 often less than half of the trams have been in working condition.[7][8]

HKL considered returning the trams to Bombardier as unsatisfactory, but after a long series of negotiations a compromise was reached in May 2007, when the responsibility for maintaining the trams was transferred to Bombardier.[8] The contract agreed in May 2007 states that, from May 2008 onwards, if more than four Variotrams in Helsinki are not in operational condition, Bombardier must pay a daily fine to the HKL for every non-operational tram. If more than eight trams are in non-operational condition, HKL has the right to cancel the contract and return the trams to Bombardier, who are obliged to return the €76 million that HKL paid for the trams.[8] In order to cope with the requirements of the agreement, Bombardier established its own maintenance workshop in Helsinki in mid-2008, located in premises of the former VR Group electric locomotive workshop in Pasilan Konepaja.[9]


http://en.wikipedia.org/wiki/Variobahn" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Ukinimo potniški promet!

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

željko halambek napisal/-a: Eden dober advokat bi kar krepko pritisnil proizvojalca.

Če izdelek ima od samega začetka tovarniško napako...
Takšni advokati so pri siemensu....

Sej ne veš a ima tovarniško napako ali ne. Dejstvo je, da če primerjaš naše proge s kakšnimi iz sosednjih držav, imamo počasnih voženj na pretek, da ne govorim o menjavi progovnih hitrosti in postajo v vsaki vasi. In potem zaviranje-pospeševanje vsakih nekaj 100 metrov 5 dni v tednu po cel dan in pretvornik trpi bolj kot če bi bile te relacije na daljših razdaljah. Potem pa še izolacija ob povečani vlagi.... Ko se dela razpis, se morajo take podrobnosti obvestit ponudnike, ne pa pol ko je že pogodba podpisana, po možnosti še v doborbit proizvajalca.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Ukinimo potniški promet!

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Hm, a v Avstriji je pa kaj drugače? Ali pa v Nemčiji, ki je še bolj gosto naseljena in tam stoji potniški vlak za vsako hruško, še bolj pogosto kot pri nas. Ti vlaki so konstruirani za pogosto ustavljanje in pospeševanje in tu ni potrebno nič posebej specificirati proizvajalcu, da je pri nas kaj drugače kot npr. na Poljskem, Nizozemskem, v Avstriji, Švici ali kjerkoli drugje. Prav tako je podnebje pri nas enako kot v Avstriji, nobenih ekstremnih vremenskih razmer nimamo. Tako tvoja trditev ne pije vode. Glede na informacije je bolj kot ne jasno, da je bila podpisana škodljiva pogodba, a ne bom se spet ponavljal. Je pa prav tako jasno, da je Siemens tudi drugim železniškim prevoznikom prodal precej jajc, saj je dosti o tem napisanega na internetu. Seveda te težave vsak prevoznik rešuje po svoje, pri nas pač tako, da konstantno odpravljamo iste napake na lastne stroške...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Ukinimo potniški promet!

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Malce si narobe razumel. Si mogoče že kje doživel speljevanje od 0 do 140 km/h pa spet na 0 in to trikrat na samo 16 kilometrih?
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Ukinimo potniški promet!

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Meni se to ne zdi čisto nič posebnega. Postaje v primestnem in regionalnem prometu so npr. v Nemčiji še bolj na gosto kot pri nas, proge pa dopuščajo na marsikakšnem odseku še večje hitrosti kot naše in je posledično pospeševanje in zaviranje še pogostejše in bolj 'ekstremno'. Tu me pač ne boš prepričal, da bi za nas moral Siemens izdelati poseben vlak, ker imamo posebno omrežje. :lol:
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Ukinimo potniški promet!

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

trance0 napisal/-a:Meni se to ne zdi čisto nič posebnega.... Tu me pač ne boš prepričal, da bi za nas moral Siemens izdelati poseben vlak, ker imamo posebno omrežje. :lol:
Malo bom citiral mogoče bo kaj bolj jasno.
Dolfe napisal/-a:Po moje je šlo za napako pri projektiranju motorja. Preveč so hoteli. V čim manšji gabarit spraviti čim več moči. Očitno so nekje meje. Vsekakor so se pojavljali in še se pojavljajo neki "vrtilni magnetni tokovi", zaradi katerega je prihajalo do pregrevanja.
Deloma so to odpravili z na novo skonstruiranimi rotorji, vendar so še vedno prisotne precej visoke temperature. Težnja SŽ-ja je, da naj Siemens to napako odpravi, dokler so ti motorji še v garanciji.
V kar pa nihče veliko ne verjame. Na koncu bo kar za šankom vse poglihano.


3kV enosmerna napetost nima tu nikakršnega vpliva. Vse naredi glavni pretvornik. In od tu je tudi bojazen, da bodo, ko bo potekla garancija, "naši" enostavno znižali parametre pri vleki in zadeva se bo malo manj grela. Vendar to potem ni več to, za kar je bilo prvotno namenjeno.
Pa še je teh bonbončkov...
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Ukinimo potniški promet!

Odgovor Napisal/-a trance0 »

No, to pa prvič slišim, hvala za informacijo!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Ukinimo potniški promet!

Odgovor Napisal/-a cokla »

Samo v vednost...Siemens Desiro je prototip. Mogoče komu to kaj pove.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
željko halambek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 413
Pridružen: 26.06.2006, 18:16
Kraj: BREŽICE

Re: Ukinimo potniški promet!

Odgovor Napisal/-a željko halambek »

cokla napisal/-a:Samo v vednost...Siemens Desiro je prototip. Mogoče komu to kaj pove.
Oziroma napravljeno je 30 prototipov .....
Odgovori