Ukinimo potniški promet!
Re: Ukinimo potniški promet!
Pri nas bo prej julija žled uničil državo, kot da bi na SŽ kdo kazensko odgovarjal za (morebitne) škodljive pogodbe ali korupcijo.
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: Ukinimo potniški promet!
Primer kako so Danci pritiskali Italjane ter jim vračala neispravne vlake.
http://de.wikipedia.org/wiki/DSB_MG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ali je SŽ mogoče iskal od Siemensa da jim da nadomestne vlake in nadoknadi škodo zaradi neispravnosti njihovih vozil?
http://de.wikipedia.org/wiki/DSB_MG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ali je SŽ mogoče iskal od Siemensa da jim da nadomestne vlake in nadoknadi škodo zaradi neispravnosti njihovih vozil?
Re: Ukinimo potniški promet!
Ne verjamem, da boš dobil kakšno insajdersko informacijo glede tega. Vsekakor pa to smrdi po korupciji, nesposobnosti, malomarnosti in hlapčevski ponižnosti. Nekaj od tega bo gotovo vzrok, morda celo vse to.
Re: Ukinimo potniški promet!
@Trance, da ti še malo dvignem pritisk z vzdrževanjem. Zadnjič mi je prišlo na uho, da je en pendolino totalno krepnil. Razlog? Lep čas je vozil s polovičko in potem je na Pragerskem odšla rakom žvižgat še druga...
Ne, ker je pogodba takšna kot je. Hoteli smo tako opremo kot jo imamo.željko halambek napisal/-a:Ali je SŽ mogoče iskal od Siemensa da jim da nadomestne vlake in nadoknadi škodo zaradi neispravnosti njihovih vozil?
Re: Ukinimo potniški promet!
Kakšne pa so lastnosti Pendolina s polovičko? Nedelovanje nagibne tehnike, zmanjšana hitrost?Re 4/4 napisal/-a:@Trance, da ti še malo dvignem pritisk z vzdrževanjem. Zadnjič mi je prišlo na uho, da je en pendolino totalno krepnil. Razlog? Lep čas je vozil s polovičko in potem je na Pragerskem odšla rakom žvižgat še druga...
Re: Ukinimo potniški promet!
Le manjši pospeški ...torej počasnejša speljava. Vse ostalo deluje.Mičo napisal/-a:Kakšne pa so lastnosti Pendolina s polovičko? Nedelovanje nagibne tehnike, zmanjšana hitrost?Re 4/4 napisal/-a:@Trance, da ti še malo dvignem pritisk z vzdrževanjem. Zadnjič mi je prišlo na uho, da je en pendolino totalno krepnil. Razlog? Lep čas je vozil s polovičko in potem je na Pragerskem odšla rakom žvižgat še druga...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: Ukinimo potniški promet!
Eden dober advokat bi kar krepko pritisnil proizvojalca.Re 4/4 napisal/-a:
Ne, ker je pogodba takšna kot je. Hoteli smo tako opremo kot jo imamo.
Če kupiš ne predmet , ta predmet mora funkcionirati. On je tudi atestiran. Torej pri nakupu avtomobila mene ne zanima od čes je on napravljen. Meni je samo važno da on vozi, da je primeren za uporabo kakor je tudi deklariran.
Če izdelek ima od samega začetka tovarniško napako oziroma ne izponuje zahteve ki bi jih moral imeti ne vidim v čemu je problem da se ne pritisne proizvojalca da zamenja izdelek oziroma išče odškodnina ter da vrne denar.
Spodaj je eden dober primer iz Helsinkija.
Forty Variotrams were delivered to Helsinki City Transport (HKL), Finland, between 1998 and 2003 for use on the Helsinki tramway, at a cost of €76 million.[6] In service the Variotram was found to be ill-suited for Helsinki's tram network, and the trams have suffered from numerous technical problems. Before 2009 often less than half of the trams have been in working condition.[7][8]
HKL considered returning the trams to Bombardier as unsatisfactory, but after a long series of negotiations a compromise was reached in May 2007, when the responsibility for maintaining the trams was transferred to Bombardier.[8] The contract agreed in May 2007 states that, from May 2008 onwards, if more than four Variotrams in Helsinki are not in operational condition, Bombardier must pay a daily fine to the HKL for every non-operational tram. If more than eight trams are in non-operational condition, HKL has the right to cancel the contract and return the trams to Bombardier, who are obliged to return the €76 million that HKL paid for the trams.[8] In order to cope with the requirements of the agreement, Bombardier established its own maintenance workshop in Helsinki in mid-2008, located in premises of the former VR Group electric locomotive workshop in Pasilan Konepaja.[9]
http://en.wikipedia.org/wiki/Variobahn" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ukinimo potniški promet!
Takšni advokati so pri siemensu....željko halambek napisal/-a: Eden dober advokat bi kar krepko pritisnil proizvojalca.
Če izdelek ima od samega začetka tovarniško napako...
Sej ne veš a ima tovarniško napako ali ne. Dejstvo je, da če primerjaš naše proge s kakšnimi iz sosednjih držav, imamo počasnih voženj na pretek, da ne govorim o menjavi progovnih hitrosti in postajo v vsaki vasi. In potem zaviranje-pospeševanje vsakih nekaj 100 metrov 5 dni v tednu po cel dan in pretvornik trpi bolj kot če bi bile te relacije na daljših razdaljah. Potem pa še izolacija ob povečani vlagi.... Ko se dela razpis, se morajo take podrobnosti obvestit ponudnike, ne pa pol ko je že pogodba podpisana, po možnosti še v doborbit proizvajalca.
Re: Ukinimo potniški promet!
Hm, a v Avstriji je pa kaj drugače? Ali pa v Nemčiji, ki je še bolj gosto naseljena in tam stoji potniški vlak za vsako hruško, še bolj pogosto kot pri nas. Ti vlaki so konstruirani za pogosto ustavljanje in pospeševanje in tu ni potrebno nič posebej specificirati proizvajalcu, da je pri nas kaj drugače kot npr. na Poljskem, Nizozemskem, v Avstriji, Švici ali kjerkoli drugje. Prav tako je podnebje pri nas enako kot v Avstriji, nobenih ekstremnih vremenskih razmer nimamo. Tako tvoja trditev ne pije vode. Glede na informacije je bolj kot ne jasno, da je bila podpisana škodljiva pogodba, a ne bom se spet ponavljal. Je pa prav tako jasno, da je Siemens tudi drugim železniškim prevoznikom prodal precej jajc, saj je dosti o tem napisanega na internetu. Seveda te težave vsak prevoznik rešuje po svoje, pri nas pač tako, da konstantno odpravljamo iste napake na lastne stroške...
Re: Ukinimo potniški promet!
Malce si narobe razumel. Si mogoče že kje doživel speljevanje od 0 do 140 km/h pa spet na 0 in to trikrat na samo 16 kilometrih?
Re: Ukinimo potniški promet!
Meni se to ne zdi čisto nič posebnega. Postaje v primestnem in regionalnem prometu so npr. v Nemčiji še bolj na gosto kot pri nas, proge pa dopuščajo na marsikakšnem odseku še večje hitrosti kot naše in je posledično pospeševanje in zaviranje še pogostejše in bolj 'ekstremno'. Tu me pač ne boš prepričal, da bi za nas moral Siemens izdelati poseben vlak, ker imamo posebno omrežje.
Re: Ukinimo potniški promet!
Malo bom citiral mogoče bo kaj bolj jasno.trance0 napisal/-a:Meni se to ne zdi čisto nič posebnega.... Tu me pač ne boš prepričal, da bi za nas moral Siemens izdelati poseben vlak, ker imamo posebno omrežje.
Pa še je teh bonbončkov...Dolfe napisal/-a:Po moje je šlo za napako pri projektiranju motorja. Preveč so hoteli. V čim manšji gabarit spraviti čim več moči. Očitno so nekje meje. Vsekakor so se pojavljali in še se pojavljajo neki "vrtilni magnetni tokovi", zaradi katerega je prihajalo do pregrevanja.
Deloma so to odpravili z na novo skonstruiranimi rotorji, vendar so še vedno prisotne precej visoke temperature. Težnja SŽ-ja je, da naj Siemens to napako odpravi, dokler so ti motorji še v garanciji.
V kar pa nihče veliko ne verjame. Na koncu bo kar za šankom vse poglihano.
3kV enosmerna napetost nima tu nikakršnega vpliva. Vse naredi glavni pretvornik. In od tu je tudi bojazen, da bodo, ko bo potekla garancija, "naši" enostavno znižali parametre pri vleki in zadeva se bo malo manj grela. Vendar to potem ni več to, za kar je bilo prvotno namenjeno.
Re: Ukinimo potniški promet!
No, to pa prvič slišim, hvala za informacijo!
Re: Ukinimo potniški promet!
Samo v vednost...Siemens Desiro je prototip. Mogoče komu to kaj pove.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- željko halambek
- Strojevodja I
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 26.06.2006, 18:16
- Kraj: BREŽICE
Re: Ukinimo potniški promet!
Oziroma napravljeno je 30 prototipov .....cokla napisal/-a:Samo v vednost...Siemens Desiro je prototip. Mogoče komu to kaj pove.