KOLO IN VLAK ?
Objavljeno: 21.08.2014, 21:31
V današnjem “Delu” (21.08.2014) je objavljen članek “Kolesarji bodo Kranjsko Goro osvajali po svoji cesti” novinarja Blaža Račiča. Župan Kranjske Gore Jure Žerjav je poudaril, da je načrtovalcem pomagalo dejstvo, da so bila zemljišča na trasi opuščene želežniške proge utrjena in v državni lasti. Med drugim je omenjeno, da bodo imeli kolesarji možnost potovati od Jesenic do Rateč, čez Italijo do Podrožce in povratek z vlakom do Jesenic.
Marko Tancar iz SŽ je dejal, da imajo pomanjkanje finačnih sredstev in so omejeni pri potniških garniturah. Nove Simensove garniture nimajo posebej predvidenega prostora za kolesa.
Kar me je v članku “zbodlo” je bil naslednji stavek: “Do Jesenic potniki potujejo le z mednarodnimi vlaki”.
Kaj pa ostali vlaki ? Sta potnik in kolo nezaželjena kategorija ? !!!
In še. Na progi Jesenice - Nova Gorica, kjer je največ kolesarjev , po besedah Tancarja, so vlake prilagodli za prevoz koles. Razmišljajo “o uvedbi obvezne rezervacije”.
Razumel bi, da bi povečali garniture, ne pa da bi omejevali .
Nikjer nisem zasledil, da bi tudi pri nas razmišljali o sistemu izposoje koles kot je npr. v Ljubljani. Vzemimo, da si kolo izposodiš na postaji Lesce - Bled kolo, greš do Bleda oz. do postaje Bled -Jezero. Nadaljuješ z vlakom do Bohinjske Bistrice, itd.
Nekaj se moramo zavedati. Ceste ne morejo “požirati” vse pločevine. Smo dosegli limit, kar posebej velja za Bled - Bohinj - Pokljuka. Normalno je, da se kolona za Bled prične ob izhodu iz avtoceste. Povprečna hitrost iz Ljubljane do Bleda je 60 km/h. Lahko še tako opevamo naravne lepote, če nimamo strategije na državnem nivoju kaj nam je početi v bodoče.
Capljamo, capljamo. S prstom kažejo eden na drugega in nič se ne premakne. VLAK in KOLO - nepotrebna nadloga ???!!!!
Marko Tancar iz SŽ je dejal, da imajo pomanjkanje finačnih sredstev in so omejeni pri potniških garniturah. Nove Simensove garniture nimajo posebej predvidenega prostora za kolesa.
Kar me je v članku “zbodlo” je bil naslednji stavek: “Do Jesenic potniki potujejo le z mednarodnimi vlaki”.
Kaj pa ostali vlaki ? Sta potnik in kolo nezaželjena kategorija ? !!!
In še. Na progi Jesenice - Nova Gorica, kjer je največ kolesarjev , po besedah Tancarja, so vlake prilagodli za prevoz koles. Razmišljajo “o uvedbi obvezne rezervacije”.
Razumel bi, da bi povečali garniture, ne pa da bi omejevali .
Nikjer nisem zasledil, da bi tudi pri nas razmišljali o sistemu izposoje koles kot je npr. v Ljubljani. Vzemimo, da si kolo izposodiš na postaji Lesce - Bled kolo, greš do Bleda oz. do postaje Bled -Jezero. Nadaljuješ z vlakom do Bohinjske Bistrice, itd.
Nekaj se moramo zavedati. Ceste ne morejo “požirati” vse pločevine. Smo dosegli limit, kar posebej velja za Bled - Bohinj - Pokljuka. Normalno je, da se kolona za Bled prične ob izhodu iz avtoceste. Povprečna hitrost iz Ljubljane do Bleda je 60 km/h. Lahko še tako opevamo naravne lepote, če nimamo strategije na državnem nivoju kaj nam je početi v bodoče.
Capljamo, capljamo. S prstom kažejo eden na drugega in nič se ne premakne. VLAK in KOLO - nepotrebna nadloga ???!!!!