Zadeva ni tako kritična. Polnilnice, na takih parkiriščih, ni potrebno, da so hitre (fast DC). Polnjenje z močjo med 7kW in 11kW je čisto dovolj. Sploh pa z ozirom na dolg čas parkiranja.mkx napisal/-a:Predstavljaj si, da na povečanem parkirišču ob severnem robu ŽP Ljubljana (prostora za, tako od oka, 200 avtomobilov) 10% parkirnih mest opremijo z električnim priključkom. In potem se tam parkira recimo 15 avtomobilov, ki v začetni fazi "posesajo" vsak za 30kW električne moči. Skupaj to znese malo manj kot pol MW. In to je dokaj realen scenarij danes, pojutrišnjem bo morda tam parkiranih 50% EV, v kakšni (jutranji?) konici pa bo vsak potegnil recimo 75kW....desiro napisal/-a:Moči pa vseeno niso take da bi se merile z nekaj MW ampak so trenutno za tiste hitre polnilnice okrog 50 ali pa 100 Kw za bolj tipske počasnejše pa do 22 kW s tem da na slednjih vozila v povprečju koristijo nekje max 7 kW.
Polnilnice se lahko dograjujejo približno sproti, kabel do bližnje RTP (ne najbližjega transformatorja za 400V) pa se ne dela vsako leto.
Pri večji instalacijo polnilnic se pa lahko upošteva, da niso vse polne oz. da ne polnijo z polno močjo. V primeru pa, da so se pa lahko moč polnjenja na vseh polnilnicah za malenkost zmanjša in problem je rešen.