Očevidno sem prejšni prispevek napisal preveč po kmečko, pa so se pojavili manjši nesporazumi
Nisem neki strokovnjak za GSM sistem, določene stvari pa le poznam.
Vem recimo, kako si BTS podajajo MS, kadar ta deluje. BTS pošlje signal svoji BSC, da bo prišlo do predaje. Prva BSC pošlje preko MSC zahtevo drugi BSC za dodelitev kanala na svoji BTS. Ta druga BTS pošlje preko svoje BSC, MSC, prve BSC in BTS sprejem v MS. Ko se predaja zgodi, se prva BTS in BSC sprostita.
Pa še kakšno drugo malenkost o delovanju.
Dovolj strokovno
Za neko "mobi signalizacijo" pa je potrebna redundanca in pokritje 95 % z minimalno močjo signala 41,5 dB(mikro)V/m.
No, tule pa ta "naš" GSMR malce šepa.
Čišo napisal/-a:Na lokalnih progah v Avstriji že desetletja laufa vodenje prometa prek radijskih zvez, z vzmetnimi kretnicami itd., brez GSM-R, ERMTS in ostalih veleevropskih izmišljotin. Kolikor vem, večina evropskih direktiv za regionalne proge ne velja. Ampak mi smo bolj evropski od celotne Evrope in pri nas so vsi štuci mednarodni. Rezultat je pa ukinjanje vlakov. Ampak enim očitno paše. Zelo.
S tem se pa maksimalno strinjam. Dve ustrezni kretnici, par izolirk in števcev osi, malce štromarije, pa je stvar rešena.