ZGODOVINA TRAMVAJ V TRSTU...
ZGODOVINA TRAMVAJ V TRSTU...
lep pozdrav vsi varjatno ste bili vliko krat v Trstu samo varjetno ne znate zgodovino Trsta kot vidimo skozi evolucijo svojega sistema javnega potniškega prometa bomo sli nazaj v čas do pojava prvega storitev prevoze, z lepimi slikami,
upam da bo zanimivo .
SERIJA -Union El. Ges. Wien (101-160)-LETO 1900
SCANNER KNIGA
PONTEROSSO
za danes je vse lep pozdrav
SLIKA
Gianfranco Dell'Oro Bussetti
MOJA WEB STRANICA Z VILLA OPICINA
http://trainpagesofluca.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
ema-fra-
upam da bo zanimivo .
SERIJA -Union El. Ges. Wien (101-160)-LETO 1900
SCANNER KNIGA
PONTEROSSO
za danes je vse lep pozdrav
SLIKA
Gianfranco Dell'Oro Bussetti
MOJA WEB STRANICA Z VILLA OPICINA
http://trainpagesofluca.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
ema-fra-
Re: ZGODOVINA TRAMVAJ V TRSTU...
Pozdravljeni pozitivno misleči.
Za vse tiste, ki jih imajo vedoželjnost na področju "tramvaja" lahko v knjigi avtorja oz. urednika Milovana Cemovića "Istra, Trst, Rijeka, Tramvaj na starim razglednicama" (Hrvatska udruga kolekcionara predmeta kulturne baštine Rijeka, 2010) najdete zanimive slike oz. razglednice.
LP Igor
Za vse tiste, ki jih imajo vedoželjnost na področju "tramvaja" lahko v knjigi avtorja oz. urednika Milovana Cemovića "Istra, Trst, Rijeka, Tramvaj na starim razglednicama" (Hrvatska udruga kolekcionara predmeta kulturne baštine Rijeka, 2010) najdete zanimive slike oz. razglednice.
LP Igor
Re: ZGODOVINA TRAMVAJ V TRSTU...
Pozdravljeni vsi ... Mislim prijatelj Igor, da vsi vedo, da obstajajo tudi druge knjige z zgodovina potniski promet v Trstu jaz kot ljubitelj tramvaja sem mislil majhen utrinek s slikami, da se spomnimo kota Trstu, ki žal ne obstaja več
Danes gremo naprej v letih druga svetovna vojna celo s svojimi bombnimi napadi, komaj poškodovanih rastlin in večina voznega parka nova firma potniski promet ACEGAT Ostala nedotaknjena. Med prenovo potniski promet po vojni tramvaj
čeprav, ko boste dosegli dobro raven kakovosti, je bila manjša gospodarska od trolejbusom ali avtobusom in motor Pokazala raven visoke stopnje uspešnosti le na progah, ki teče po poteh in visoko število potnikov; To pa zato, A.C.E.G.A.T. Odločila spremenjen na "mešanici" med tramvaji in trolejbusi, odločno Povečanje slednjih.
VOZNI PARK LETA 1945 NAPREJ..
stevilka serija 79÷200 - leto 1927 firma Officine di Savigliano CGE
stevilka serija 201÷224 leto 1927 firma Officine Casaralta
stevilka serija 401÷408 leto 1933 firma Stanga
stevilka serija 409÷428 leto 1934 firma Stanga stevilka serija 427 danes v zelezniski muzej Campo Marzio
stevilka serija 429÷448 leto 1938 firma Stanga stevilka serija 442 danes v zelezniski muzej Campo Marzio
PIAZZA OBERDAN BLIZU POSTAJA TRAMVAJ OPICINA
TA PRVI TROLLEYBUSI
KOMANDI PULT
VSE SLIKE HVALA GOSPOD Gianfranco Dell'Oro Bussetti
MOJA WEB STRANICA Z VILLA OPICINA
http://trainpagesofluca.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
ema-fra-
Re: ZGODOVINA TRAMVAJ V TRSTU...
Zanimive slike, upam da ih bo še...
Jaz se še spominjam tramvaja v Trstu v živo - zadnje tri linije so menda bile 6, 8 in 9.
Nisem pa nikdar videl tramvaja z prikolico - kdaj so te izginile?
Jaz se še spominjam tramvaja v Trstu v živo - zadnje tri linije so menda bile 6, 8 in 9.
Nisem pa nikdar videl tramvaja z prikolico - kdaj so te izginile?
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU
Re: ZGODOVINA TRAMVAJ V TRSTU...
Super Kakšen spomin iz prve roke bi prav lepo prišel.STIB napisal/-a:Jaz se še spominjam tramvaja v Trstu v živo
Prav točno glede zadnjih linij - prva je ukinjena linija 8 (l. 1968), nato št. 6 (konec l.1969), ter nazadnje linija 9 (mislim da 31. marca 1970.)
Po nekaterih podatkih so prikolice izločili iz prometa l. 1966, razen na liniji 6, kjer so obratovale še nekaj časa v poletni sezoni (linija za Barcolu/Barkovlje).
Ko sem l. 2008 obiskal Trst, sem v eni izmed ulic zasledil celotni tramvajski tir! Pravzaprav, povsod po mestu so vse do l. 2012 pod asfaltom ležali tramvajski tiri; potem so ceste razdrli in tire izkopali. Ne vem če bi še kje bila kakšna sled tramvajskih prog.
Re: ZGODOVINA TRAMVAJ V TRSTU...
Konec leta 1950 je začel razmišljati o nadomešča tramvaj z tolejbusu in avtobusom: te ideje povzročilo 1960 v program, razvit z potniski podjetje mesto Trst ACEGAT, ki so vključevali odpravo tramvaji v dvanajst let, z začetkom leta 1964. Od 1958 je začel pocasna smrt tramvajski promet so bila suspendirane vse tramvajke proge.Leta 30 December 1969 je bila zadnja voznja najvecj priljubjena proga ker je pelala vec potnike na trzaska obala 'Barkola'v poletje z odprte prikolice-.Zadnji tramvaj je vozil za praznovanije novega leta v progi stevilka 9 San giovanni-Campo marzio 31 marec 1970 mnogi ljiudje do cakali zalostna zadnja voznja tako brez veliko govoriti tramvaj v Trstu je bilo ze pokojen...ostale so proge trolejbuse in prisli novi avtobusi za zamenjati tramvajske proge.
KONEC JE REMIZA JE OSTALA ZA ODPAD
SO PRSLI NOVI AVTOBUSI DA POCASI BODO ZAMENJALI TRAMVAJE
V DOBRI CASI KDAJ REMIZA JE BILA ODPRTA
KONEC JE OSTALA JE SAMO 'TABLA STEVILKA 9 ZA SPOMINU'
ZADNIA VOZNJA STEVILKA TRAMVAJ 9
V SPOMIN V DOBRI CASI TRAMVAJ STEVILKA 6 KDAJ JE SLA NA OBALI...
STEVILKA 6 GREMO NA MORJE....
zgodovina se nadeluje drugic z trolejbusi
VSE SLIKE HVALA GOSPOD Gianfranco Dell'Oro Bussetti
MOJA WEB STRANICA Z VILLA OPICINA
http://trainpagesofluca.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
LEP POZDRAV ema-fra-
Re: ZGODOVINA TRAMVAJ V TRSTU...
Po 2. sv. vojni so obstajale štiri remize (oz. depoja), od tega kar tri tramvajske:
- depo Margherita (Via Margheritta - tramvaji)
- depo San Giovanni (pri Pzzalle Gioberti - tramvajske prikolice)
- depo San Sabba (v današnjem južnem tržaškem naselju Valmaura - tramvaji)
- depo Broletto (severno od naselja Servola - avtobusi in trolejbusi)
Do danes so v uporabi ostala slednja dva (poleg novopridobljenih). Depo Margherita je zaprt pred dokončno ukinitvijo tramvajskega prometa (okoli l. 1968.) in je nekaj let služil kot depo za odstavo tramvajev ki so čakali na razrez. V njem so življensko pot dočakali tudi tržaski trolejbusi po ukinitvi, nakar je depo zrušen.
V 70-ih je zrušen tudi depo San Giovanni, ki je po ukinitvi tramvaja preurejen v avtobusno garažo.
Depo San Sabba je bil tramvajski le do začetka 50-ih. Ko so tedaj ukinili tramvajsko progo na mestno pokopališče in Valmauro (in namesto tramvaja tja uvedli trolejbus), je nekdanja tramvajska remiza postala trolejbusna.
- depo Margherita (Via Margheritta - tramvaji)
- depo San Giovanni (pri Pzzalle Gioberti - tramvajske prikolice)
- depo San Sabba (v današnjem južnem tržaškem naselju Valmaura - tramvaji)
- depo Broletto (severno od naselja Servola - avtobusi in trolejbusi)
Do danes so v uporabi ostala slednja dva (poleg novopridobljenih). Depo Margherita je zaprt pred dokončno ukinitvijo tramvajskega prometa (okoli l. 1968.) in je nekaj let služil kot depo za odstavo tramvajev ki so čakali na razrez. V njem so življensko pot dočakali tudi tržaski trolejbusi po ukinitvi, nakar je depo zrušen.
V 70-ih je zrušen tudi depo San Giovanni, ki je po ukinitvi tramvaja preurejen v avtobusno garažo.
Depo San Sabba je bil tramvajski le do začetka 50-ih. Ko so tedaj ukinili tramvajsko progo na mestno pokopališče in Valmauro (in namesto tramvaja tja uvedli trolejbus), je nekdanja tramvajska remiza postala trolejbusna.
Re: ZGODOVINA TRAMVAJ V TRSTU...
Pa še to sem pozabil; Via Margherita je majhna ulica ki ima izhod na Via Giulia. Na zgornjih fotografijah sta prvi ter tretji posnetek prav iz depoja Margherita - prva (barvna), s tramvajem 435 je iz l. 1974 (depo je kmalu zrušen), druga (tramvaj 436) pa je iz l. 1968, tik preden je depo bil zaprt za redno vzdrževanje tramvajev.
Fotografija št. 2 (tramvaj in avtobus) je posneta na obračališču v San Giovanniju - snemalec je stal približno ob vhodu v depo San Giovanni.
Fotografija št. 2 (tramvaj in avtobus) je posneta na obračališču v San Giovanniju - snemalec je stal približno ob vhodu v depo San Giovanni.