Tinetova stran

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Tinetova stran

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Tine! Hvala, ker si spet nazaj! Vse dobro in lep pozdrav! =D>
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Tinetova stran

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Marko, hvala tudi tebi in Martinu. V kolikor bi bil objavljen samo moj material, bi bila spletna stran bistveno skromnejša. Hvala tudi vsem ostalim, kateri ste mi omogočili objavo vašega materiala.

Stran še ni povsem postavljena nazaj, manjka še podstran "Proge". Tu imam namen narediti en zajeten projekt za prav vse slovenske proge. Čakam še na dovoljenje s strani SŽ-ja, začel pa bom seveda z dolenjsko progo.
Tine
Uporabniški avatar
parni_vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 338
Pridružen: 25.11.2020, 17:03
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Tinetova stran

Odgovor Napisal/-a parni_vlak »

@Tin€,
pohvale za obuditev spletne strani. Imam pa eno vprašanje: ali bodo na strani “Proge” tudi galerije?
Že v naprej hvala za odgovor,
Lp
Timotej
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Tinetova stran

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

parni_vlak napisal/-a: 28.05.2021, 12:46 pohvale za obuditev spletne strani. Imam pa eno vprašanje: ali bodo na strani “Proge” tudi galerije?
Če rabiš kakšne slike oz. galerije po postajah so na tem naslovu

http://www.vlaki.com/index.php?/category/2076

Res je da so že malo stare, vsaj 15 let ali več, ampak še veno zelo zanimive in prav pridejo. Sicer pa se je tudi čas na nekaerih progah ustavil že zdavnaj pred tem, ko je Darko Pahič naredil sliko :lol:

Ravno obratno pa se je na nekaterih drugih postajah skoraj vse spremenilo....
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Tinetova stran

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Timotej, z dronom sem nameraval preleteti vse slovenske postaje in narediti video posnetek po posameznih progah. Ta projekt žal ne bo realiziran. Pripravljen sem bil žrtvovati veliko svojega časa in pa tudi sredstev.

Svoj prosti čas bom bolj intenzivno posvetil malemu svetu, pa tudi za dopolnjevanje spletne strani se bo našlo kaj časa. "Proge", bom obdelal bolj vsebinsko in ne toliko slikovno, seveda z materialom katerega bom imel na voljo. Pri progah bom dodal še svoje cabride. Je pa še veliko projektov v igri: Vagoni (tovorni in muzejski), pa tudi tuji operaterji v Sloveniji bodo enkrat ugledali luč sveta na moji strani. Slednje je kar kompleksna zadeva in si bo za to potrebno vzeti čas.
Tine
Uporabniški avatar
parni_vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 338
Pridružen: 25.11.2020, 17:03
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Tinetova stran

Odgovor Napisal/-a parni_vlak »

@Regan664: hvala za link. Sem že nekajkrat zašel na to stran, ampak se slikam postaj nisem posvečal, bolj so me zanimale parne lokomotive :).
Tine, tudi tebi hvala za obsežno pojasnilo. Vidim, da bo tvoja stran kmalu postala še bolj zanimiva :thumbupr
LP Timotej
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Tinetova stran

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Vem da bi ta objava bolj sodila v teme o posameznih serijah, pa da "ne skačem iz vsake paštete" sem se odločil da tukaj objavim novosti glede opisov posameznih serij. Avtor teh opisov je Luka Gradišnik.

https://www.miniaturna-zeleznica.eu/SZ_ ... 1.1.24.pdf
https://www.miniaturna-zeleznica.eu/SZ_ ... .02.24.pdf
https://www.miniaturna-zeleznica.eu/SZ_ ... .02.24.pdf
https://www.miniaturna-zeleznica.eu/SZ_ ... .01.24.pdf
https://www.miniaturna-zeleznica.eu/SZ_ ... .01.24.pdf
https://www.miniaturna-zeleznica.eu/SZ_ ... .02.24.pdf
https://www.miniaturna-zeleznica.eu/SZ_ ... .02.24.pdf

Pa še ena informacija, bliža se datum, ko je bila pred dvajsetimi leti na splet postavljena moja spletna stran. Morda kdo ve kdaj?
Tine
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Tinetova stran

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ali obstaja kakšna stran, kjer bi bilii dostopni vlečni diagrami različnih lokomotiv, ki vozijo v EU.
preglednik
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Tinetova stran

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Na današnji dan pred dvajsetimi leti se je na svetovnem spletu pojavila moja spletna stran. Prilagam sliko kako je takrat (no nekaj mesecev pozneje) izgledala moja stran.

Slika
Tine
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Tinetova stran

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Takšne "stare" izglede uporablja še mariskatera stran. Vse v stilu DB objave razpisa za delovno mesto z znanjem Win 3.1.

preglednik napisal/-a: 24.02.2024, 10:30 Ali obstaja kakšna stran, kjer bi bilii dostopni vlečni diagrami različnih lokomotiv, ki vozijo v EU.
Na eni sami ne, ker so to samo teorerični grafi, bistvenih razlik, sploh na ravnem v praksi ni. 550 ali 600 kN je lahko tvoja maksimalna vlečna sila. Začetna pa v nobenem primeru ne sme preseči 1350 kN, ne glede na spenjačo. Realno se danes obremenitev lokomotive na progi teoretično izračuna glede na spenjačo, progovno hitrost in s tem časom potovanja na določeni relaciji. Recimo tu najbolj pridejo v upoštev večji nakloni, na ravnem si prej omejen z realno obremenitvijo v radiju, ki ti določa tudi hitrost pri odobritvi (Vectron v Švici ne sme več kot 120 km/h. Dolga zgodba...), zavornim odstotkom in hitrostjo vagonov. Če se lokomotiva ali sprega, realno ne more držati tega izračunanega (določenega) teoreričnega časa, se računska obremenitev lokomotive na tej trasi zniža, ali pa plačuješ precej več, ker dlje časa uporabljaš prostorski odsek. Vse se spreminja tako dolgo, dokler potem realno z bruto vlakom ne dosežeš enako hitrost in časa, kot vsi ostali vlaki.
Odgovori