Vozni red 2017/2018

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a: To niti ne bi bila slaba poteza, iz izkušenj vem da so OeBB vagoni ki vozijo recimo na 213 odlični, tako za potnike kot za samo vožnjo takega vlaka...zavora prime kot šus in ko enkrat voziš tak vlak razumeš zakaj Avstrjici "divjajo" na preone iz 100 km /h se po mojem laičnem izračunu mimara ustavi v 300 m če ne manj brez kakršnega koli sunka. Vagoni imajo še ogromno tehnike od selektivnega odpiranja vrat dalje in so tudi zato bolj varni.
Ne da ne bi bila slaba, to bi bila dejansko najboljša možna poteza. Dvomim, da se trenutno lahko dobi boljše vagone, celo novogradnje (Cegielski, Astra), razen pregrešno dragih Siemensovih "Viaggio". S predelavo Gošinih Y vagonov ne prideš daleč, ali dobiš "skropucala" kakršni so naši Beelm-i, ali pa v še slabšem primeru hrvaške neudobne plastik fantastik Beeštije, ki so v Savi ponavadi v tako slabem stanju, da boli glava...pa ne samo zaradi nevzdrževanja, ampak tudi zaradi nekvalitetne gradnje (pa brez zamere, forumski kolegi iz Hrvaške...).
desiro napisal/-a: Ko smo že pri vratih, starejši vagoni so tudi lahko opremljeni s tem sistemom...recimo na nemškem regionalnem vlaku ki sliši na ime Alex vozijo starejši vagoni ki imajo to možnost. Prav tako vgradnja sistema na starejših lokomotivah ni nikakršen bav bav
Težko pa boš ta sistem vgradil na CIWL AB30 spalnike z njihovimi arhaičnimi navznoter odpirajočimi se vrati. In večina omenjenih avtovlakov ima v sestavi ravno te spalnike.
Alexa pa dobro poznam in je pravi luksuz med regionalnimi vlaki v Nemčiji, pa tudi užitek za ljubitelja klasičnih vagonov.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:Ob zgoraj zapisanem samo majhen pomislek: nakup "za odprodajo namenjenih" ÖBB vagonov in lasten EC vlak do Dunaja, pa je stvar rešena.
Cenejši je najem RaiJeta, kot lastni vlak, ker ga plačuješ samo na SŽ omrežju. Dodaš še interoperabilnost, ker imajo SŽ edine popolnoma kompatibilne tauruse z Avstrijskimi. In lahko kombiniraš marsikaj v okviru finančnih zmožnosti... Tistih vagonov za prodajo bo pa dovolj, verjetno šele po letu 2021, ko pridejo novi (verjetno Kitajski) vagoni in, ko Italijani še zaostrijo varnostne zahteve na vlakih.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a:
Težko pa boš ta sistem vgradil na CIWL AB30 spalnike z njihovimi arhaičnimi navznoter odpirajočimi se vrati. In večina omenjenih avtovlakov ima v sestavi ravno te spalnike.
Alexa pa dobro poznam in je pravi luksuz med regionalnimi vlaki v Nemčiji, pa tudi užitek za ljubitelja klasičnih vagonov.
Vagonov sicer ne poznam ampak v kolikor ima vagon možnost zapiranja vseh vrat z enega mesta...sprevodnik firkant in samostojno zaklepanje vrat pri hitrosti, se ta sistem po mojem mnenju z nadgradnjo obstoječega naredi dokaj enostavno.


Glede railjetov pa saj ne da bi se ga otepal, nasprotno vozi se odlično (testirano iz krmilnega vagona) samo preden bo zapeljal pri nas iz kakšne druge strani kot Spifeld Strass-a bo potrebna kakšna nadgradnja JŽI ali pa bi ga morali redno obračati, kje žal ne vem...
namreč na Jesenicah so peronski tiri elektrificirani tako da ima en del perona stalno napetost 15 kV AC drugi pa 3kV DC, napetosti se ne da preklapljati, torej v kolikor lokomotiva vozi na čelu vlaka se uvoz opravi z spuščenim odjemnikom toka, pred ponovnim zagonom pa se opravi menjava omrežja.
V kolikor bi bila lokomotiva na sklepu vlaka bi bilo to dokaj oteženo, saj bi moral vlak vedno speljati z sistemom v katerem je na Jesenice pripeljal, med speljavo izklopiti vse porabnike, glavno stikalo, spustiti odjemnik toka...to pa je natančno opraviti dokaj težko v kolikor strojevodja ne vidi točno kje se lokomotiva nahaja....zgolj kot glasno razmišljanje... :roll:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a trocken »

Bo pač vozil kot v Italiji. Zmeraj z lokomotivo na čelu vlaka.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a: Glede railjetov pa saj ne da bi se ga otepal, nasprotno vozi se odlično (testirano iz krmilnega vagona) samo preden bo zapeljal pri nas iz kakšne druge strani kot Spifeld Strass-a bo potrebna kakšna nadgradnja JŽI ali pa bi ga morali redno obračati, kje žal ne vem...
namreč na Jesenicah so peronski tiri elektrificirani tako da ima en del perona stalno napetost 15 kV AC drugi pa 3kV DC, napetosti se ne da preklapljati, torej v kolikor lokomotiva vozi na čelu vlaka se uvoz opravi z spuščenim odjemnikom toka, pred ponovnim zagonom pa se opravi menjava omrežja.
V kolikor bi bila lokomotiva na sklepu vlaka bi bilo to dokaj oteženo, saj bi moral vlak vedno speljati z sistemom v katerem je na Jesenice pripeljal, med speljavo izklopiti vse porabnike, glavno stikalo, spustiti odjemnik toka...to pa je natančno opraviti dokaj težko v kolikor strojevodja ne vidi točno kje se lokomotiva nahaja....zgolj kot glasno razmišljanje... :roll:
A ni nek podoben manever v Hegyeshalomu (meja Avstrija - Madžarska)?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a cokla »

desiro napisal/-a:


Glede railjetov pa saj ne da bi se ga otepal, nasprotno vozi se odlično (testirano iz krmilnega vagona) samo preden bo zapeljal pri nas iz kakšne druge strani kot Spifeld Strass-a bo potrebna kakšna nadgradnja JŽI ali pa bi ga morali redno obračati, kje žal ne vem...
namreč na Jesenicah so peronski tiri elektrificirani tako da ima en del perona stalno napetost 15 kV AC drugi pa 3kV DC, napetosti se ne da preklapljati, torej v kolikor lokomotiva vozi na čelu vlaka se uvoz opravi z spuščenim odjemnikom toka, pred ponovnim zagonom pa se opravi menjava omrežja.
V kolikor bi bila lokomotiva na sklepu vlaka bi bilo to dokaj oteženo, saj bi moral vlak vedno speljati z sistemom v katerem je na Jesenice pripeljal, med speljavo izklopiti vse porabnike, glavno stikalo, spustiti odjemnik toka...to pa je natančno opraviti dokaj težko v kolikor strojevodja ne vidi točno kje se lokomotiva nahaja....zgolj kot glasno razmišljanje... :roll:

Če bi bila volja bi se dalo zmenit za krožni relaciji....Villach - Ljubljana - Maribor - Graz.

Možna je tudi relacija Villach - Koper z vožnjo v trikot v Divači.

Še najboljša rešitev pa bi bil en peronski tir na Jesenicah urediti tako, da bi bil ves po 15 kV, enega pa celega pod 3kV.

Kjer je volja za dogovore, je tudi pot.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a urban120 »

desiro napisal/-a: V kolikor bi bila lokomotiva na sklepu vlaka bi bilo to dokaj oteženo, saj bi moral vlak vedno speljati z sistemom v katerem je na Jesenice pripeljal, med speljavo izklopiti vse porabnike, glavno stikalo, spustiti odjemnik toka...to pa je natančno opraviti dokaj težko v kolikor strojevodja ne vidi točno kje se lokomotiva nahaja....zgolj kot glasno razmišljanje... :roll:
Sicer nisem v stroki ampak kakor vem je RailJet fiksne dolžine. Torej bi lahko postavili zamaknjen table kje je treba spuščat in dvigovat odjemnik toka. (Seveda pod pogojem, da krmilni vagon podpira take akrobacije.)
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a desiro »

cokla napisal/-a:
Še najboljša rešitev pa bi bil en peronski tir na Jesenicah urediti tako, da bi bil ves po 15 kV, enega pa celega pod 3kV.

Kjer je volja za dogovore, je tudi pot.
najlažja rešitev bi bila da se na enem tiru omogoči menjava sistema, kot recimo v Spielfeld Strass-u, ali pa nepripeta doprega v obliki premikalke, saj bi bil problem le speljava :roll:
urban120 napisal/-a:
Sicer nisem v stroki ampak kakor vem je RailJet fiksne dolžine. Torej bi lahko postavili zamaknjen table kje je treba spuščat in dvigovat odjemnik toka. (Seveda pod pogojem, da krmilni vagon podpira take akrobacije.)


Krmilni vagon omogoča tudi menjavo sistema, seveda z določenim software upedatom. Table bi pa znale bit večji problem, za kaj takšnega bi bila potrebna sprememba pravilnika...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a zbowe »

TGV Lyria napisal/-a:@zbowe, kako pa je s tem pravilom glede vrat pri poletnih agencijskih avtovlakih MSM iz Nemčije v Verono, ki večinoma vozijo s starejšim voznim parkom? Dvomim, da imajo vagoni vgrajeno selektivno odpiranje, povrhu pa Lokomotion mašine niti nimajo možnosti za tako odpiranje vrat, ali pač?
Zgleda, da ni problemov, tudi ker avtovlaki ne ustavljajo na vmesnih postajah.
V glavnem velja pravilo, da se ne sme mešati vagone z selektivnim odpiranjem in tiste brez na istem vlaku.
Selektnivno odpiranje vrat ni italijaska norčija ampak projekt UIC, kateri je dal italijanskim železnicam nalog naj sistem projektirajo in testirajo.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
zvitorepec11
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 28
Pridružen: 29.05.2016, 7:41

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a zvitorepec11 »

Samo eno vprasanje, ce kdo ve. Zakaj ICS 14, ki gre iz LJ ob 8.05 in prispe v MB ob 9.55 ne gre vse do Spilja in da v Spilju potniki prestopijo na EC 158?

Vidim v Progovnih hitrostih za 2018, da je za ICS vlake od MB do Spilja vse oznaceno s sivo barvo, ICS ne sme nadaljevati poti do Spilja zaradi tehnicnih razlogov?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

zvitorepec11 napisal/-a:Samo eno vprasanje, ce kdo ve. Zakaj ICS 14, ki gre iz LJ ob 8.05 in prispe v MB ob 9.55 ne gre vse do Spilja in da v Spilju potniki prestopijo na EC 158?

Vidim v Progovnih hitrostih za 2018, da je za ICS vlake od MB do Spilja vse oznaceno s sivo barvo, ICS ne sme nadaljevati poti do Spilja zaradi tehnicnih razlogov?
Ker lahko prestopijo v Mariboru?
In ker se vrača že ob 10.51 proti Ljubljani. Slabo uro za njim pa tako ali tako pride Emona.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

zvitorepec11 napisal/-a:Samo eno vprasanje, ce kdo ve. Zakaj ICS 14, ki gre iz LJ ob 8.05 in prispe v MB ob 9.55 ne gre vse do Spilja in da v Spilju potniki prestopijo na EC 158?

Vidim v Progovnih hitrostih za 2018, da je za ICS vlake od MB do Spilja vse oznaceno s sivo barvo, ICS ne sme nadaljevati poti do Spilja zaradi tehnicnih razlogov?
V čem bi bil smisel v razmaku pol ure na Špilje voziti dva vlaka najvišje kategorije? Prav tako bi se ICS vračal iz Šplija kot prazna garnitura, ker nima povezave do Gradca. Metanje denarja skozi okno. Pa predno pride sem kakšen predlog, da bi Avstrijci lahko kaj spremenili...Ne bo šlo. Imajo taktni vozni red. In vozna reda EC vlakov (za Dunaj) v Sloveniji sta narejena tako, da ustrezata taktnemu voznemu redu OeBB vlakov iz Gradca.

Drugače ICS je že vozil v Šplije, sedaj jih že nekaj let zamenjujejo lokalci iz Zidanega Mostu.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a trocken »

Še ne dolgo nazaj so avstrijski vlaki iz Dunaja, ki vozijo do Gradca podaljšali do Maribora. Žal je to trajalo le eno leto. Škoda, imam občutek, da če bi takrat naši zagrabili to ponudbo bolj zares, (že takrat posodobitev proge, več marketinga...) bi mogoče danes imeli v Mariboru Railjete.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Saj ni res pa je... Pohorc od včeraj spet vozi do Kopra. Po dolgem času.
Ali si to zasluži aplavz ali ne, pa razmislite sami.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2017/2018

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
suha napisal/-a:Mhm. Zdaj smo že na septembru... Najprej so rekli da štartajo z novo povezavo z zimskim voznim redom 2017, nato s poletnim 2018... #-o
V voznem redu je datum starta 10.6.2018. Tako v iskalniku kot v relacijskem.
Relacija Trst-Benetke šele s septembrom...Ker je tako hotela TreniItalia. SŽ v tem primeru niso mogle narediti čisto nič. Za Ljubljana-Trst pa tudi ni garant, da bo z junijem začela voziti... Vse pa ovira TI, kdo pa drug... :roll:
Odgovori