Sploh ni poanta v tem kje so sposobne. A bi res radi, da se oglasi @Ljubitelj z eno in isto temo ki jo vrti vedno? 3+1-členske garniture so za večino slovenskih dizelskih prog prevelike. Primerne so le za proge v okolici Ljubljane (Kamnik, Dolenjska, Kočevje) ter poleti za Bohinjko. Čez 15 let(?) se bo najbrž nabavilo manjše garniture tudi za ostale proge, ko bodo Miše in Kanarčki res dosegli konec svojega življenjskega cikla.mkx napisal/-a: Obe razlagi nista med seboj izključujoči. V prvem obdobju bodo morda nove štiri-členske DMG res vozile po progah, ki jih je naštel @TGV Lyria. Ampak čez 15 let (ko se bo nakupilo še novejše DMG ) se pa lahko delokrog tehle, ki se jih sedaj kupuje, spremeni. In res bi bilo zelo kratkovidno kupovati garniture, ki niso sposobne vožnje po vsem JŽI RS (če zanemarimo odseke, ki imajo morda danes zaradi zanemarjenosti prenizko kategorijo, kar se z enim spodobnim remontom relativno hitro reši). Oz. bi bilo v tem primeru treba sodno preveriti poštenje odločevalca o nakupu.
Luksuzni vlak
Re: Luksuzni vlak
Re: Luksuzni vlak
Kako 4 členske-DMG? V razpisu so 3-členske.
Re: Luksuzni vlak
Si že videl kdaj Stadlerjevo dizelsko garnituro?Tonka napisal/-a:Kako 4 členske-DMG? V razpisu so 3-členske.
Nisem pisal 4-členske, ampak 3+1. Z razlogom!
Re: Stadler DMU 3+1
Ne, nisem jih še videl.TGV Lyria napisal/-a:Si že videl kdaj Stadlerjevo dizelsko garnituro?Tonka napisal/-a:Kako 4 členske-DMG? V razpisu so 3-členske.
Nisem pisal 4-členske, ampak 3+1. Z razlogom!
Lp, Luka T.
Re: Stadler DMU 3+1
Naj ti bo, čeprav bi lahko uporabil Google...Tonka napisal/-a:Ne, nisem jih še videl.TGV Lyria napisal/-a:Si že videl kdaj Stadlerjevo dizelsko garnituro?Tonka napisal/-a:Kako 4 členske-DMG? V razpisu so 3-členske.
Nisem pisal 4-členske, ampak 3+1. Z razlogom!
Lp, Luka T.
Stadler ima pri gradnji DMG navado, da motorje in pogonski sklop spravi v poseben člen. To je ta +1. Stvar izgleda nekako takole. V bistvu je to njihov lastni "izum" in precej pripomore k udobju med vožnjo, saj je nadležen ropot dizelskega motorja bistveno utišan.
...sedaj smo pa že krepko izven teme...
Re: Stadler DMG
No, uradno se napiše GTW 2/6 (dvo) ali 2/8 (tročlenska garnitura). Potem se pa podvaja modul do 4/12. Prva številka, število gnanih osi, druga skupno število osi.TGV Lyria napisal/-a:Si že videl kdaj Stadlerjevo dizelsko garnituro?Tonka napisal/-a:Kako 4 členske-DMG? V razpisu so 3-členske.
Nisem pisal 4-členske, ampak 3+1. Z razlogom!
Tisti link iz railcolor-ja je pa dual modul enota. Stadler Wink se mu reče. Dizel+elektro+start & stop naprava + možnost vgradnje baterij namesto dizelskega motorja in to brez večjih modifikacij v modulu.
Re: Stadler DMU 3+1
Saj sem že uporabil google. Zelo znimivo. Me pa znima, ali se da iti skozi ta člen v drug del vlaka ali ne?TGV Lyria napisal/-a:
Naj ti bo, čeprav bi lahko uporabil Google...
Stadler ima pri gradnji DMG navado, da motorje in pogonski sklop spravi v poseben člen. To je ta +1. Stvar izgleda nekako takole. V bistvu je to njihov lastni "izum" in precej pripomore k udobju med vožnjo, saj je nadležen ropot dizelskega motorja bistveno utišan.
...sedaj smo pa že krepko izven teme...
Re: Stadler DMU 3+1
Seveda se da. Malo glasno je tam notri, ampak je prehodno.Tonka napisal/-a: Saj sem že uporabil google. Zelo znimivo. Me pa znima, ali se da iti skozi ta člen v drug del vlaka ali ne?
@Re 4/4, nima samo GTW tega. Tale modul imajo tudi dizelski Flirti v Estoniji ter tale bimodalni Flirt na povezavi (uradno je Flirt, ne Wink). Je pa res da se je vse skupaj začelo z GTW-jem, pravzaprav cela Stadlerjeva zgodba o uspehu.
Re: Luksuzni vlak
Živjo,
kdo ve, kje prenočuje te dni Classic Courrier vlak?
Hvala,
Peter
kdo ve, kje prenočuje te dni Classic Courrier vlak?
Hvala,
Peter
Re: Luksuzni vlak
V Kopru na potniški postaji je bil od četrtka do včeraj.Peter napisal/-a:Živjo,
kdo ve, kje prenočuje te dni Classic Courrier vlak?
Hvala,
Peter