Re: Tovornjake na vlake
Objavljeno: 03.02.2018, 15:02
...Amerikanci pa zarad' biznisa... ...
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://vlaki.info/forum/
Nedvomno se tudi pri nas tovornjaki na vlakih prevažajo zaradi biznisa, saj so ekološki vidiki in pa vsi ostali razlogi na različne načine tako ali drugače povezani z biznisom.holding napisal/-a:...Amerikanci pa zarad' biznisa... ...
vsaka ti čast LNa žalost pa sem jaz danes eden od redkih aktivistov, kateri rajši umre častno, kot pa bi postal suženj sodobnega sveta in pa do delavcev nepoštenega biznisa.
Ravno danes je prišlo ven letno poročilo največjega logističnega operaterja na področju intermodalnega transporta. In, kaj pravijo?EU naj bi v zadnjem času "delala veliko" na intermodalnem transportu. "Pametnjakoviči" v Bruslju gruntajo cestne vlake (dve daljši prikolici polpriklopnika skupaj), pa tovornjake s pantografi, da bi določene odseke prevozili na elektriko. Tudi v Sloveniji že dolgo poznamo rek: "tovornjake na vlake". Vse to z namenom da bi malo zmanjšali izpuste, malce popazili na naravo, ter varovali človekovo zdravje.
Kakorkoli, nagruntali še niso nič in verjetno tudi ne bodo. Razen seveda ISO kontejnerjev z imperialnimi merami, ki so jih hvala bogu po sili razmer skozi zgodovino vsilili ladjarji in na Nemških železnicah se nekaj trudijo nalagati polpriklopne prikolice na vlake. Vsaj v zadnjem primeru gre po nepotrebnem za precej kompliciran proces, kjer za nalaganje polpriklopnih prikolic potrebujemo žerjav, ter posebne železniške vagone za transport na tak način.
O količini tovora na spodnji sliki v letu 2016, ki naj bi bil za nekatere precej kompliciran proces pretovarjanja v Evropi. Številke kažejo drugače.bronz napisal/-a:Zakaj se že gre, da ne berem vse solate....
O obojem. Tovornjake na vlake, lahko razumeš iz dveh različnih smeri. Prvič, dobesedno kot oprtne vlake (čeprav je ta prevoz primeren samo v posebnih primerih.) In drugič v prenesenem pomenu, kot intermodalni prevoz vsega. In ta zadnja stvar je moja poanta tiste solate. Da se dobi malo predstave, koliko tovora letno obrne največji logistični operater na področju intermodalnega transporta. In zato, ker je omenjena tudi Slovenija. Pa da še @Suha dobi malo realne predstave.Ljubitelj napisal/-a:Zdaj mi pa ni jasno, ali govorimo o prevozu tovornjakov z vlaki (po mojem nemnost vredna Butal) ali o intermodalnem transportu, to je prevozu kontejnerjev, polprikolic in "swap bodi"jev z vlaki....
LPL