Vozni red 2018/2019

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2018/2019

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a:
če pa to naši dopustijo potem pa res ne vem več ali so tam da delajo ali bolj za praskanje po jajčkih, madona pa saj lisinski je edini normalni za neka potovanja na katerih ti ostane še kaj od dneva.
Nimamo mi žal nič s tem. Lisinski je hrvaški vlak in če se oni odločijo da je konec, je konec. Vagoni so njihovi, mi jih sploh nimamo in tega vlaka nikakor ne moremo prevzeti.
Re 4/4 napisal/-a:
Samo če jih želiš kupiti, jih boš moral nekam "vtakniti".
A ni dovolj linij kamor jih lahko damo? Pohorc, Koper, Sava, Citadella, Emona, reški ekspresi itd. Vse to vozi s staro neklimatizirano Bl šaro.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2018/2019

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Nimamo mi žal nič s tem. Lisinski je hrvaški vlak in če se oni odločijo da je konec, je konec. Vagoni so njihovi, mi jih sploh nimamo in tega vlaka nikakor ne moremo prevzeti.
Pa še to. Z aktualnim voznim redom je že vozil pod ÖBB in ne HŽPP tarifo.
TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:
Samo če jih želiš kupiti, jih boš moral nekam "vtakniti".
A ni dovolj linij kamor jih lahko damo? Pohorc, Koper, Sava, Citadella, Emona, reški ekspresi itd. Vse to vozi s staro neklimatizirano Bl šaro.
Mam občutek, da so SŽ slutile oziroma vedo, da se tudi v bodoče mednarodnim vlakom iz juga piše slabo, zato nakup trisistemskih Stadlerjev :?: Prva na odstrelu v bodoče bosta pa zagotovo 210/211 in 158/159. Na HŽ je vedno manj posluha za mednarodno sceno, SrbijaVoz je že tako out, ob D4 na Štajerskem pa bodo Avstrijci ostali brez razumevanja za "klasiko". Tako ali tako, sta Emona in Croatia še edina para vlakov v Avstriji, ki ju na relaciji Gradec-Dunaj ne pokriva RailJet. Rečani bodo tako izgubili smisel. Ni več povezave iz Münchna, ne bo več direktnega vagona iz Dunaja. Bo pač Stadler vozil dol, pa še isto uro nazaj. Pa mogoče zapeljal do Gradca. Sezonski vlaki in Citadella? Bo kar Emona podarila, kar je kvalitetnega.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Vozni red 2018/2019

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Vse skupaj je zelo žalostno, tako s strani SŽ, kot HŽPP. Potniškega potenciala je ogromno naredi se pa nič. Kje je sezonski vlak v Split? Vsak dan med poletjem bi ga lahko napolnili. Kje je direktni vlak v Pulo? Vozni čas je enak avtobusu + prehod meje je dosti bolj udoben. Kje je vlak v Sarajevo? Vsak večer gre 2-3 avtobusov. Ravno tako Beograd.
Avtobusni promet je v razmahu. Samo poglej Flixbus. SŽ pa spijo!
Še več! Vseh tarif sploh ni na spletni stran, nekateri mednarodni vlaki sploh niso deležni "diskotnih" cen, temveč imajo klasične cene seštevanja in je cena 3-4x višja kot pri avtobusu.

Da zadeva postane še malo boj depresivna bom naštel primere.
Müchen: Vlak 314/315 in vlak 210/211 nimata diskotnih cen. Ob vhodu vlaka 498/499 (Lisinski) je zaprta blagajna in mednarodnih voznic ni mogoče kupiti.
Praga: nočna veza s Lisinskim preko Salzburga in Linza ni ne objavjena, niti v "diskotni" ceni.
Zagreb: Za potovanje iz ostalih hrvaških mest sta potrebni 2 karti, saj se za odsek Dobova-Dobova(gr) zaračuna 10€. In je edina možna karta Zagreb special. (Lj-Dobova 10€, Dobova-Zagreb 10€, Savski Marov (prva postaja na hrvaškem) - Zagreb 14,3 kn (1,92€). Koga se tle zajebava?
Split: Cena LJ-Zagreb je 9€, Zagreb-Split pri HŽPP je 14€, skupaj 23€. Pozimi večino časa celo s brezplačnim ležalnikom. Ampak ne pri SŽ je cena v eno smer 63,80€. A so nori!?
Pa še kaj bi se našlo.

Posledično so povezave slabe, vlaki prazni in cene visoke(če nisi na blagoslovljenem vlaka ni isti relaciji oz. poznaš sistem u nulo... torej so možne!).
Mogoče je čas, da se SŽ zamislijo in začnejo delati spremembe. Če pa ni interesa na npr. na Hrvaški strani pa naj vlake same peljejo, kot "privatnik". Lokomotive mamo, vagone mamo, izkušnje imamo in jezik znamo.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2018/2019

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

urban120 napisal/-a: Mogoče je čas, da se SŽ zamislijo in začnejo delati spremembe. Če pa ni interesa na npr. na Hrvaški strani pa naj vlake same peljejo, kot "privatnik". Lokomotive mamo, vagone mamo, izkušnje imamo in jezik znamo.
O ja. :thumbupl Dva požeruha 664 na Ličko progo, pa štiri majstre gor. To bo rohnelo, do Italije in nazaj :mrgreen: Ali pa še bolje. Kot sem rekel, naj se odpove naročilo garnitur in se vzame Stadler Euro-Dual. Možno ga je dobiti od 17 do 22 ton osnega pritiska. 2,8 MW dizla bo dovolj za en RailJet vagonov. In potem bi rad diskotno ceno? :shock:

Glede na vso to tvoje pisanje (ne ljubi se mi replik pisat) predvidevam da veš vse o mednarodnem sistemu določanja cen, NRT, IRT tarif....Pa ker vem, da nimaš pojma samo kratek izsek, kaj so diskontne cene po UIC pravilu.
What is SparDay offer?

Discounted train tickets sold for the daytime international trains (widely used in Germany & Central Europe). SparDay tickets have limited availability, i.e. exists certain quoata per each train & require use of specific long-distance/cross-border train(s) on specific date. SparDay tickets often have advertisement friendly prices (like 9€, 19€, 29€ etc.)
Bo kaj lažje :?: Saj imate radi ÖBB :D Samo ko je treba se pogovarjati o tarifah, pa ni milosti pri njih. [-X In zatko je Lisinki končal svoje poslanstvo. Prešel je na ÖBB tarifo.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Vozni red 2018/2019

Odgovor Napisal/-a desiro »

Dobro ta OEBB tarifa, pa saj bi lahko naši plačali najem njihovih vagonov pa se pač lisinskega potegne iz Ljubljane, če že hrvati nimajo interesa....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Vozni red 2018/2019

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Re 4/4 napisal/-a: O ja. :thumbupl Dva požeruha 664 na Ličko progo, pa štiri majstre gor. To bo rohnelo, do Italije in nazaj :mrgreen: Ali pa še bolje. Kot sem rekel, naj se odpove naročilo garnitur in se vzame Stadler Euro-Dual. Možno ga je dobiti od 17 do 22 ton osnega pritiska. 2,8 MW dizla bo dovolj za en RailJet vagonov. In potem bi rad diskotno ceno? :shock:
Ni prvič, da me na tem forumu prepričujete, da se drugim splača nam pa ne.
Res ne vidim razloga kako se lahko splača SŽ + HZPP peljati vlak za 9€ LJ-Zagreb in HZPP za 14€ Zagreb-Split. Da bi se pa nam splačalo peljati vlak Ljubljana-Split za 23€, to pa ne.
Sicer nisem direktno mislil, da bi SŽ vozili na Lički progi. Tu bi lahko najeli lokomotivo od Hrvatov, kot očitno ni problema v tovornem prometu, ampak vseeno. Razloži mi zakaj se s HŽ 2044 Malo Karavelo splača s SŽ 644 Reaganom pa ne.
Re 4/4 napisal/-a: Glede na vso to tvoje pisanje (ne ljubi se mi replik pisat) predvidevam da veš vse o mednarodnem sistemu določanja cen, NRT, IRT tarif....Pa ker vem, da nimaš pojma samo kratek izsek, kaj so diskontne cene po UIC pravilu.
Veš kaj vzamem izziv. Kako delujejo NRT in IRT tarife? Priznam s njimi nisem seznanjen. Ampak seznanjen sem pa s tem kako se določajo cene potnikom.
Osnovna cena se potnikom v mednarodnem prometu določi glede na seštevek cen v notranjem prometu posameznih železniških uprav.
Primer: Ljubljana - Beograd
Ljubljana - Dobova=7.70€ + Dobova - Zagreb=10€ + Zagreb-Tovarnik=135,70kn=18,25€ + Šid-Beograd=442,00rsd=3,7€ + 1,8€ MV vlak == 41.45€
Redna cena na železniški postaji v Ljubljani za vlak Ljubljana Beograd znaša 50€.
Izkaže se, da je ta cena previsoka. Avtobusi na tej isti relaciji stanejo 38,5€ ali 35€. To so na SŽ prepoznali in imajo v ponudbi karte v stalni "akciji" za 29€. (v prejšnjem primeru bi rekel po diskontni ceni)
Podobno, po kilometrini je določena tudi cena za v Split.
Ljubljana - Dobova=7.70€ + Dobova - Zagreb=10€ + Zagreb-Split=200,8kn=26,98€ == 44,68 EUR
Na postaji v Ljubljani 63,80€.
Podobno kot v prvem primeru so tukaj že Hrvati ugotovili, da je 26,98€ preveč in so uvedli stalno akcijo, kjer se lahko karto kupi po (diskontni) ceni 13€. Kar pomeni, da se lahko pride iz Ljubljane v Split za 9€ + 13€ = 22€ po "rednih" cenah. In se očitno na obeh straneh splača.

Ko pa pišem na tem forumu, pa poslušam, kako se to ne splača. Da se vlaka za 22€ na potnika v Split ne da zapeljati. Poslušam kako kompleksna je izmenjava kilometrine vagonov in kako je to drago. Sprašujem se kakšno zvezo ima to s tem, da se ukinja vlake oz. da v tem primeru nimamo direktnega vlaka(oz. vagonov) v Split.
Res pa ne vidim zakaj je tak problem s obračunavanjem vagonov. Če vagone zagotovi SŽ, in gredo potniki direktno v Split. Zakaj potem je potem v igri cena izmenjave(kakšne izmenjave?) vagonov. Potniki plačajo, SŽ najame lokomotivo in storitve, ki jih ne mora zagotoviti sam, in končen profit v celoti pobere SŽ. Torej na Hrvaškem delu deluje kot privatnik.
Ravno tako za Beograd. Hrvati nimajo nobenega interesa za to povezavo. O tem priča njihova spletna stran, ki dotične povezave sploh nima objavljene v voznem redu.

Re 4/4 z vsem spoštovanjem mislim, da nimaš prav. Diskontne cene so danes način, kako se železniška podjetja borijo s svojim okostenelim način določanja cen. Ker je izračunana cena previsoka, jo znižajo. Dovolj velik interes pa lahko pokaže tudi samo ena stran in dokaže, da splača tudi, če ostale to ne zanima.
Očitno SŽ se za potnika v mednarodnem prometu ne zanima. Novih povezav se ne odpira, stare za zapira in poslovnega modela se ne prilagaja novim razmeram.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2018/2019

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Kdo zapira povezave :?: Zakaj obtožuješ na pamet SŽ, če to ne drži :?: Do decembra 2017 je Lisinski imel HŽPP cenovno tarifo. Od decembra se ta tarifa izenačila z OeBB. Število diskontnih vozovnic je na vlak omejeno. Saj nisi egoist, da drugim država ne bi pripadalo vsaj kakšnih 5-10? Diskontne cene same po sebi ne morejo pokriti celotnih stroškov vlaka. Na vlakih v notranjem prometu jih drugi prevoznik dobi le kakšnih 5. Saj ima domačin absolutno prednost. Flixtrain špara na vseh področjih, da preide na nulo. Pod ~75 % zapolnjenosti ima izgubo. Kupovanje vozovnic tik pred zdajci pa je bistveno dražja. Izračunaj si, koliko mora plačati prevoznik, če je uporabnina 2 € na kilometer. Pri 500 km je strošek že 1000 €. Stroški servisiranja modulov na večih lokomotivah stane pol milijona evrov. Avtobus nikoli ne plača takšne cestnine, za ceno servisa modulov pa dobiš že potovalni avtobus. In čisto vsako leto od januarja do poletja so sestanki železniških družb, ki se dogovori, kje se bo vozilo, kdo bo plačal kakšen strošek in kakšna bo tarifa. In pojdi v temo Bombardier traxx 3, kjer sem na tretji strani objavil kako se računa strošek vleke. Celo sem dodal cene najema HŽ lokomotiv. Ali misliš, da HŽ v Split vozi s profitom s tem dizlom? Z 664 ga zagotovo ne bo. 9 litrov (preoptimistično :?: ) na kilometer ga pač ne more biti. Ne prepričujem te ničesar, da se ne izplača. Izplača se vse, ampak to se pozna na ceni vozovnic. Samo malo OT V Švici avtovlaki in ladijski prevoz imajo izgubo brez subvencij. Si presenečen? Kantoni Bern, Valis BLS-u plačujejo mastne denarce za vožnjo, ki ni profitna. Kar se tiče tvojega začudenja do Splita. Navadna povratna karta je malo čez 75€. Ni drago. Si se morda vprašal, če je med Ljubljano in Zagrebom "Flixtrain" cena? Ki velja izključno na tej relaciji, ter diskontna do Splita samo za "domače" kupce. Zakaj misliš, da RegioJet ne odklene vseh poceni vozovnic na Dunaju? In ne, cena vozovnic mednarodnh vlakov ni samo odvisna od seštevka cen v notranjem prometu. Kar si že dokazal z izračunom. Kam gre razlika 9 € do Beograda in 20 € do Splita? Kar tak malo v žep? Global price, subvencije v notranjem prometu... "pa to".
In izmenjava vagonov...Kaj ti lastne stvari posojaš, servisiraš in vlečeš zastonj? Kaj misliš, da je rezanje vlakov in premik vagonov zastonj?
Morate prvo znati koncept funkcionisanja međunarodnih vozova. Kooperacijski voz se zasniva na tome da uprava x plaća upravi y ako vagoni y idu po prugama x zato što putnici koji kupuju karte na teritoriji uprave x koriste vagone uprave y. Zato se u međunarodnom saobraćaju izuzev vozova po globalnoj ceni (većina su kooperacijski) gleda da u vozovima između x i y uprave vagoni jedne uprave trče približno isto na teritoriji druge uprave, a ako postoji razlika, ona isplati u novcu.
In enaka stvar je pri RailJetih, ICE..., ki se jih zakupi. Bolzano bo dal 1 milijon evrov subvencij. Seveda bi lahko vse SŽ prevzele same, ampak....tebe ne morem jemati, kot kredibilne osebe pri računanju stroškov, češ se pa splača za 22 €. Saj mi ne dokažeš z izračunom. Verjel ti bom, ko ga bom videl. :thumbupl

In zakaj ni vlaka v Sarajevo? Ker so pogoji voženj nemogoči. @holding, @preglednik in še kdo so razumeli, ko sem napisal zakaj so pogoji, ki jih ima Talgo nemogoči. Ti očitno niti nisi prebral. Zakaj ni vlaka v Beograd? Je bil! Se je kdo vozil? Ne! Logična poteza. Niti OeBB nima interesa za Srbijo, zakaj bi SŽ silile v izgubo?

Občutek imam, da ti gre v nos, ker ne moreš tako na izi potovat, pa sedaj zlivaš gnev na SŽ, čeprav so tranzitna država in so odvisne od zahtev OeBB-ja, ki jih Balkan ne zmore plačati.

Pa, če že primerjaš avtobus. Trije avtobusi po max. 50 sedežev je 150 ljudi, kar je komaj za vagon pa pol. Kje na svetu vozita dva vagona na mednarodnem vlaku? In vsakršen dodatni pritisk na nižanje vozovnic bo pomenil, da bo zagorel še kakšen drug vlak, ne samo ICE. S servisi ni zajebancij in niso poceni. In ravno tam se prvo začne šparati.

In frišen update je, da Lisinski (še) ni ukinjen.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Vozni red 2018/2019

Odgovor Napisal/-a andre85 »

V DB jevem voznem redu Lisinski ostaja tudi po 8.12 . Jutri grem itak vprašat za karto okoli 22.12 za domov
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Vozni red 2018/2019

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Karta kupljena. München Ljubljana 29e
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Vozni red 2018/2019

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Re 4/4 napisal/-a:Na mednarodni sceni se dogaja. :roll:
Druga stvar pa je, da se združita EC 158 in 212 na relaciji Zagreb-Dobova. EC 212 nadaljuje od Dobove do Frankfurta normalno, kot letos. Medtem ko bo EC 158 v Dobovi imel pol ure "pit stop". V obratni smeri zaenkrat združitev ni predvidena.
V kolikor hrvatje varčujejo pri trasah, bi lahko "združeni vlak vozil do Zidanega Mosta in bi se tam vršila delitev vlaka. S tem bi se dodatno uvedel postanek EC 158 v Zidanem Mostu in malce bi se v celofan zavilo podalšanje voznega časa. Vem da imajo Avstrijci urni takt in da jim niti na misel ne pade, da bi zaradi kapric nekoga drugega posegali v utečen sistem. Tiste pol ure v Dobovi bi se nekako skompeziralo malce v Zidanem Mostu, morda kaj v Mariboru, ter nazadnje še v Špilju.
Tine
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Vozni red 2018/2019

Odgovor Napisal/-a 038 »

Na delitev vlaka v Zidanem Mostu pa najbrz SŽ ne bi pristale saj tam ni osebja da bi opravljala ta dela. Poglej si postajo Pragersko nekoc in danes.
Tiste pol ure "pit stopa" pa bodo vkalkulirali v vozne case in bo vlak za spremembo reden. :mrgreen:
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Vozni red 2018/2019

Odgovor Napisal/-a holding »

....
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Vozni red 2018/2019

Odgovor Napisal/-a trocken »

Kako pa kaj kaže z notranjim voznim redom. Bliža se datum spremembe pa se ne ve še nič. Bodo kakšne večje spremembe, ukinjanja..?
Kanarček715
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 107
Pridružen: 27.01.2014, 19:34

Re: Vozni red 2018/2019

Odgovor Napisal/-a Kanarček715 »

Na spletni strani SŽ so že objavljeni novi vozni redi v iskalniku voznih redov. Kot sem opazil bosta z novim voznim redom zaživeli dve novi postajališči: Lavrica in Ljubljana Dolgi most. Vozni redi bodo verjetno veljali do 20. julija 2019, kot sem videl v opombah glede voženj vlakov.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Vozni red 2018/2019

Odgovor Napisal/-a desiro »

Seveda pametnjakoviči niso upoštevali da postanek traja (nekaj zaviranja, postanek, pospeševanje) in tako bodo z novim voznim redom vsi vlaki proti primorski vsaj nekaj postaj zamujeni....bravo naši! :roll: #-o
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Odgovori