Vozni red 2019/2020

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Na koncu se izkaže, da so dizli za privatnika najbolj primerni in fleksibilni. Vozijo lahko povsod, obračun energije pa je neprimerno enostavnejši kot pri elektro vleki.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

A zato, ker je bil včeraj Regiojetov Herki na testu na splitski (!!) progi, ste zdaj že postavili teorijo da ga bo vlekel pod žicami?
Pa da malo ovržem to vašo teorijo: mašina se rabi za vleko dvopodnih regionalnih vlakov pri Bratislavi. Tako da [-X [-X [-X nič ne bo iz tega.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

nagibni napisal/-a:Kot kaže bo vlekel RegioJetov Hercules.
Potemtakem bi delal teste na relaciji Šapjane - Reka. Kar je uradno je, da do Hodoša pripelje najet Vectron z CRS strojevodjo (ki se trenutno šola), potem pa vlak prevzame SŽ in kasneje HŽ, s svojimi lokomotivami. Osebje na vlaku pa so iz RegioJet.

V bistvu RegioJet je načrtoval tri linije, ki bi bile podaljšek njihovih lastnih vlakov iz Prage In sicer:
Praga - Bratislava - Ljubljana - Reka. Ta je edina potrjena, vendar verjetno prevoza avtomobilov ne bo.
Praga - Budimpešta Kelenföld - Zagreb - Ogulin. Ta vlak je bil predviden z isto traso iz Prage, kot ta za Reko.
Praga - Budimpeša Kelenföld - Ogulin - Split. Z drugim vlakom iz Prage
Pri zadnjih dveh vlakih, je bila trasa naročena, vendar vožnje uradno (še) niso predvidene. Ni pa nujno, da jih ne bo z letošnjo sezono, kar namigujeta Herculesa na Hrvaškem.
preglednik napisal/-a:Na koncu se izkaže, da so dizli za privatnika najbolj primerni in fleksibilni. Vozijo lahko povsod, obračun energije pa je neprimerno enostavnejši kot pri elektro vleki.
Že zdavnaj ovržena teorija. Povpraševanje po dizlih na trgu je zanemarljivo in proizvajalci trenutno ne izdelujejo dizelskih lokomotiv, ker ni povpraševanja. Poleg trga so klasične dizelske lokomotive zgodovina. Danes je tu DualMode.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

nagibni napisal/-a:Kot kaže bo vlekel RegioJetov Hercules.
Mogoče res bo ER20-012
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Mogoče res bo ER20-012
Vse je mogoče postavlja se pa vprašanje kako bo vlekel 10 vagonov iz Reke na 2,5%, zlasti v luči izjave na forumu (Desiro)
Če bo to res bodo verjetno to dodali rečanu.... zna bit pa že kar malo težka porcja za 342 (z misljo na to da naj bi se vzdrževalo voznoredno hitrost)
Sicer pa je dovoljena obremenitev serije 342 iz Kopra v Kozino (podoben klanec kot iz Reke) 370 ton. Kar pa je hudičevo blizu teži 10 4 osnih potniških vagonov......
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a preglednik »

10 štiriosnih vagonov s potniki krepko presega 400 ton.
preglednik
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Približno koliko pa tehta en potniški vagon?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Slika

Slika

Vagonov bo maksimalno 12.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a cokla »

Re 4/4 napisal/-a:Slika

Slika

Vagonov bo maksimalno 12.

Verjetno bo 11+1
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Ljubitelj napisal/-a:
Mogoče res bo ER20-012
Vse je mogoče postavlja se pa vprašanje kako bo vlekel 10 vagonov iz Reke na 2,5%, zlasti v luči izjave na forumu (Desiro)
Če bo to res bodo verjetno to dodali rečanu.... zna bit pa že kar malo težka porcja za 342 (z misljo na to da naj bi se vzdrževalo voznoredno hitrost)
Sicer pa je dovoljena obremenitev serije 342 iz Kopra v Kozino (podoben klanec kot iz Reke) 370 ton. Kar pa je hudičevo blizu teži 10 4 osnih potniških vagonov......
Obremenitev serije 342 iz Reke je bila 450 ton. Peljala je tudi 510 ton z postankom v Matuljih v dobrih vremenskih pogojih in to brez problemov-preiskušeno!!! Merodajni upor reške proge je bil večji, kot na koperski progi.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a mkx »

Florjan napisal/-a: Obremenitev serije 342 iz Reke je bila 450 ton. Peljala je tudi 510 ton z postankom v Matuljih v dobrih vremenskih pogojih in to brez problemov-preiskušeno!!! Merodajni upor reške proge je bil večji, kot na koperski progi.
Glede na to, da bi 342 vlekla ta vlak od Šapjan naprej ... koliko pa je še strmejših vzponov od Šapjan proti Pivki? Laično bi si mislil, da je glavnina vzponov (spustov) od Šapjan proti Reki ...
LP, Metod
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a 038 »

Mislim da jih ni. Če se ne motim do Pivke 13 promil, kar bi naj bilo 670t.
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Tako je. Od Jurdanov naprej proti Pivki je maksimalni vzpon 12 promilov, merodajni upor proge pa 15 promilov ali daN/t in to pred Pivko. Prištet upor krivine. Kot imam v spominu, je bila težja speljava pred US Pivka.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Glede na to, da bi 342 vlekla ta vlak od Šapjan naprej ... koliko pa je še strmejših vzponov od Šapjan proti Pivki? Laično bi si mislil, da je glavnina vzponov (spustov) od Šapjan proti Reki ...
Moj pomislek je bil glede uporabe herkulesa (menda je to serija 645) z isto adhezijsko težo kot 342, za katerega tudi imam vlečne zmogljivosti, ki slabo zagotavljjao prevoz 12 vagonov s težo med 400 in 500 tonami iz Reke v Šapjane, drugje itak ni spodobnega klanca. No našel sem podatek za 645, ki menda lahko prepelje iz Kopra v Kozino 600 ton, iz Reke je pa malce večji upor. Ampak s tako težo bo lokomotiva silno brzela (600 ton, 27 daN/t, 30 km/h, 500 ton pa kakšnih 35 km/h, primerljivo boljšemu kolesarju).
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Vozni red 2019/2020

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Zakaj pa HŽ ne bi uporabili Brene za prevoz do Šapjan?
Odgovori