Vozni red 2019/2020
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2019/2020
Na koncu se izkaže, da so dizli za privatnika najbolj primerni in fleksibilni. Vozijo lahko povsod, obračun energije pa je neprimerno enostavnejši kot pri elektro vleki.
preglednik
Re: Vozni red 2019/2020
A zato, ker je bil včeraj Regiojetov Herki na testu na splitski (!!) progi, ste zdaj že postavili teorijo da ga bo vlekel pod žicami?
Pa da malo ovržem to vašo teorijo: mašina se rabi za vleko dvopodnih regionalnih vlakov pri Bratislavi. Tako da nič ne bo iz tega.
Pa da malo ovržem to vašo teorijo: mašina se rabi za vleko dvopodnih regionalnih vlakov pri Bratislavi. Tako da nič ne bo iz tega.
Re: Vozni red 2019/2020
Potemtakem bi delal teste na relaciji Šapjane - Reka. Kar je uradno je, da do Hodoša pripelje najet Vectron z CRS strojevodjo (ki se trenutno šola), potem pa vlak prevzame SŽ in kasneje HŽ, s svojimi lokomotivami. Osebje na vlaku pa so iz RegioJet.nagibni napisal/-a:Kot kaže bo vlekel RegioJetov Hercules.
V bistvu RegioJet je načrtoval tri linije, ki bi bile podaljšek njihovih lastnih vlakov iz Prage In sicer:
Praga - Bratislava - Ljubljana - Reka. Ta je edina potrjena, vendar verjetno prevoza avtomobilov ne bo.
Praga - Budimpešta Kelenföld - Zagreb - Ogulin. Ta vlak je bil predviden z isto traso iz Prage, kot ta za Reko.
Praga - Budimpeša Kelenföld - Ogulin - Split. Z drugim vlakom iz Prage
Pri zadnjih dveh vlakih, je bila trasa naročena, vendar vožnje uradno (še) niso predvidene. Ni pa nujno, da jih ne bo z letošnjo sezono, kar namigujeta Herculesa na Hrvaškem.
Že zdavnaj ovržena teorija. Povpraševanje po dizlih na trgu je zanemarljivo in proizvajalci trenutno ne izdelujejo dizelskih lokomotiv, ker ni povpraševanja. Poleg trga so klasične dizelske lokomotive zgodovina. Danes je tu DualMode.preglednik napisal/-a:Na koncu se izkaže, da so dizli za privatnika najbolj primerni in fleksibilni. Vozijo lahko povsod, obračun energije pa je neprimerno enostavnejši kot pri elektro vleki.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2019/2020
Mogoče res bo ER20-012nagibni napisal/-a:Kot kaže bo vlekel RegioJetov Hercules.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2019/2020
Vse je mogoče postavlja se pa vprašanje kako bo vlekel 10 vagonov iz Reke na 2,5%, zlasti v luči izjave na forumu (Desiro)Mogoče res bo ER20-012
Sicer pa je dovoljena obremenitev serije 342 iz Kopra v Kozino (podoben klanec kot iz Reke) 370 ton. Kar pa je hudičevo blizu teži 10 4 osnih potniških vagonov......Če bo to res bodo verjetno to dodali rečanu.... zna bit pa že kar malo težka porcja za 342 (z misljo na to da naj bi se vzdrževalo voznoredno hitrost)
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2019/2020
Približno koliko pa tehta en potniški vagon?
Re: Vozni red 2019/2020
Vagonov bo maksimalno 12.
Re: Vozni red 2019/2020
Re 4/4 napisal/-a:
Vagonov bo maksimalno 12.
Verjetno bo 11+1
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vozni red 2019/2020
Obremenitev serije 342 iz Reke je bila 450 ton. Peljala je tudi 510 ton z postankom v Matuljih v dobrih vremenskih pogojih in to brez problemov-preiskušeno!!! Merodajni upor reške proge je bil večji, kot na koperski progi.Ljubitelj napisal/-a:Vse je mogoče postavlja se pa vprašanje kako bo vlekel 10 vagonov iz Reke na 2,5%, zlasti v luči izjave na forumu (Desiro)Mogoče res bo ER20-012
Sicer pa je dovoljena obremenitev serije 342 iz Kopra v Kozino (podoben klanec kot iz Reke) 370 ton. Kar pa je hudičevo blizu teži 10 4 osnih potniških vagonov......Če bo to res bodo verjetno to dodali rečanu.... zna bit pa že kar malo težka porcja za 342 (z misljo na to da naj bi se vzdrževalo voznoredno hitrost)
Re: Vozni red 2019/2020
Glede na to, da bi 342 vlekla ta vlak od Šapjan naprej ... koliko pa je še strmejših vzponov od Šapjan proti Pivki? Laično bi si mislil, da je glavnina vzponov (spustov) od Šapjan proti Reki ...Florjan napisal/-a: Obremenitev serije 342 iz Reke je bila 450 ton. Peljala je tudi 510 ton z postankom v Matuljih v dobrih vremenskih pogojih in to brez problemov-preiskušeno!!! Merodajni upor reške proge je bil večji, kot na koperski progi.
LP, Metod
Re: Vozni red 2019/2020
Mislim da jih ni. Če se ne motim do Pivke 13 promil, kar bi naj bilo 670t.
Re: Vozni red 2019/2020
Tako je. Od Jurdanov naprej proti Pivki je maksimalni vzpon 12 promilov, merodajni upor proge pa 15 promilov ali daN/t in to pred Pivko. Prištet upor krivine. Kot imam v spominu, je bila težja speljava pred US Pivka.
Re: Vozni red 2019/2020
Moj pomislek je bil glede uporabe herkulesa (menda je to serija 645) z isto adhezijsko težo kot 342, za katerega tudi imam vlečne zmogljivosti, ki slabo zagotavljjao prevoz 12 vagonov s težo med 400 in 500 tonami iz Reke v Šapjane, drugje itak ni spodobnega klanca. No našel sem podatek za 645, ki menda lahko prepelje iz Kopra v Kozino 600 ton, iz Reke je pa malce večji upor. Ampak s tako težo bo lokomotiva silno brzela (600 ton, 27 daN/t, 30 km/h, 500 ton pa kakšnih 35 km/h, primerljivo boljšemu kolesarju).Glede na to, da bi 342 vlekla ta vlak od Šapjan naprej ... koliko pa je še strmejših vzponov od Šapjan proti Pivki? Laično bi si mislil, da je glavnina vzponov (spustov) od Šapjan proti Reki ...
Re: Vozni red 2019/2020
Zakaj pa HŽ ne bi uporabili Brene za prevoz do Šapjan?