Re: Parna vleka v Sloveniji - koliko časa še?
Objavljeno: 27.10.2019, 21:31
Ne smemo pozabiti tudi na 25-005 ...
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://vlaki.info/forum/
Tine, Tudi na šarganski osmici parne lokomotive v glavnem več ne vozijo, v poletnih mesecih sem bil v okolici šargana 10 dni na dopustu, vlaki so bili vsak dan popolnoma zasedeni, vleka pa je bila vsak dan samo z dizli, tako da v 10 dneh nisem videl nobene parne vleke.Tin€ napisal/-a:O pogostosti voženj muzejskega vlaka pa govori faktor povpraševanja. Le spomladi ni bil vlak v celoti razprodan, preko ostale sezone pa je bil razprodan. Če zopet pogledamo malce preko meja, Šarganska osmica vozi dnevno. Upravlja in trži pa ŽS.
Tudi jaz lahko to potrdim,da samo ob naročilu vozi parnikmiloš napisal/-a:Parna vozi na Šarganu samo po naročilu in po višji ceni.Smo šli dvakrat kot naročena skupina in smo se vozili z vsemi tremi-niso pač vedno vse vozne.
LP Miloš
Uradno baje res. Vendar se najde marsikateri očividec iz tistih časov, ki zna povedati, da je "Dalmacija Ekxpres" v resnici vlekla lokomotiva serije 10, ena od petih, ki so domovale v jeseniški kurilnici. Ena od njih je še vedno vozna pod številko 33.132 v Avstriji.preglednik napisal/-a:Kot mulc se spomnim, da je bil v 60-tih letih, ko se je elektrificirala gorenjska proga po bohinjski progi obvoz brzovlaka Reka- London (Ostende). Vlekla ga je prav serija 25, za doprego pa je bila Đura.
Jurij, sicer ti je že Miloš odgovoril kako je na Šarganski osmici. Oni komercialno vsak dan vozijo z dizel vleko, če pa je interes in seveda se to posebej plača, pa vozi tudi parna vleka. Ne bom se spuščal v to ali cena te posebne želje pokrije stroške ali ne, je pa dejstvo, da taka vožnja ni pretirano draga. Vse o tem si lahko prebereš na njihovi uradni strani http://www.zeleznicesrbije.com/sargansk ... /?lang=latjurij napisal/-a:
Tine, Tudi na šarganski osmici parne lokomotive v glavnem več ne vozijo, v poletnih mesecih sem bil v okolici šargana 10 dni na dopustu, vlaki so bili vsak dan popolnoma zasedeni, vleka pa je bila vsak dan samo z dizli, tako da v 10 dneh nisem videl nobene parne vleke.
LP Jurij
Optimalno bi bilo, da bi ostala kot muzejski eksponat vsaj po ena predstavnica posamezne serije. To da je še ohranjena ena naša 10-ka je super, žalostno pa je to, da ona službuje v tujini in če se ne motim celo kot aktivna lokomotiva. Serija 10 je meni ena izmed ljubših in zato jo morda še toliko bolj pogrešam.TGV Lyria napisal/-a:Uradno baje res. Vendar se najde marsikateri očividec iz tistih časov, ki zna povedati, da je "Dalmacija Ekxpres" v resnici vlekla lokomotiva serije 10, ena od petih, ki so domovale v jeseniški kurilnici. Ena od njih je še vedno vozna pod številko 33.132 v Avstriji.preglednik napisal/-a:Kot mulc se spomnim, da je bil v 60-tih letih, ko se je elektrificirala gorenjska proga po bohinjski progi obvoz brzovlaka Reka- London (Ostende). Vlekla ga je prav serija 25, za doprego pa je bila Đura.
meni se pa zdi super da še vedno vozi pa čeprav v tujiniTin€ napisal/-a:Optimalno bi bilo, da bi ostala kot muzejski eksponat vsaj po ena predstavnica posamezne serije. To da je še ohranjena ena naša 10-ka je super, žalostno pa je to, da ona službuje v tujini in če se ne motim celo kot aktivna lokomotiva. Serija 10 je meni ena izmed ljubših in zato jo morda še toliko bolj pogrešam.TGV Lyria napisal/-a:Uradno baje res. Vendar se najde marsikateri očividec iz tistih časov, ki zna povedati, da je "Dalmacija Ekxpres" v resnici vlekla lokomotiva serije 10, ena od petih, ki so domovale v jeseniški kurilnici. Ena od njih je še vedno vozna pod številko 33.132 v Avstriji.preglednik napisal/-a:Kot mulc se spomnim, da je bil v 60-tih letih, ko se je elektrificirala gorenjska proga po bohinjski progi obvoz brzovlaka Reka- London (Ostende). Vlekla ga je prav serija 25, za doprego pa je bila Đura.