Re: Korona
Objavljeno: 13.11.2020, 22:03
Kako to, da bodo kljub ukinitvi javnega prevoza še vedno vozili mednarodni vlaki?
Kolikor vem, samo EN 1414/1415, pa še to od Dobove do Špilja brez uradnega postanka.Kanarček715 napisal/-a:Kako to, da bodo kljub ukinitvi javnega prevoza še vedno vozili mednarodni vlaki?
Mi imamo v prodajnem sistemu zraven EN1415,da vozita tudi Croatia in Emona dalje.Kaj in kako točno bo verjetno niti sveti Peter ne veTGV Lyria napisal/-a:Kolikor vem, samo EN 1414/1415, pa še to od Dobove do Špilja brez uradnega postanka.Kanarček715 napisal/-a:Kako to, da bodo kljub ukinitvi javnega prevoza še vedno vozili mednarodni vlaki?
Dejansko vozijo vsi mednarodni vlaki. Kakšna je to logika? (Kjer se logika konča...)andre85 napisal/-a:Mi imamo v prodajnem sistemu zraven EN1415,da vozita tudi Croatia in Emona dalje.Kaj in kako točno bo verjetno niti sveti Peter ne veTGV Lyria napisal/-a:Kolikor vem, samo EN 1414/1415, pa še to od Dobove do Špilja brez uradnega postanka.Kanarček715 napisal/-a:Kako to, da bodo kljub ukinitvi javnega prevoza še vedno vozili mednarodni vlaki?
Ps dodatek tudi na slovenskih železnicah je v voznem redu najdem Emono in Croatio
Edino pravilno, javni promet MORA delovati. In trikrat hura za nove vlake...Anzee napisal/-a:Jutri, v torek, 15.12.2020 naj bi se sprostil javni promet. Upam da res, obenem pa tudi da zagledamo nove vlake vsaj na kamniski progi
Iz katere smeri pa?Tin€ napisal/-a:Ravnokar mimo mene proti Trebnjem peljal 610/615. Žal me je presenetil in nisem uspel narediti nobenega škljoca.
Iz Radohove vasi.vidkrt napisal/-a:Iz katere smeri pa?Tin€ napisal/-a:Ravnokar mimo mene proti Trebnjem peljal 610/615. Žal me je presenetil in nisem uspel narediti nobenega škljoca.
Me je neimetje avta grdo udarilo tako po žepu kot po imidžu. Dokler bo tako, na avtobus in vlak ne stopim več.mkx napisal/-a: ↑20.04.2020, 20:11Tale komentar je "notranje nekonsistenten".Brižitka 363 napisal/-a:andre85, njihov problem če nimajo avta, povrh tega pa še živijo nekje bogu za hrbtom.
V Sloveniji je v normalnem času nemogoče preživeti "nekje bogu za hrbtom" brez osebnega avtomobila, saj je javni prevoz tudi običajno le omejeno uporaben ... od prebivališča oddaljen kilometre, vozi pa parkrat na dan (pač takrat, ko gre večina ljudi v službo in domov). Že če ima človek šiht ob "nenormalni uri" (in to lahko pomeni šiht od 8h do 16h ... fabrike po podeželju še vedno delajo "od šestih do dveh") je javni prevoz neuporaben, če pa mora človek skočiti v trgovino po, recimo, olje za podmazovanje verige motorne žage, pa brez avta (ali pa vsaj 4-kolesne prdulje) pač ne gre. Zato je uporaba javnega prevoza na podeželju bolj stvar varčevanja pri prevoznih stroških (če je vozovnica cenjša kot gorivo za avto) in morda posledica tega, da je pri hiši samo en avto (pri več polnoletnih prebivalcih).
Edini, ki živijo "nekje bogu za hrbtom" in nimajo lastnih avtomobilov, so starejši, za katere itak skrbijo potomci ali sosedje.
Torej trenutno stanje brez javnega prevoza v glavnem prizadeva prebivalce večjih mest, ki imajo mestni promet, ter prebivalce, ki stanujejo neposredno v bližini javnih linij. Ti v normalnih časih dejansko le redko potrebujejo lastni avto (ampak marsikdo ga vseeno ima).
Čudno, v Financah je novinar napisal, da je bilo nekaj najboljšega, da se je odrekel avtu, https://tl.finance.si/8972369/%28Interv ... -zivljenjuMe je neimetje avta grdo udarilo tako po žepu kot po imidžu. Dokler bo tako, na avtobus in vlak ne stopim več.