Vozni red 2020/2021
Re: Vozni red 2020/2021
Objavljen je vozni red za vlak, s katerim sem otvoril to temo že kar nekaj mesecev nazaj, spomladi.
EN 1253: od 18. junija do 10. septembra ob torkih in petkih.
Bratislava 15.51, Dunaj 18.01, Maribor 22.08, postanki za vstop tudi Celje, Sevnica, Dobova. Prihod v Split 9.46.
EN 1252: od 19. junija do 11. septembra ob sredah in sobotah.
Split 16.40, postanki na naših tleh isti, prihod Celje 3.23, Maribor 4.16, Dunaj 8.58, Bratislava 10.49.
Prevoz avtomobilov Bratislava/Dunaj - Split in obratno, v sestavi spalni in sedežni vagoni, očitno pa brez ležalnih.
EN 1253: od 18. junija do 10. septembra ob torkih in petkih.
Bratislava 15.51, Dunaj 18.01, Maribor 22.08, postanki za vstop tudi Celje, Sevnica, Dobova. Prihod v Split 9.46.
EN 1252: od 19. junija do 11. septembra ob sredah in sobotah.
Split 16.40, postanki na naših tleh isti, prihod Celje 3.23, Maribor 4.16, Dunaj 8.58, Bratislava 10.49.
Prevoz avtomobilov Bratislava/Dunaj - Split in obratno, v sestavi spalni in sedežni vagoni, očitno pa brez ležalnih.
Re: Vozni red 2020/2021
In se dogaja - Emona do Trsta! Oziroma zgolj direktni vagoni, očitno novo uveden MV 134/135 Ljubljana - Trst - Ljubljana.
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... a&rok=2021
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... a&rok=2021
Sestava diši po Micotri, očitno bo res neka izmenjava vagonov v Trstu.
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... a&rok=2021
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... a&rok=2021
Sestava diši po Micotri, očitno bo res neka izmenjava vagonov v Trstu.
Re: Vozni red 2020/2021
Na spletni strani Nemških železnic so že vešeni vozni redi za Slovenijo od 14. 12. 2020. Postaja Kočevje pa zaenkrat še ne obstaja...
Kakor vidim bistvenih sprememb v voznem času na Dolenjski progi, kjer naj bi vozili Stadlerji ni. Mar ni bilo rečeno da bodo novi Stadlerji prinesli hitrejšo vožnjo, v smislu hitrejšega speljevanja, itd., kar bi pomenilo krajši čas vožnje?
Kakor vidim bistvenih sprememb v voznem času na Dolenjski progi, kjer naj bi vozili Stadlerji ni. Mar ni bilo rečeno da bodo novi Stadlerji prinesli hitrejšo vožnjo, v smislu hitrejšega speljevanja, itd., kar bi pomenilo krajši čas vožnje?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Vozni red 2020/2021
Seveda, ampak predno se bo na sž nekdo spomnil opraviti izračune bo v praksi zadeva takšna da bo vlak na vsaki postaji in postajališču predčasen in bo pač čakal vozno redni odhod.sikos napisal/-a:Na spletni strani Nemških železnic so že vešeni vozni redi za Slovenijo od 14. 12. 2020. Postaja Kočevje pa zaenkrat še ne obstaja...
Kakor vidim bistvenih sprememb v voznem času na Dolenjski progi, kjer naj bi vozili Stadlerji ni. Mar ni bilo rečeno da bodo novi Stadlerji prinesli hitrejšo vožnjo, v smislu hitrejšega speljevanja, itd., kar bi pomenilo krajši čas vožnje?
Vlaki tudi spadajo v kategorijo Lahki vlaki in za to načeloma lahko vozijo hitreje kot garniture serje 713, ampak mora bit ta hitrost označena na progi, vnesena v vozni red itd. to pa se pri nas nič ne zgodi čez noč.
Npr. Serja 510 ima Vmax 160 km/h kdo gre stavit da bo preteklo kar nekaj časa preden bo na recimo odseku MB. Tezno-Pragersko tudi vozila 160 km/h (proga je ravna, hitrost lahkih vlakov Vmax 140 km/h je tam verjetno le zaradi desiroja ki tako ali tako ne more hitreje...)
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2020/2021
Odgovori je napake novo vozni red ni ..TGV Lyria napisal/-a:In se dogaja - Emona do Trsta! Oziroma zgolj direktni vagoni, očitno novo uveden MV 134/135 Ljubljana - Trst - Ljubljana.
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... a&rok=2021
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... a&rok=2021
Sestava diši po Micotri, očitno bo res neka izmenjava vagonov v Trstu.
Wien 07:58- Spielfeld 11:08:11:20- Maribor 11:36/11:40- Ljubljana 13:59
Ljubljana 15:55- Maribor 18:14/18:20- Spielfeld 18:36:18/48- Wien Hbd 22:02
V Špilju še vedno menjava e.lok za ÖBB ( bo vozi 470.5xx GySEV : Dunaj-Spielfeld -Dunaj ) in SŽ bo 342 ali 363...
Enako vozni red 2019/2020 in še enoletno 2020/2021!!
Seveda da vozi podaljše za Trst 134/135!
——
EC 158 in 159 oba enako vozni red za novo ..
lok; SŽ bo 342 ali 363, ÖBB bo 1116 ( 465/1415 potem EC 158/159 potem 1414/464) - vedno ..
Lp
Zadnjič spremenil RitterVonGhega, dne 18.11.2020, 14:01, skupaj popravljeno 1 krat.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2020/2021
Dokler je garnitur samo 5, bodo itak vozile mešan promet s 713 in morajo biti vozni redi pisani za slednje, ki so počasnejši. Šele potem, ko bo večino voženj imel 610, se bo lahko prilagajalo vozne rede.desiro napisal/-a:Seveda, ampak predno se bo na sž nekdo spomnil opraviti izračune bo v praksi zadeva takšna da bo vlak na vsaki postaji in postajališču predčasen in bo pač čakal vozno redni odhod.sikos napisal/-a:Na spletni strani Nemških železnic so že vešeni vozni redi za Slovenijo od 14. 12. 2020. Postaja Kočevje pa zaenkrat še ne obstaja...
Kakor vidim bistvenih sprememb v voznem času na Dolenjski progi, kjer naj bi vozili Stadlerji ni. Mar ni bilo rečeno da bodo novi Stadlerji prinesli hitrejšo vožnjo, v smislu hitrejšega speljevanja, itd., kar bi pomenilo krajši čas vožnje?
Vlaki tudi spadajo v kategorijo Lahki vlaki in za to načeloma lahko vozijo hitreje kot garniture serje 713, ampak mora bit ta hitrost označena na progi, vnesena v vozni red itd. to pa se pri nas nič ne zgodi čez noč.
Npr. Serja 510 ima Vmax 160 km/h kdo gre stavit da bo preteklo kar nekaj časa preden bo na recimo odseku MB. Tezno-Pragersko tudi vozila 160 km/h (proga je ravna, hitrost lahkih vlakov Vmax 140 km/h je tam verjetno le zaradi desiroja ki tako ali tako ne more hitreje...)
Re: Vozni red 2020/2021
Imaš prav, malo (pre)hitro sem vprašal... Do bistvenih sprememb bo preteklo še kar nekaj časa...TGV Lyria napisal/-a:Dokler je garnitur samo 5, bodo itak vozile mešan promet s 713 in morajo biti vozni redi pisani za slednje, ki so počasnejši. Šele potem, ko bo večino voženj imel 610, se bo lahko prilagajalo vozne rede.
Je pa ena novost, iz Ljubljane do Novega mesta bo sedaj nova zveza, 0:50 iz LJ do ZM, od ZM do Sevnice, s čakanjem skoraj 3 ure in potem Sevnica - Novo mesto. Čas potovanja več 5 ur.
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Vozni red 2020/2021
Drži, vozni red so malo zabluzili na Vagonwebu, ÖBB še vedno kaže daljši postanek v Špilju in menjavo. Ampak kaj bo potem vleklo 134/135 do Trsta, če ne ÖBB Taurus?RitterVonGhega napisal/-a:
Odgovori je napake novo vozni red ni ..
Wien 07:58- Spielfeld 11:08:11:20- Maribor 11:36/11:40- Ljubljana 13:59
Ljubljana 15:55- Maribor 18:14/18:20- Spielfeld 18:36:18/48- Wien Hbd 22:02
V Špilju še vedno menjava e.lok za ÖBB ( bo vozi 470.5xx GySEV : Dunaj-Spielfeld -Dunaj ) in SŽ bo 342 ali 363...
Enako vozni red 2019/2020 in še enoletno 2020/2021!!
Seveda da vozi podaljše za Trst 134/135!
——
EC 158 in 159 oba enako vozni red za novo ..
lok; SŽ bo 342 ali 363, ÖBB bo 1116 ( 465/1415 potem EC 158/159 potem 1414/464) - vedno ..
Lp
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2020/2021
Seveda da še vedno menjava e.lok v Špilje , zaradi premalo nima izpit stojevodje za 541/1216 v “SV:MB in CE”TGV Lyria napisal/-a:Drži, vozni red so malo zabluzili na Vagonwebu, ÖBB še vedno kaže daljši postanek v Špilju in menjavo. Ampak kaj bo potem vleklo 134/135 do Trsta, če ne ÖBB Taurus?RitterVonGhega napisal/-a:
Odgovori je napake novo vozni red ni ..
Wien 07:58- Spielfeld 11:08:11:20- Maribor 11:36/11:40- Ljubljana 13:59
Ljubljana 15:55- Maribor 18:14/18:20- Spielfeld 18:36:18/48- Wien Hbd 22:02
V Špilju še vedno menjava e.lok za ÖBB ( bo vozi 470.5xx GySEV : Dunaj-Spielfeld -Dunaj ) in SŽ bo 342 ali 363...
Enako vozni red 2019/2020 in še enoletno 2020/2021!!
Seveda da vozi podaljše za Trst 134/135!
——
EC 158 in 159 oba enako vozni red za novo ..
lok; SŽ bo 342 ali 363, ÖBB bo 1116 ( 465/1415 potem EC 158/159 potem 1414/464) - vedno ..
Lp
Še vedno bo moped vozi iz špilje za Opčine in špilje 151/134, 135/150 ..
v FS , nevem kateri e.lok , mogoče e.403 ali e.402b ( zaradi nočni vlak iz rim za Trst potem Opčine in Trst , potem nočni nazaj v Rim ) ? Ali stari e.656-601
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2020/2021
Ko sem bral vse to, se mi je porodilo nekaj vprašanj:
Se ni govorilo, da bo vozil vlak obb Railjet nekoč iz Dunaja za Ljubljano in potem še naprej za Trst?
Zakaj se mora v Špilju menjati lokomotiva, ko nimamo samo mi živ ampak jih imajo tudi avstrijci?
Ker vem, da če bi Railjet vozil iz Dunaja v Ljubljano namesto EC vlaka Emone, ne bi bilo treba menjavati lokomotiv in vozni časi bi se skrajšali!
Se ni govorilo, da bo vozil vlak obb Railjet nekoč iz Dunaja za Ljubljano in potem še naprej za Trst?
Zakaj se mora v Špilju menjati lokomotiva, ko nimamo samo mi živ ampak jih imajo tudi avstrijci?
Ker vem, da če bi Railjet vozil iz Dunaja v Ljubljano namesto EC vlaka Emone, ne bi bilo treba menjavati lokomotiv in vozni časi bi se skrajšali!
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Vozni red 2020/2021
Končni cilj vsega je zagotovo to, da bo na tej liniji vozil Railjet. To je Avstrijcem v interesu in po tem "podaljšanju" do Trsta je samo še vprašanje časa, kdaj se bo klasika menjala za RJ.vidkrt napisal/-a:Ko sem bral vse to, se mi je porodilo nekaj vprašanj:
Se ni govorilo, da bo vozil vlak obb Railjet nekoč iz Dunaja za Ljubljano in potem še naprej za Trst?
Zakaj se mora v Špilju menjati lokomotiva, ko nimamo samo mi živ ampak jih imajo tudi avstrijci?
O menjavi se tudi sam sprašujem isto, še posebej v luči tega, da imajo dovoljenje za Italijo samo ÖBB Taurusi, pa tudi dvomim, da bi do Trsta bil prevoznik Trenitalia. Da ne govorimo o nesmiselni menjavi za zadnje pol ure vožnje, ko se lahko to reši z eno mašino od Dunaja do Trsta. Da bi pa ÖBB imeli ekstra mašino v Ljubljani samo za odsek Ljubljana - Trst, medtem ko bi od Špilja do Ljubljane vlekel Moped, je pa še večji nesmisel. To je bilo potrebno do letos, zdaj po odprtju štajerske proge za Tauruse in Vectrone pa lahko vleče vse en stroj.
Re: Vozni red 2020/2021
Ne gre tako enostavno, češ štajerka je "speglana", gremo Taurusi. V Italijo lahko vozi samo 1216 podserija 0. Ob normalnem voznem redu, dvomim, da ima OBB prosti še dve te lokomotivi + rezervo. Naše 541 so zasedene z izmenjavo na tovornem prometu s 1216 podserijo 1. OBB Vectroni se ne izmenjujejo. 541 pa tudi (še) ne vozi na Dunaj potniške vlake (ne sprašuj zakaj. Morda je v igri software ali pa turnus lokomotiv v Avstriji. ). Zato kaj drugega trenutno ne preostane. Lahko pa pride FUC-ov do Ljubljane. Drugo vprašanje pa je ali sme.TGV Lyria napisal/-a: O menjavi se tudi sam sprašujem isto, še posebej v luči tega, da imajo dovoljenje za Italijo samo ÖBB Taurusi, pa tudi dvomim, da bi do Trsta bil prevoznik Trenitalia. Da ne govorimo o nesmiselni menjavi za zadnje pol ure vožnje, ko se lahko to reši z eno mašino od Dunaja do Trsta. Da bi pa ÖBB imeli ekstra mašino v Ljubljani samo za odsek Ljubljana - Trst, medtem ko bi od Špilja do Ljubljane vlekel Moped, je pa še večji nesmisel. To je bilo potrebno do letos, zdaj po odprtju štajerske proge za Tauruse in Vectrone pa lahko vleče vse en stroj.
Re: Vozni red 2020/2021
In rešitev je? Menjava mašin v Opčinah? Pa bi že raje najeli eno 189 za ta vlak... Sploh pa kot sem rekel, dvomim v Trenitalio. Za FUC pa ne vem.Re 4/4 napisal/-a:Ne gre tako enostavno, češ štajerka je "speglana", gremo Taurusi. V Italijo lahko vozi samo 1216 podserija 0. Ob normalnem voznem redu, dvomim, da ima OBB prosti še dve te lokomotivi + rezervo. Naše 541 so zasedene z izmenjavo na tovornem prometu s 1216 podserijo 1. OBB Vectroni se ne izmenjujejo. 541 pa tudi (še) ne vozi na Dunaj potniške vlake (ne sprašuj zakaj. Morda je v igri software ali pa turnus lokomotiv v Avstriji. ). Zato kaj drugega trenutno ne preostane. Lahko pa pride FUC-ov do Ljubljane. Drugo vprašanje pa je ali sme.TGV Lyria napisal/-a: O menjavi se tudi sam sprašujem isto, še posebej v luči tega, da imajo dovoljenje za Italijo samo ÖBB Taurusi, pa tudi dvomim, da bi do Trsta bil prevoznik Trenitalia. Da ne govorimo o nesmiselni menjavi za zadnje pol ure vožnje, ko se lahko to reši z eno mašino od Dunaja do Trsta. Da bi pa ÖBB imeli ekstra mašino v Ljubljani samo za odsek Ljubljana - Trst, medtem ko bi od Špilja do Ljubljane vlekel Moped, je pa še večji nesmisel. To je bilo potrebno do letos, zdaj po odprtju štajerske proge za Tauruse in Vectrone pa lahko vleče vse en stroj.
Re: Vozni red 2020/2021
Seveda da še vedno menjava e.lok v Špilje , zaradi premalo nima izpit stojevodje za 541/1216 v “SV:MB in CE”RitterVonGhega napisal/-a:
[/quote]
Spet govoriš nekaj v prazno in nekaj o čemer nimaš pojma.
Re: Vozni red 2020/2021
Če Miro reče, potem je to gotovo dejstvo, tako kot tisto okoli RailJet-a v Sloveniji, kaj ne veš da že vozi. Pa da ne bo kdo resno vzel predhodnega stavka.038 napisal/-a:Spet govoriš nekaj v prazno in nekaj o čemer nimaš pojma.RitterVonGhega napisal/-a: Seveda da še vedno menjava e.lok v Špilje , zaradi premalo nima izpit stojevodje za 541/1216 v “SV:MB in CE”
Podobna situacija se je zgodila na medmrežju, češ zakaj ne bodo vse 610-ke hkrati dane v uporabo, kao ni usposobljenih strojevodji. Kolikor je meni poznano ima že kar lepo število "novomeščanov" pa tudi "ljubljančanov" izpit za to serijo.
Južni pravijo "Trla baba lan, da joj prođe dan"
Tine