Čas postanka na mejnih postajah pa je kar zajeten. Pri zahodnih sosedih 15 minut, ter pri severnih 12 oz. 10 minut. Razumem dolžino postanka v Ljubljani,. saj se tu vrši manipulacija z vagoni, ne pa dolžino postanka na mejnih postajah. Res je da se menja strojno osebje, vlečno vozilo pa ne.
Vozni red 2020/2021
Re: Vozni red 2020/2021
Tine
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2020/2021
Danes ne vozi v Trst , Preloženo dne 12.junij.2021 naprej ... napake ÖBB internet vozni red ...Tin€ napisal/-a: ↑07.05.2021, 14:33Čas postanka na mejnih postajah pa je kar zajeten. Pri zahodnih sosedih 15 minut, ter pri severnih 12 oz. 10 minut. Razumem dolžino postanka v Ljubljani,. saj se tu vrši manipulacija z vagoni, ne pa dolžino postanka na mejnih postajah. Res je da se menja strojno osebje, vlečno vozilo pa ne.
Danes samo 151/150 za Ljubljane potem Dunaj in e.lok 363-001.
12.junij.2021 bo EC 151/134 za Trst in e.lok 1216.0xx ..
13.junij.2021 bo EC 135/150 iz Trst za Dunaju tudi isto 1216.0xx..
Danes ne gre zaradi zaprt meja še vedno ..
Lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Vozni red 2020/2021
Saj nikjer ne piše, da je to današnji vozni red. Še več, na dnu obeh prilog so navedeni konkretni datumi.
Aljaž
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2020/2021
Danes sem foto Ec 150 je enako sestave vagon iz Dunajem za Ljubljane in Dunaj ..
PP SŽ je odgovori ;
Vlak 134 prične z vožnjo dne 12.6.2021
Vlak 135 prične z vožnjo dne 13.6.2021
Vlak 1414 prične z vožnjo dne 24./25.5.2021
Vlak 1415 prične z vožnjo dne 25./26.5.2021
Za poletje bomo še videli kdaj bo sprememba verjetno 2.8.
Jasno ..
lp, Miro
PP SŽ je odgovori ;
Vlak 134 prične z vožnjo dne 12.6.2021
Vlak 135 prične z vožnjo dne 13.6.2021
Vlak 1414 prične z vožnjo dne 24./25.5.2021
Vlak 1415 prične z vožnjo dne 25./26.5.2021
Za poletje bomo še videli kdaj bo sprememba verjetno 2.8.
Jasno ..
lp, Miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2020/2021
EC 134/135 je odprt za rezervacije na ÖBB. Tokrat vse do Trsta. Tudi v Scottyju je zdaj vnešen vozni red za celotno relacijo in ne več le do Opčin. Pomeni, da je začetek voženj potrjen.
Re: Vozni red 2020/2021
Eno majčkeno vprašanje, ali vlak 4478 z odhodom ob 14:17 iz Ribnice vozi iz Kočevja, menda odhod 14:05, ali samo od Ribnice. Tega vlaka namreč ni navedenega pri odhodih iz Kočevja, in to že kar nekaj časa.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Vozni red 2020/2021
Skoraj 9 ur iz Trsta na Dunaj. Po italjanski strani pa 7 ur in 40 min. Precej velika razlika.
preglednik
Re: Vozni red 2020/2021
Zraven tega se v igro vrača ÖBB Intercitybuspreglednik napisal/-a: ↑31.05.2021, 11:05Skoraj 9 ur iz Trsta na Dunaj. Po italjanski strani pa 7 ur in 40 min. Precej velika razlika.
Re: Vozni red 2020/2021
1. junija smo, pa še zdaj ni voznega reda po 10. 7.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2020/2021
Drugi del vozni red bo 31.julij naprej ...
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2020/2021
Relacijski vozni red pravi, da ta vlak začne vožnjo v Kočevju. Tako kot vsi ostali na tej progi v smeri proti Grosuplju.
LP, Metod
Re: Vozni red 2020/2021
To vem tudi jaz, a na spletni strani sem nekaj časa gledal, da popoldne ni nobenega vlaka iz Kočevja v smeri Ljubljana, zanimivo pa je, da je na spletni strani vlak iz Ribnice v Ljubljano, in to vlak ki odpelje iz Kočevja 14:05 in s katererim sem se predvčerajšnem tudi odpeljal iz Kočevja do Grosuplja, da malce skrajšam predlogo turo. Seveda, je pa kljub modernizaciji SŽ kolesar iz Grosuplja prej v Ljubljani kot z vlakom, o malce dolgo čakanje.Relacijski vozni red pravi, da ta vlak začne vožnjo v Kočevju. Tako kot vsi ostali na tej progi v smeri proti Grosuplju.
Skratka poanta mojega vprašanja je bila, kako to da uradno po podatkih spletne strani SŽ vozi vlak iz Ribnice, ne pa iz Kočevja v Ljubljano. Pri tem pa pustimo relacijske vozne rede pri miru, kdo pa ve ali so up to date v teh čudnih časih.
Re: Vozni red 2020/2021
Pri optimizaciji voznih redov se mogoče kaj dela na tem, da bi povezovali regionalne linije? npr. Kamnik - Ljubljana - Kočevje / Kamnik - Ljubljana - Metlika? Direktorica potniškega prometa je izjavila, da bodo tudi za turizem čez vikend dodatni vlaki in tako spajanje ima smisel, saj nagovarja še dodatno k uporabi vlaka... nadalje je omenila nočne vlake, da se slovenske železnice spogledujejo z nočnimi vlaki. z lastnim produktom? sofinanciranje ali partnersko z ÖBB ali celo morda potegniti kakšno nočno linijo Ljubljana - Barcelona? Vem, mogoče utopično a vseeno se bližamo Freccia Rossi iz Milana.... že to je kvantni skok.
Re: Vozni red 2020/2021
Dokler ne bo zgrajena Emonika, te povezave ne bo, saj infrastruktura to povezavo teoretično omogoča, ampak je vse skupaj podobno, kot če bi v križišču dveh cest zavijali levo po skrajnem desnem pasu.IggyAUT napisal/-a: ↑02.06.2021, 20:12 Pri optimizaciji voznih redov se mogoče kaj dela na tem, da bi povezovali regionalne linije? npr. Kamnik - Ljubljana - Kočevje / Kamnik - Ljubljana - Metlika? .... nadalje je omenila nočne vlake, da se slovenske železnice spogledujejo z nočnimi vlaki. z lastnim produktom? sofinanciranje ali partnersko z ÖBB ali celo morda potegniti kakšno nočno linijo Ljubljana - Barcelona? Vem, mogoče utopično a vseeno se bližamo Freccia Rossi iz Milana.... že to je kvantni skok.
V sodelovanju v NightJet mreži, ostalo ni smiselno. Prihodnost bo prinesla državni prevozniki, ki bodi imeli interes pod NJ znamko, proti privatnikom, ki bodo vozili zase ali pa v sodelovanju z drugo družbo.
Re: Vozni red 2020/2021
Kaj pa ima Emonika s tem? Če predpostavimo glavno smer prometa skozi Ljubljansko ž.p. Primorska - Zasavje (Emonika tega ne bo spremenila), potem vlak Kamnik - Grosuplje prečka to glavno smer. Danes se to počne (vsake toliko sem videl odhod vlaka v Kamnik s 3. tira) in ne vidim nobenega razloga, da se to ne bi počelo za vlak, katerega začetna ali končna posraja ni Ljubljana ... In ne vem, na kakšen način bo to Emonika (radikalno) spremenila?
LP, Metod