Vozni red 2020/2021

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2020/2021

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

mkx napisal/-a: 02.06.2021, 21:23
Re 4/4 napisal/-a: 02.06.2021, 20:53 Dokler ne bo zgrajena Emonika, te povezave ne bo, saj infrastruktura to povezavo teoretično omogoča, ampak je vse skupaj podobno, kot če bi v križišču dveh cest zavijali levo po skrajnem desnem pasu.

Kaj pa ima Emonika s tem? Če predpostavimo glavno smer prometa skozi Ljubljansko ž.p. Primorska - Zasavje (Emonika tega ne bo spremenila), potem vlak Kamnik - Grosuplje prečka to glavno smer. Danes se to počne (vsake toliko sem videl odhod vlaka v Kamnik s 3. tira) in ne vidim nobenega razloga, da se to ne bi počelo za vlak, katerega začetna ali končna posraja ni Ljubljana ... In ne vem, na kakšen način bo to Emonika (radikalno) spremenila?
Naročnik modernizacije železniške postaje od projektanta želi, da poda ustrezne rešitve za to problematiko. Emonika bo na koncu samo del kompletne nadgradnje ljubljanskega vozlišča. Pa ja ne misliš, da bo tudi Ljubljana šla po poti remontov od drugod, češ glavno da nekaj je. :roll: Od projektanta se tudi želi, da se v okviru Emonike uredita še prevozna tira za tovorne vlake skozi postajo, z hitrostjo 100 km/h, torej nobene smene več na glavni. Prav tako mora projektant kljub tivoskem loku, še vedno urediti prolematiko obračanja jeseniških tovornih vlakov.
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Re: Vozni red 2020/2021

Odgovor Napisal/-a ICE »

Morda kdo ve, ali je vlak iz Ljubljane do Kočevaja (LP4991) z odhodom ob 12:08 ponavadi Stadler?
By InterCity Express
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2020/2021

Odgovor Napisal/-a mkx »

Re 4/4 napisal/-a: 03.06.2021, 7:54
mkx napisal/-a: 02.06.2021, 21:23 Kaj pa ima Emonika s tem?
Naročnik modernizacije železniške postaje od projektanta želi, da poda ustrezne rešitve za to problematiko.

Kaj pa je sploh glavna problematika? Križanje voznih poti Gorenjska-Dolenjska s potjo Notranjska-Zasavje samo po sebi najbrž ni problematično. Edino kar mi še pride na pamet je to, da je za takšne postanke na voljo samo en postajni tir (3. tir) kar bi znalo biti premalo če bi bilo več voženj na relaciji Gorenjska-Dolenjska in obratno.
LP, Metod
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vozni red 2020/2021

Odgovor Napisal/-a mkx »

ICE napisal/-a: 03.06.2021, 8:33 Morda kdo ve, ali je vlak iz Ljubljane do Kočevaja (LP4991) z odhodom ob 12:08 ponavadi Stadler?

V Kočevje vozi praviloma DMG 610 (Stadler). Razen če ne.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2020/2021

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

mkx napisal/-a: 03.06.2021, 10:19
Re 4/4 napisal/-a: 03.06.2021, 7:54
mkx napisal/-a: 02.06.2021, 21:23 Kaj pa ima Emonika s tem?
Naročnik modernizacije železniške postaje od projektanta želi, da poda ustrezne rešitve za to problematiko.

Kaj pa je sploh glavna problematika? Križanje voznih poti Gorenjska-Dolenjska s potjo Notranjska-Zasavje samo po sebi najbrž ni problematično.
Ravno to je problematično, saj z odklonskimi vožnjami "zapreš" celotno zahodno stran postaje za predolg čas, ki že tako poka po šivih zaradi preobremenjenosti in slabih kretniških zvez. Izvozi in uvozi na postajo so takrat možni samo v smeri Zidani Most, pa še tam ni obojestranskega prometa. Vsi sanjajo, da bo konica prinesla 15 minutni takt v vse smeri in 200+ tovornih vlakov čez celotni na dan na HBf-u. :wink:
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Vozni red 2020/2021

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Re 4/4 napisal/-a: 03.06.2021, 10:49
mkx napisal/-a: 03.06.2021, 10:19
Kaj pa je sploh glavna problematika? Križanje voznih poti Gorenjska-Dolenjska s potjo Notranjska-Zasavje samo po sebi najbrž ni problematično.
Ravno to je problematično, saj z odklonskimi vožnjami "zapreš" celotno zahodno stran postaje za predolg čas, ki že tako poka po šivih zaradi preobremenjenosti in slabih kretniških zvez. Izvozi in uvozi na postajo so takrat možni samo v smeri Zidani Most, pa še tam ni obojestranskega prometa. Vsi sanjajo, da bo konica prinesla 15 minutni takt v vse smeri in 200+ tovornih vlakov čez celotni na dan na HBf-u. :wink:
Iz zahodne smeri je potrebno narediti tri uvozne poti. Fizično tiri za takšno rešitev že obstajajo. Kamniška vpadnica mora potekati po skrajnem severnem tiru nadvoza nad Dunajsko, ne pa da si deli uvoz skupaj z Jeseniško progo. Kamničan ima potem postanek na petem peronu. Na severni se vgradijo dodatne kretnice, katere preprečijo eventuelno blokado uvoznih poti zaradi sekanja vožnje na relaciji kamniška-dolenjska proga.

To da bi istočasno izvažal oz. uvažal vlak iz/proti zahodu in iz/proti vzhodu pa ni za pričakovati. Tisti minutni/dvominutni interval ne predstavlja kakšne hude ovire. Kot sem že rekel, iz Šiške direktno po severnem tiru na glavno, vzporedno lahko tudi iz jeseniške istočasno po "tretjem" tiru, ravno tako istočasno po prvem in drugem tiru iz primorske. Zahodni del je s tem rešen. Vzhod pa ali kakšna dodatna kretnica in s tem nova prepeljevalna pot na severni, ter s tem posledično razbremenitev uvoznih poti. Še najbolje pa izvennivojsko križanje iz petega perona v smeri dolenjske (nadvoz).
Tine
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Vozni red 2020/2021

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

hvala. subjektivno ocenjujem, da se s tem izgublja atraktivnost in sama uporaba vlaka.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2020/2021

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

v petek prvi vozi EC 151/134 iz Dunajem v Trstu , bo vozi OBB 1216.000,...

v soboto bo dva EC 135/150 in 151/134 , dva e.lok 1216.000

Danes prvič EN 1415 vozi desiro 312-123/124 iz Špilje za Dobove , zakaj in nevem .... narobe v OeBB ,.. mogoče ID... nevem.. tudi do 1.julij.2021 ..
kdo info ve...


lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Vozni red 2020/2021

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Torej bo zdaj ta EC vedno vozila lokomotiva ÖBB RH 1216 ali pa naša Živa 541? No, to bo super! :D
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Vozni red 2020/2021

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

vidkrt napisal/-a: 08.06.2021, 12:19 Torej bo zdaj ta EC vedno vozila lokomotiva ÖBB RH 1216 ali pa naša Živa 541? No, to bo super! :D
OBB rh 1216.000
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2020/2021

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a: 08.06.2021, 12:19 Torej bo zdaj ta EC vedno vozila lokomotiva ÖBB RH 1216 ali pa naša Živa 541? No, to bo super! :D
541 nima dovoljenja za Italijo... Čeprav naj bi podserija -100 bila kupljena tudi za tja.
Uporabniški avatar
andrazspan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 621
Pridružen: 07.05.2012, 17:09
Kraj: Rimske Toplice
Kontakt:

Re: Vozni red 2020/2021

Odgovor Napisal/-a andrazspan »

TGV Lyria napisal/-a: 08.06.2021, 15:05
vidkrt napisal/-a: 08.06.2021, 12:19 Torej bo zdaj ta EC vedno vozila lokomotiva ÖBB RH 1216 ali pa naša Živa 541? No, to bo super! :D
541 nima dovoljenja za Italijo... Čeprav naj bi podserija -100 bila kupljena tudi za tja.
A niso Italijani vmes že zamenjali signalnovarnostne naprave? Torej na SŽ 541 - 1xx nimajo vgrajene pravilne signalnovarsnotne naprave za Italijo.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Vozni red 2020/2021

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andrazspan napisal/-a: 08.06.2021, 19:44
TGV Lyria napisal/-a: 08.06.2021, 15:05
vidkrt napisal/-a: 08.06.2021, 12:19 Torej bo zdaj ta EC vedno vozila lokomotiva ÖBB RH 1216 ali pa naša Živa 541? No, to bo super! :D
541 nima dovoljenja za Italijo... Čeprav naj bi podserija -100 bila kupljena tudi za tja.
A niso Italijani vmes že zamenjali signalnovarnostne naprave? Torej na SŽ 541 - 1xx nimajo vgrajene pravilne signalnovarsnotne naprave za Italijo.
No to bo to ja... Zato je za 134/135 primerna samo ÖBB 1216.0.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vozni red 2020/2021

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

andrazspan napisal/-a: 08.06.2021, 19:44
A niso Italijani vmes že zamenjali signalnovarnostne naprave? Torej na SŽ 541 - 1xx nimajo vgrajene pravilne signalnovarsnotne naprave za Italijo.
So in niso.Analogni codici so vrgli ven in menjali za digitalnega. V Italiji so obvezni SCMT, BAcc, SSC. Ko imaš to vse vgrajeno dobiš na vrata kabine nalepko, ki dokazuje da so te naprave vgrajene. Potrebuješ še dispositivo vigilante (budnik), ki pa je aktiven samo, ko je SCMT v položaju vleka. Še par let nazaj, si ga lahko blokiral, po novem blokada ni več dovoljena. Poslužuje se pa mislim da na max. 40 sekund. Sem še kaj pozabil? Čisto možno.

ETCS imajo zaenkrat samo na hitrih progah.
nagibni
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 37
Pridružen: 25.01.2017, 21:33

Re: Vozni red 2020/2021

Odgovor Napisal/-a nagibni »

Kaj pa imajo naše vgrajeno od italijanskih varnostnih naprav?
Odgovori