Naročnik modernizacije železniške postaje od projektanta želi, da poda ustrezne rešitve za to problematiko. Emonika bo na koncu samo del kompletne nadgradnje ljubljanskega vozlišča. Pa ja ne misliš, da bo tudi Ljubljana šla po poti remontov od drugod, češ glavno da nekaj je. Od projektanta se tudi želi, da se v okviru Emonike uredita še prevozna tira za tovorne vlake skozi postajo, z hitrostjo 100 km/h, torej nobene smene več na glavni. Prav tako mora projektant kljub tivoskem loku, še vedno urediti prolematiko obračanja jeseniških tovornih vlakov.mkx napisal/-a: ↑02.06.2021, 21:23
Kaj pa ima Emonika s tem? Če predpostavimo glavno smer prometa skozi Ljubljansko ž.p. Primorska - Zasavje (Emonika tega ne bo spremenila), potem vlak Kamnik - Grosuplje prečka to glavno smer. Danes se to počne (vsake toliko sem videl odhod vlaka v Kamnik s 3. tira) in ne vidim nobenega razloga, da se to ne bi počelo za vlak, katerega začetna ali končna posraja ni Ljubljana ... In ne vem, na kakšen način bo to Emonika (radikalno) spremenila?
Vozni red 2020/2021
Re: Vozni red 2020/2021
Re: Vozni red 2020/2021
Morda kdo ve, ali je vlak iz Ljubljane do Kočevaja (LP4991) z odhodom ob 12:08 ponavadi Stadler?
By InterCity Express
Re: Vozni red 2020/2021
Kaj pa je sploh glavna problematika? Križanje voznih poti Gorenjska-Dolenjska s potjo Notranjska-Zasavje samo po sebi najbrž ni problematično. Edino kar mi še pride na pamet je to, da je za takšne postanke na voljo samo en postajni tir (3. tir) kar bi znalo biti premalo če bi bilo več voženj na relaciji Gorenjska-Dolenjska in obratno.
LP, Metod
Re: Vozni red 2020/2021
Ravno to je problematično, saj z odklonskimi vožnjami "zapreš" celotno zahodno stran postaje za predolg čas, ki že tako poka po šivih zaradi preobremenjenosti in slabih kretniških zvez. Izvozi in uvozi na postajo so takrat možni samo v smeri Zidani Most, pa še tam ni obojestranskega prometa. Vsi sanjajo, da bo konica prinesla 15 minutni takt v vse smeri in 200+ tovornih vlakov čez celotni na dan na HBf-u.
Re: Vozni red 2020/2021
Iz zahodne smeri je potrebno narediti tri uvozne poti. Fizično tiri za takšno rešitev že obstajajo. Kamniška vpadnica mora potekati po skrajnem severnem tiru nadvoza nad Dunajsko, ne pa da si deli uvoz skupaj z Jeseniško progo. Kamničan ima potem postanek na petem peronu. Na severni se vgradijo dodatne kretnice, katere preprečijo eventuelno blokado uvoznih poti zaradi sekanja vožnje na relaciji kamniška-dolenjska proga.Re 4/4 napisal/-a: ↑03.06.2021, 10:49Ravno to je problematično, saj z odklonskimi vožnjami "zapreš" celotno zahodno stran postaje za predolg čas, ki že tako poka po šivih zaradi preobremenjenosti in slabih kretniških zvez. Izvozi in uvozi na postajo so takrat možni samo v smeri Zidani Most, pa še tam ni obojestranskega prometa. Vsi sanjajo, da bo konica prinesla 15 minutni takt v vse smeri in 200+ tovornih vlakov čez celotni na dan na HBf-u.
To da bi istočasno izvažal oz. uvažal vlak iz/proti zahodu in iz/proti vzhodu pa ni za pričakovati. Tisti minutni/dvominutni interval ne predstavlja kakšne hude ovire. Kot sem že rekel, iz Šiške direktno po severnem tiru na glavno, vzporedno lahko tudi iz jeseniške istočasno po "tretjem" tiru, ravno tako istočasno po prvem in drugem tiru iz primorske. Zahodni del je s tem rešen. Vzhod pa ali kakšna dodatna kretnica in s tem nova prepeljevalna pot na severni, ter s tem posledično razbremenitev uvoznih poti. Še najbolje pa izvennivojsko križanje iz petega perona v smeri dolenjske (nadvoz).
Tine
Re: Vozni red 2020/2021
hvala. subjektivno ocenjujem, da se s tem izgublja atraktivnost in sama uporaba vlaka.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Vozni red 2020/2021
v petek prvi vozi EC 151/134 iz Dunajem v Trstu , bo vozi OBB 1216.000,...
v soboto bo dva EC 135/150 in 151/134 , dva e.lok 1216.000
Danes prvič EN 1415 vozi desiro 312-123/124 iz Špilje za Dobove , zakaj in nevem .... narobe v OeBB ,.. mogoče ID... nevem.. tudi do 1.julij.2021 ..
kdo info ve...
lp
v soboto bo dva EC 135/150 in 151/134 , dva e.lok 1216.000
Danes prvič EN 1415 vozi desiro 312-123/124 iz Špilje za Dobove , zakaj in nevem .... narobe v OeBB ,.. mogoče ID... nevem.. tudi do 1.julij.2021 ..
kdo info ve...
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Vozni red 2020/2021
Torej bo zdaj ta EC vedno vozila lokomotiva ÖBB RH 1216 ali pa naša Živa 541? No, to bo super!
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
- andrazspan
- Strojevodja I
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 07.05.2012, 17:09
- Kraj: Rimske Toplice
- Kontakt:
Re: Vozni red 2020/2021
A niso Italijani vmes že zamenjali signalnovarnostne naprave? Torej na SŽ 541 - 1xx nimajo vgrajene pravilne signalnovarsnotne naprave za Italijo.
Lep pozdrav, Andaž.
https://www.youtube.com/user/andrazspan1
https://www.youtube.com/user/andrazspan1
Re: Vozni red 2020/2021
No to bo to ja... Zato je za 134/135 primerna samo ÖBB 1216.0.andrazspan napisal/-a: ↑08.06.2021, 19:44A niso Italijani vmes že zamenjali signalnovarnostne naprave? Torej na SŽ 541 - 1xx nimajo vgrajene pravilne signalnovarsnotne naprave za Italijo.
Re: Vozni red 2020/2021
So in niso.Analogni codici so vrgli ven in menjali za digitalnega. V Italiji so obvezni SCMT, BAcc, SSC. Ko imaš to vse vgrajeno dobiš na vrata kabine nalepko, ki dokazuje da so te naprave vgrajene. Potrebuješ še dispositivo vigilante (budnik), ki pa je aktiven samo, ko je SCMT v položaju vleka. Še par let nazaj, si ga lahko blokiral, po novem blokada ni več dovoljena. Poslužuje se pa mislim da na max. 40 sekund. Sem še kaj pozabil? Čisto možno.andrazspan napisal/-a: ↑08.06.2021, 19:44
A niso Italijani vmes že zamenjali signalnovarnostne naprave? Torej na SŽ 541 - 1xx nimajo vgrajene pravilne signalnovarsnotne naprave za Italijo.
ETCS imajo zaenkrat samo na hitrih progah.
Re: Vozni red 2020/2021
Kaj pa imajo naše vgrajeno od italijanskih varnostnih naprav?