Stran 4 od 17

Re: Vozni red 2020/2021

Objavljeno: 14.06.2020, 21:51
Napisal/-a maxima
RitterVonGhega napisal/-a: Seveda bo vozi E.402B (100%)

Zakaj pa ne bi bil kar 1216 0xx celo pot?

Re: Vozni red 2020/2021

Objavljeno: 14.06.2020, 21:53
Napisal/-a RitterVonGhega
maxima napisal/-a:
RitterVonGhega napisal/-a: Seveda bo vozi E.402B (100%)

Zakaj pa ne bi bil kar 1216 0xx celo pot?
FS Trenitalia noče , lahko Trenord bo vozi 1216.0xx .

RJ 130,131,132 in 133 iz Tarvisio za Benetke je Trenord ( tudi sprevodnik (Ica) )

Re: Vozni red 2020/2021

Objavljeno: 14.06.2020, 22:27
Napisal/-a andre85
RitterVonGhega napisal/-a:
maxima napisal/-a:
RitterVonGhega napisal/-a: Seveda bo vozi E.402B (100%)

Zakaj pa ne bi bil kar 1216 0xx celo pot?
FS Trenitalia noče , lahko Trenord bo vozi 1216.0xx .

RJ 130,131,132 in 133 iz Tarvisio za Benetke je Trenord ( tudi sprevodnik (Ica) )
Miro ne nabijaj več. Sploh nimaš pojma. Če bi imel kaj pojma bi vedel,da je Trenord hčerinska firma Trenitalie. Veš kaj raje se drži tistega Pendolino bara na mariborski železniški postaji.

Re: Vozni red 2020/2021

Objavljeno: 15.06.2020, 10:22
Napisal/-a Re 4/4
RitterVonGhega napisal/-a:Stari lokomotivi E.656 in E.633 “Tiger” oba ni več, ampak ma tam Trst eni E.656.601 samo test tudi vozi za Opčine ..

Seveda bo vozi E.402B (100%)

Lp
E 656 294 še vozi po Siciliji, na celini pa samo še za RFI. 633 pa trenutno vse izločene, da.

402B? [-X Šle bodo na doppio simmetrica, nadomestile bodo tudi Frecciabianco na jadranski poti Lecce - Benetke, ker Italijani pospešeno ukinjajo manevrske službe. Želve 444 pa tudi ne bodo, ker gredo v penzijo :P

Re: Vozni red 2020/2021

Objavljeno: 15.06.2020, 11:10
Napisal/-a RitterVonGhega
Re 4/4 napisal/-a:
RitterVonGhega napisal/-a:Stari lokomotivi E.656 in E.633 “Tiger” oba ni več, ampak ma tam Trst eni E.656.601 samo test tudi vozi za Opčine ..

Seveda bo vozi E.402B (100%)

Lp
E 656 294 še vozi po Siciliji, na celini pa samo še za RFI. 633 pa trenutno vse izločene, da.

402B? [-X Šle bodo na doppio simmetrica, nadomestile bodo tudi Frecciabianco na jadranski poti Lecce - Benetke, ker Italijani pospešeno ukinjajo manevrske službe. Želve 444 pa tudi ne bodo, ker gredo v penzijo :P
Že vem E.444r ni več ,... mogoče bo vozi 1216!?

Lp

Re: Vozni red 2020/2021

Objavljeno: 15.06.2020, 15:12
Napisal/-a RitterVonGhega
RitterVonGhega napisal/-a:
maxima napisal/-a:Mi lahko prosim poveš kaj imaš od tega da si izmišljuješ kar neke podatke?
Uradni odgovor na vprašanje o Emoni do Trsta, od ÖBB:
Hello. We don't have any information for the next periode of the time table after the 12th December. Kind regards, your ÖBB Social Media Team
SŽ je naročnik za novo vozni red ; 151/150 iz Dunaju za Trst in Dunaj , čaka odgovori ÖBB in FS ( mogoče Trenord)

Čaka malo ..
EC 151 bo novo ustavil ; Logatec, Postojna, Pivka,Divača, Sežana in Opčine .
SŽ potniški promet je odgovori preko email : "Niti za 150/151 ni še dogovora za trst"

Re: Vozni red 2020/2021

Objavljeno: 02.08.2020, 21:43
Napisal/-a TGV Lyria
Hrvaške železnice so objavile načrt voznega reda za prihodnje voznoredno obdobje. In glej ga zlomka: že tolikokrat na smrt obsojeni Lisinski bo od aprila 2021 naprej še vedno vozil!
Prav tako se v smeri Splita pojavlja že omenjeni nočni vlak iz Bratislave.

Re: Vozni red 2020/2021

Objavljeno: 02.08.2020, 22:17
Napisal/-a leteči vlak
V iskalniku voznih redov na spletni strani Slovenskih železnic so od 1. 10. 2020 dodani redni potniški vlaki na relaciji Kočevje– Grosuplje– Ljubljana. Ali je to že dokončna verzija voznega reda, ne želim soditi. Vseeno prilagam dva primera za lažjo orientacijo.

Direktni pospešeni vlak Kočevje– Ljubljana:
Slika

Lokalni vlak Kočevje– Grosuplje:
Slika

Re: Vozni red 2020/2021

Objavljeno: 03.08.2020, 10:16
Napisal/-a andre85
Zgleda,da vikend prometa med Ljubljano in Kočevjem ne bo. Saj tako pravi vozni red

Re: Vozni red 2020/2021

Objavljeno: 04.08.2020, 21:36
Napisal/-a Ljubitelj
Tudi na Kamniški progi ni prometa čez vikend. Se pač smatra, da je premalo potnikov in so stroški previsoki.

Vozno redni časi za direktni pospešeni vlak pa sploh niso nezanimivi. ViaMichelin ocenjuje čas z avtom na 1h 12 min, vlak pa od 1:07 do 1:13... Tudi vozni red s prestopanjem v Grosuplju (razen v primerih, ko je čakanje 1h) je sprejemljiv, okoli 1:28, enako kot avtobus (1:27), vprašanje kaj je ob konicah, ko se ljudje največ vozijo.

Re: Vozni red 2020/2021

Objavljeno: 05.08.2020, 11:36
Napisal/-a IggyAUT
Ali se razmišlja kakšna direktna povezava Kamnik - Kočevje ali Kamnik - Metlika? Avtobusi, pa v tujini tramvaji in primestni vlaki so zmanjšali število linij in se po smiselnosti združvali. Primer Dunaja je povečanje mobilnosti in vse boljše povezanosti mesta.

Re: Vozni red 2020/2021

Objavljeno: 05.08.2020, 18:12
Napisal/-a desiro
IggyAUT napisal/-a:Ali se razmišlja kakšna direktna povezava Kamnik - Kočevje ali Kamnik - Metlika? Avtobusi, pa v tujini tramvaji in primestni vlaki so zmanjšali število linij in se po smiselnosti združvali. Primer Dunaja je povečanje mobilnosti in vse boljše povezanosti mesta.
Če še tistih nekaj Kranj Litija komaj živi...

Re: Vozni red 2020/2021

Objavljeno: 09.08.2020, 12:00
Napisal/-a Matevz96
desiro napisal/-a:
IggyAUT napisal/-a:Ali se razmišlja kakšna direktna povezava Kamnik - Kočevje ali Kamnik - Metlika? Avtobusi, pa v tujini tramvaji in primestni vlaki so zmanjšali število linij in se po smiselnosti združvali. Primer Dunaja je povečanje mobilnosti in vse boljše povezanosti mesta.
Če še tistih nekaj Kranj Litija komaj živi...
Resno? Sicer uporabljam le Litija-Ljubljana ampak vsaj v jutranji konici kar nekaj potnikov v LJ ostane na vlaku.

Re: Vozni red 2020/2021

Objavljeno: 09.08.2020, 13:57
Napisal/-a IggyAUT
jaz vem, da živim v neprimerljivem okolju ampak spajanje linij poveča komfort potnikov. včasih tudi odpre nove motive potovanja.

Re: Vozni red 2020/2021

Objavljeno: 10.08.2020, 9:15
Napisal/-a desiro
Matevz96 napisal/-a:
desiro napisal/-a:
IggyAUT napisal/-a:Ali se razmišlja kakšna direktna povezava Kamnik - Kočevje ali Kamnik - Metlika? Avtobusi, pa v tujini tramvaji in primestni vlaki so zmanjšali število linij in se po smiselnosti združvali. Primer Dunaja je povečanje mobilnosti in vse boljše povezanosti mesta.
Če še tistih nekaj Kranj Litija komaj živi...
Resno? Sicer uporabljam le Litija-Ljubljana ampak vsaj v jutranji konici kar nekaj potnikov v LJ ostane na vlaku.
Ne ne komaj živi je mišljeno z nesposobnostjo naročnika vlaka in PP sž, vlak Litija Kranj bi lahko vozil v taktnem prometu.