Na somih ne vem kako je, dejstvo pa je da na naših vagonih s prvim razredm ni neke bistvene razlike v udobju, na stadlerjih pa ta bo... in prvi razred pač ne moreš kar nameniti ljudem brez doplačila, jaz mislim da se bo uvedlo tako da bo pač potrebno doplačilo.TGV Lyria napisal/-a:Hrvati ga na Somih pustijo enostavno odprtega za vse.desiro napisal/-a:
Meni se to da prvi razred na lokalcih ne bo na voljo zdi smešno... kaj ga bomo železničarji zaklepali? Mislimda bo tako da če bo kdo tam sedel bo moral doplačati dodatek ali pa se pač premakniti v drugi razred.
Pa saj je zdaj enako s kupe vagoni 1. razreda v LP vlakih.
Uknitev ICS
Re: Uknitev ICS
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Uknitev ICS
Saj ne bo nihče doplačal za višjo ceno za enak sedež. Ga ni takega osla v Butalah. To bodo oddelki za železničarje, kakor je to bilo nekoč s 1. razredom razen na ICS, kjer si se udobno peljal med prepotenimi in v od dela umazanih oblekah progovnimi delavci.Sedeži bodo isti, edino tista mizica...., ne vem če odtehta višjo ceno
Re: Uknitev ICS
Mogoče bodo enaki sedeži, vsaj širina, toda razmik med sedeži bo večji, v 2. razredu garniture FLIRT je razmik za par sedežev 1800 mm, v prvem razredu pa 2400 mm, spodobna razlika več kot pol metra. In ni ga vraga, ker bo treba doplačat, bo bolj prazno in se bo splačalo komot peljat, zlasti upoštevaje današnje predpise o socialni distanci.Sedeži bodo isti, edino tista mizica...., ne vem če odtehta višjo ceno
Re: Uknitev ICS
Evo kako izgleda novi nizozemski IC. O tem sem govoril.
Re: Uknitev ICS
Z 1. 6. Začne voziti nov ICS in sicer se vlak 503 (v kolikor ne gre za tiskarskega škrata) pretrasira v ICS, povratni vlak 502 pa ostane IC.
Vir: relacijski vr. objavljen na spletni strani Slovenskih železnic.
Vir: relacijski vr. objavljen na spletni strani Slovenskih železnic.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Uknitev ICS
Morda pa ne gre za napako. Morda samo PP rešuje svoje anomalije tako. Namreč tisti, ki dobro poznate predpise potem veste kdo je lahko kot vlakospremnik na ICS in kdo na IC. Za potnika je tako vseeno...
Re: Uknitev ICS
Možno, samo vem da so od Lj dalje vlak 503/502 že tako ali tako spremljali vodje vlaka.038 napisal/-a:Morda pa ne gre za napako. Morda samo PP rešuje svoje anomalije tako. Namreč tisti, ki dobro poznate predpise potem veste kdo je lahko kot vlakospremnik na ICS in kdo na IC. Za potnika je tako vseeno...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Uknitev ICS
Novi najhitrejši vlaki na SŽbi morali biti Railjet-i. Ker, to je popoln vlak za Slovenijo, ne glede na dolžino. Ima 5 ali 6 vagonov economy (2. razred), restaurantni vagon, prvi razred, business class (poslovni razred), družinsko cono in ''tiho'' cono. In še, če bi ti vlaki prišli v Slovenijo, bi razširili mednarodni promet. Tako, da nebi vsi vlaki vozili iz Zagreba za Zuerich ali Muenchen, ampak iz Ljubljane.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Uknitev ICS
In od kje boš dobil potnike? Od kje garniture?vidkrt napisal/-a:Novi najhitrejši vlaki na SŽbi morali biti Railjet-i. Ker, to je popoln vlak za Slovenijo, ne glede na dolžino. Ima 5 ali 6 vagonov economy (2. razred), restaurantni vagon, prvi razred, business class (poslovni razred), družinsko cono in ''tiho'' cono. In še, če bi ti vlaki prišli v Slovenijo, bi razširili mednarodni promet. Tako, da nebi vsi vlaki vozili iz Zagreba za Zuerich ali Muenchen, ampak iz Ljubljane.
Re: Uknitev ICS
Tale zaključek je v tako slovenceljskem slogu, da že zato takšnega prispevka ne moreš resno vzeti.vidkrt napisal/-a:Novi najhitrejši vlaki na SŽbi morali biti Railjet-i. Ker, to je popoln vlak za Slovenijo, ne glede na dolžino. Ima 5 ali 6 vagonov economy (2. razred), restaurantni vagon, prvi razred, business class (poslovni razred), družinsko cono in ''tiho'' cono. In še, če bi ti vlaki prišli v Slovenijo, bi razširili mednarodni promet. Tako, da nebi vsi vlaki vozili iz Zagreba za Zuerich ali Muenchen, ampak iz Ljubljane.
Nimam nič proti RJ, ampak že tehnično ne more biti najhitrejši na SŽ zaradi odsotnosti nagibne tehnike. Primeren pa je tudi le za mednarodni promet, za tako dolgo garnituro pri nas enostavno ni dovolj potnikov.
Re: Uknitev ICS
Pusti nima smisla. Vsake toliko kakšen padalec vleti,ki nima pojma.TGV Lyria napisal/-a:Tale zaključek je v tako slovenceljskem slogu, da že zato takšnega prispevka ne moreš resno vzeti.vidkrt napisal/-a:Novi najhitrejši vlaki na SŽbi morali biti Railjet-i. Ker, to je popoln vlak za Slovenijo, ne glede na dolžino. Ima 5 ali 6 vagonov economy (2. razred), restaurantni vagon, prvi razred, business class (poslovni razred), družinsko cono in ''tiho'' cono. In še, če bi ti vlaki prišli v Slovenijo, bi razširili mednarodni promet. Tako, da nebi vsi vlaki vozili iz Zagreba za Zuerich ali Muenchen, ampak iz Ljubljane.
Nimam nič proti RJ, ampak že tehnično ne more biti najhitrejši na SŽ zaradi odsotnosti nagibne tehnike. Primeren pa je tudi le za mednarodni promet, za tako dolgo garnituro pri nas enostavno ni dovolj potnikov.
Re: Uknitev ICS
Ej,bo treba malo brzdat konje.Saj se je komaj prijavil in se mora kaj naučit. Niso vsi taki eksperti kot sta vidva in že na prvo žogo.
Re: Uknitev ICS
Ko prebereš tipično zaplankano slovenceljski stavek v smislu "zakaj mora v Zagreb, če lahko konča in začne v velepomembni Ljubljani" pač težko brzdaš konje.1216-001 napisal/-a:Ej,bo treba malo brzdat konje.Saj se je komaj prijavil in se mora kaj naučit. Niso vsi taki eksperti kot sta vidva in že na prvo žogo.
Vse ostalo se razume, ampak takih packarij pa res ne.
Re: Uknitev ICS
In kako se bo naučil, če se ga bo ujčkalo? Predolgo si že služim svoj kruh na železnici in takšni strokovnjaki,kot je suha,iggyaut,bisabre, miro in sedaj ta novi bodo zdaj pametni in vedo vse boljše. Potem pa naj bo tako.1216-001 napisal/-a:Ej,bo treba malo brzdat konje.Saj se je komaj prijavil in se mora kaj naučit. Niso vsi taki eksperti kot sta vidva in že na prvo žogo.