Uknitev ICS

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a ICE »

Pozdravljeni,

Mene pa zanima če se vlak InterCity Slovenia (ICS) ukinja namreč v voznem redu najdem le 1 ICS povezavo med Ljubljano in Mariborom na dan.

Lep pozdrav
ICE
By InterCity Express
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a desiro »

ICE napisal/-a:Pozdravljeni,

Mene pa zanima če se vlak InterCity Slovenia (ICS) ukinja namreč v voznem redu najdem le 1 ICS povezavo med Ljubljano in Mariborom na dan.

Lep pozdrav
ICE
Najbrž ne, v ozdaju je le to da so z remontom proge uvedli IC vlake v trasah ICS vlakov katere vozijo garniture serje 310 razen izjem in seveda kadar je kakšen EMG 310 na popravilu oz drugi zadolžitvi.
Bomo videli z novim VR če bo kateri od omenjenih vlakov ponovno dobil rang ICS vlaka.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ker se mi zdi tema ravno primerna za razmišljanje, katerega sem menda že napisal, pa o njem nikoli ni zares tekla debata...
ICS v sedanji obliki je nekako brca v temo. Ja, najhitrejši je in prav gotovo bo on tisti, ki bo povezal Ljubljano in Maribor v načrtovanem času 90 minut. Ampak njegova cena je za večino potnikov absolutno previsoka in posledično bo vozil še vedno prazen, večina potnikov pa bo v LP vlakih bentila, kako počasi gre.

Predlagam reorganizacijo tarifnega sistema po nizozemskem sistemu.
Nizozemska ima ogromno mest, veliko naseljenost in posledično zelo kratke razdalje med kraji. Posledica tega je, da tam nimajo posebnih garnitur za lokalne/regionalne vlake (po njihovo Sprinter) ter IC vlake. Oziroma z drugimi besedami, IC niso čisto nič bolj udobni od Sprinterjev. Zgolj vlaki z manj postanki in krajšim voznim časom. Tudi dodatki se zanje ne obračunavajo. Pač pa se obračunavajo dodatki za ICR (InterCityRapid) vlake, ki povezujejo Amsterdam in Rotterdam po hitri progi HSL Zuid, ter mednarodne IC Berlijn, ICE in Thalys vlake (Eurostar lahko mirno izvzamemo, ker je itak nekaj posebnega).

Pri nas se bo z nabavo novih garnitur Flirt zgodila ista anomalija: iste garniture bodo vozile IC in lokalne vlake. To se delno dogaja že zdaj, ko so na IC vlakih Desiroji. Na tak ali drugačen način bo (oz. je že) padla predstava o IC kot vlaku s posebnim udobjem, ostal bo le "vlak s krajšim voznim časom in manj postanki". Kar je pravzaprav edino, kar glede na velikost naše ljube "kokoške" rabimo.

V ta namen bi morali pri nas tarifni sistem organizirati na sledeč način:
- LP in RG vlaki, brez dodatkov
- IC vlaki, brez dodatkov, manj postankov, hitrejši. Tako bi v IC rang padel tudi marsikateri sedanji RG (npr. vlaki Ljubljana - Trst ter Ljubljana - Dobova).
- ICS vlaki, z dodatkom, ki bi znašal enako kot sedanji IC dodatek. Torej nižja cena. Nekako tako kot nizozemski ICR.
- EC, EN in nekateri MV vlaki (npr. Citadella), enak dodatek kot sedaj (izenačen z ICS).

Zdaj pa me raztrgajte :) :)
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Kakšna je po tvojem razlika med lokalnim potniškim (LP) in regionalnim (RG) vlakom, glede na to, da sta oba v najnižjem rangu?
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

preglednik napisal/-a:Kakšna je po tvojem razlika med lokalnim potniškim (LP) in regionalnim (RG) vlakom, glede na to, da sta oba v najnižjem rangu?
Saj to pri nas sploh ni definirano. Eni RG so kar se postankov tiče že v rangu IC (primer: Ljubljana - Dobova), spet drugi se v ničemer ne razlikujejo od LP (primer: 600/601 NG - Jesenice - NG). Pa vedi ti v tej solati kaj je kaj... Pravzaprav, da dopolnim svoj zgornji predlog, RG bi enostavno izpustil. LP in potem takoj IC.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a:Kakšna je po tvojem razlika med lokalnim potniškim (LP) in regionalnim (RG) vlakom, glede na to, da sta oba v najnižjem rangu?
Odvisno od države do države in njihovega sistema. Pri nas smo veliki komaj za kakšno regionalno železnico. Že veliki S-Bahn sistemi imajo 2x več postaj, kot cela Slovenija skupaj. Najpreprostejše bi lahko razdelil tako, da je lokalni vlak vlak, ki ustavlja na vsaki postaji določene linije. Regionalni vlak, pa je isti vlak na isti relaciji, vendar ne ustavlja (ni pa nujno) na najmanjših postajah. Poleg tega za razliko od IC, uradno nima 1. razreda, saj gre za enako ali primerljivo garnituro/vagon, kot LP vlak. Ampak danes, ko potnik zahteva nekaj več, so ti rangi povsem izgubili pomen in so pomembni samo še za tarife in subvencioniranja. Privatnik ti bo ponudil skoraj vse, kar ima IC vlak, pa je Regionalni express ali pa Inter Regio, večkrat pa že skoraj kar S-bahn. Saj se lepo vidi v Avstriji, kako so povsem razdrobili Jet znamko, da je postalo vse skoraj pravi socializem. :? Ali greš za 15 min na CityJet, ali v München na RailJet. V obeh primerih je ponudba že skoraj identična, rang vlaka pa kot noč in dan. Tako da @TGVLyria, ni kaj ekstra debatirati. Dodatek samo na mednarodnem vlaku, za vozvnice v notranjem prometu. Ostalo nobenih dodatkov, razen za bonbončke. Vlak Ljubljana-Trst je malenkost drugačen, saj SŽ uporabljajo nelastno garnituro, za kar je potrebno plačati uporabnino. Razen, če se niso zmenili drugače. Prvi razred na Stadlerjih ne bo mogoče uporabljati, ko bo vlak lokalni. Na višjh rangih in na novo uvedenih, da. Poleg tega se pripravlja popolna prenova informacijskega sistema prodaje vozovnic. Vendar bo na voljo šele, ko bodo Stadlerji v prometu, saj se predvideva rezervacija določenih sedežev.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:Dodatek samo na mednarodnem vlaku, za vozvnice v notranjem prometu. Ostalo nobenih dodatkov, razen za bonbončke.
Mislim, da ICS vseeno tudi rabi dodatek. Če ne drugo zaradi rezervacije. Je pač tisti "nekaj več" vlak.
Re 4/4 napisal/-a: Vlak Ljubljana-Trst je malenkost drugačen, saj SŽ uporabljajo nelastno garnituro, za kar je potrebno plačati uporabnino.
Vseeno pa že zdaj vozi brez dodatkov. Pri nas bi (po mojem razporedu) lahko komot nosil IC znak. Je pa res da ga v Italiji ne more. In glede na to da nima 1. razreda, bi verjetno ostal RG.
Re 4/4 napisal/-a: Poleg tega se pripravlja popolna prenova informacijskega sistema prodaje vozovnic. Vendar bo na voljo šele, ko bodo Stadlerji v prometu, saj se predvideva rezervacija določenih sedežev.
Samo ne mi reči, da je to zaradi evropskih korona smernic (a.k.a. rezervacije obvezne v regionalnih vlakih). Ali misliš rezervacijo le v IC?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Prvi razred na Stadlerjih ne bo mogoče uporabljati, ko bo vlak lokalni. Na višjh rangih in na novo uvedenih, da. Poleg tega se pripravlja popolna prenova informacijskega sistema prodaje vozovnic. Vendar bo na voljo šele, ko bodo Stadlerji v prometu, saj se predvideva rezervacija določenih sedežev.
A garniture za prvi razred so torej kupili, da se bodo nekatrei z dela vozil v umazanih delovnih oblekah. Umna logika na tuj finančni račun. Bom pa še dodal, v tujini, vzemimo recimo Francijo, je cena za karto prvega razred na vlakih TGV, vsaj v predprodaji neznatno višja kot za 2. razred, pelješ se pa kot grof in se sploh ne splača premišljevat. Zakaj bi morala biti razlika 50%, če pa je razlika v kapaciteti tudi samo 10% za nekatere vagone. (10x6=60, 9x6=54), običajno pa je razlika v kapaciteti na enoto okoli 25%.
Dodatki za vlake raznih rangov so pa itak bolj ali manj slovenska posebnost.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a: Dodatki za vlake raznih rangov so pa itak bolj ali manj slovenska posebnost.
V bistvu gre za ostanek starega sistema. Mislim pa da imajo to tudi še Čehi in Slovaki, morda Madžari, ter seveda komplet bivša Juga.
V večini držav je ali tako kot sem opisal zgoraj (Beneluks) ali pa sta dolgoprogaški in regionalni promet povsem ločena. Poljaki imajo npr. celo povsem ločene firme za eno in drugo.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

V večini držav je ali tako kot sem opisal zgoraj (Beneluks) ali pa sta dolgoprogaški in regionalni promet povsem ločena. Poljaki imajo npr. celo povsem ločene firme za eno in drugo.
Verjetno bo že res, toda v Nemčiji še nisem nikoli doplačal za vlak ICE. Pri nas pa sem že pomagal plačati doplačilo mladim potnicam, ker so po prestopu iz vlaka ICE za Zagreb v MB prestopili na ICS.... Bedarija na kvadrat.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Samo ne mi reči, da je to zaradi evropskih korona smernic (a.k.a. rezervacije obvezne v regionalnih vlakih). Ali misliš rezervacijo le v IC?
Ne. SŽ imajo že nekaj časa v načrtu popolno prenovo svojega informacijskega sistema. Z Desiro sistema ne morejo uvesti, saj gre za samo sodobno gomulko s klimo. Pendolino bi lahko bil na tem sodobnem nivoju. Stadlerji imajo tri "razrede" sedežev. Prvi razred, drugi razred. Znotraj teh dveh, pa je še posebni "razred", kjer so še posebni sedeži, rezervirani za ranljivejše skupine. Teh je okoli 22 in 18 v elektro Flirtu oziroma Kissu, v drugem razredu. V prvem pa dva taka sedeža. Dizel jih pa menda nima. Pa to niso sedeži namenjeni za tiste na invalidskih vozičkih.. Naj spomnem, nove garniture so 100 % po TSI za osebe z omejeno mobilnostjo V glavnem pravo nasprotje Desiro garnitur, tako po tehniki, kot opremi. Samo spomni se afere one na invalidskem in kaj so ji ponujal. Kako natančno bo zgledala rezervacija ne vem, niti ni moja zadeva. Imeli bodo pa rezervacijo za določene sedeže, ki jih boš rezerviral preko spleta. Za katere vse sedeže bo omogočeno in range vlake, ne vem, saj niti ni 100 % znano, kdaj bo kaj vozilo in ali bodo res uresničili željo po dizlu do Beljaka. Vse skupaj bo podobno, kot danes Pendolino. Samo pri njemu lahko zaenkrat rezerviraš samo na postaji. Prvi razred pa na lokalcih zagotovo ne bo na voljo. Kdaj natančno bo pa to vse zaživelo....
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a desiro »

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Samo ne mi reči, da je to zaradi evropskih korona smernic (a.k.a. rezervacije obvezne v regionalnih vlakih). Ali misliš rezervacijo le v IC?
Ne. SŽ imajo že nekaj časa v načrtu popolno prenovo svojega informacijskega sistema. Z Desiro sistema ne morejo uvesti, saj gre za samo sodobno gomulko s klimo. Pendolino bi lahko bil na tem sodobnem nivoju. Stadlerji imajo tri "razrede" sedežev. Prvi razred, drugi razred. Znotraj teh dveh, pa je še posebni "razred", kjer so še posebni sedeži, rezervirani za ranljivejše skupine. Teh je okoli 22 in 18 v elektro Flirtu oziroma Kissu, v drugem razredu. V prvem pa dva taka sedeža. Dizel jih pa menda nima. Pa to niso sedeži namenjeni za tiste na invalidskih vozičkih.. Naj spomnem, nove garniture so 100 % po TSI za osebe z omejeno mobilnostjo V glavnem pravo nasprotje Desiro garnitur, tako po tehniki, kot opremi. Samo spomni se afere one na invalidskem in kaj so ji ponujal. Kako natančno bo zgledala rezervacija ne vem, niti ni moja zadeva. Imeli bodo pa rezervacijo za določene sedeže, ki jih boš rezerviral preko spleta. Za katere vse sedeže bo omogočeno in range vlake, ne vem, saj niti ni 100 % znano, kdaj bo kaj vozilo in ali bodo res uresničili željo po dizlu do Beljaka. Vse skupaj bo podobno, kot danes Pendolino. Samo pri njemu lahko zaenkrat rezerviraš samo na postaji. Prvi razred pa na lokalcih zagotovo ne bo na voljo. Kdaj natančno bo pa to vse zaživelo....
Meni se to da prvi razred na lokalcih ne bo na voljo zdi smešno... kaj ga bomo železničarji zaklepali? Mislimda bo tako da če bo kdo tam sedel bo moral doplačati dodatek ali pa se pač premakniti v drugi razred.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a:
Meni se to da prvi razred na lokalcih ne bo na voljo zdi smešno... kaj ga bomo železničarji zaklepali? Mislimda bo tako da če bo kdo tam sedel bo moral doplačati dodatek ali pa se pač premakniti v drugi razred.
Hrvati ga na Somih pustijo enostavno odprtega za vse.
Pa saj je zdaj enako s kupe vagoni 1. razreda v LP vlakih.
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a ICE »

Hvala za odgovore, redko se sedaj vozim z vlakom mi je bil pa ICS ljub, ker sem prišel dokaj udobno do Maribora. Sem ponavadi vzel prvi razred, da sem se posvetil poslovnim obveznostim med vožnjo. Vlak žal pri nas ni konkurenčen z avtom. Z avtom potrebujem 1:20/30 z vlakom v najboljšem primeru slabe 2 uri. Prednost avta je tudi odhod ob vsakem trenutku.
By InterCity Express
fiat310
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 101
Pridružen: 18.10.2013, 13:42

Re: Uknitev ICS

Odgovor Napisal/-a fiat310 »

desiro napisal/-a:
Meni se to da prvi razred na lokalcih ne bo na voljo zdi smešno... kaj ga bomo železničarji zaklepali? Mislimda bo tako da če bo kdo tam sedel bo moral doplačati dodatek ali pa se pač premakniti v drugi razred.
Se strinjam. Novi vlaki bodo verjetno privabili tudi kakšnega novega potnika in če bodo imeli slabo izkušnje se verjetno ne bodo vrnili. Si predstavljam da ne bodo navdušeni, ko bodo med stanjem na polnem vlaku v konici gledali prazne sedeže, še posebej če bi bili pripravljeni plačati dodatek za prvi razred.
Odgovori