Stran 4 od 6

Re: Uknitev ICS

Objavljeno: 09.08.2020, 21:28
Napisal/-a sraka1
Mimogrede, kolikor vem, je imel Rekar idejo že pred 20+ leti, da bi pot LJ-MB spravil pod 1:30, posledično pa v 3-urno rotacijo spravil LJ-MB-LJ (ali pa morda MB-LJ-MB, odvisno od hrambe garnitur). Hkrati pa bi z razširitvijo ICS flote lahko vzdrževali urni takt LJ-MB-LJ (tj. npr. odhodi iz LJ vsako polno uro, odhodi iz MB med urama).

Imaginarni vozni red
  • Št. / LJ-MB-LJ
  • 1 / 04:00-05:30-07:00
  • 2 / 05:00-06:30-08:00
  • 3 / 06:00-07:30-09:00
  • 1 / 07:00-08:30-10:00
  • 2 / 08:00-09:30-11:00
  • 3 / 09:00-10:30-12:00
  • ...
Teoretično so za to potrebne 3 delujoče garniture, kar bi pomenilo, da bi z nakupom recimo še dveh to bilo izvedljivo (3 aktivne, 2 v rezervi - 1 za rotirajoči remont ter 1 za nepredvidene dogodek npr. skala ipd.)

Taki vlak bi se pomojem znal med ljudmi kar prijet... Osebno mi je znan primer avtobusa Ptuj-Maribor, za katerega še naši dedi in babice pomnijo, da je s Ptuja krenil vsako polno uro ali vsake pol ure (kar menda deloma še danes drži)... Kakorkoli, drznem si reči, da bi jutranji odhodi iz MB bili nabito polni, sploh z manjšo prilagoditvijo interierja za hrambo koles in/ali e-skirojev ter normalizacijo cene. Da niti ne omenimo, koliko denarja/BDP se izgubi zaradi prometnih zastojev na cesti. Ter kako bo, ko se ukinejo vinjete in se za vse uvede elektronsko cestninjenje.

Re: Uknitev ICS

Objavljeno: 10.08.2020, 7:03
Napisal/-a TGV Lyria
sraka1 napisal/-a:Mimogrede, kolikor vem, je imel Rekar idejo že pred 20+ leti, da bi pot LJ-MB spravil pod 1:30, posledično pa v 3-urno rotacijo spravil LJ-MB-LJ (ali pa morda MB-LJ-MB, odvisno od hrambe garnitur). Hkrati pa bi z razširitvijo ICS flote lahko vzdrževali urni takt LJ-MB-LJ (tj. npr. odhodi iz LJ vsako polno uro, odhodi iz MB med urama).

Imaginarni vozni red
  • Št. / LJ-MB-LJ
  • 1 / 04:00-05:30-07:00
  • 2 / 05:00-06:30-08:00
  • 3 / 06:00-07:30-09:00
  • 1 / 07:00-08:30-10:00
  • 2 / 08:00-09:30-11:00
  • 3 / 09:00-10:30-12:00
  • ...
Teoretično so za to potrebne 3 delujoče garniture, kar bi pomenilo, da bi z nakupom recimo še dveh to bilo izvedljivo (3 aktivne, 2 v rezervi - 1 za rotirajoči remont ter 1 za nepredvidene dogodek npr. skala ipd.)

Taki vlak bi se pomojem znal med ljudmi kar prijet... Osebno mi je znan primer avtobusa Ptuj-Maribor, za katerega še naši dedi in babice pomnijo, da je s Ptuja krenil vsako polno uro ali vsake pol ure (kar menda deloma še danes drži)... Kakorkoli, drznem si reči, da bi jutranji odhodi iz MB bili nabito polni, sploh z manjšo prilagoditvijo interierja za hrambo koles in/ali e-skirojev ter normalizacijo cene. Da niti ne omenimo, koliko denarja/BDP se izgubi zaradi prometnih zastojev na cesti. Ter kako bo, ko se ukinejo vinjete in se za vse uvede elektronsko cestninjenje.
Edini problem je, da je razširitev flote nemogoča, ker Pendolina iz ICS generacije ne delajo več. Da bi kupili samo še 2 podobni novejši garnituri, pa je ekonomsko popolnoma neupravičeno, ker so nagibne garniture astronomsko drage.
Razširitev ICS flote je tako mogoča z vključitvijo Flirta v ICS rotacije. Ali pa izmenični 2-urni takt ICS (Pendolino) - IC (Flirt). pri čemer bi IC vozil malenkost dlje (ampak vse v rangu 5-10 min). Tako dobiš želeni urni takt.

Re: Uknitev ICS

Objavljeno: 10.08.2020, 9:18
Napisal/-a sraka1
TGV Lyria napisal/-a:
Edini problem je, da je razširitev flote nemogoča, ker Pendolina iz ICS generacije ne delajo več. Da bi kupili samo še 2 podobni novejši garnituri, pa je ekonomsko popolnoma neupravičeno, ker so nagibne garniture astronomsko drage.
Razširitev ICS flote je tako mogoča z vključitvijo Flirta v ICS rotacije. Ali pa izmenični 2-urni takt ICS (Pendolino) - IC (Flirt). pri čemer bi IC vozil malenkost dlje (ampak vse v rangu 5-10 min). Tako dobiš želeni urni takt.
Vsekakor drži. Lahko bi rekli, da je ta vlak že odpeljal. Škoda le, da niso že takrat tega realizirali. Edino morda, če bi nam ČD za "male pare" prodale njihove Pendoline, ampak glede na to, da so jih modernizirali, nič ne kaže na to.

Re: Uknitev ICS

Objavljeno: 10.08.2020, 9:24
Napisal/-a TGV Lyria
sraka1 napisal/-a: Vsekakor drži. Lahko bi rekli, da je ta vlak že odpeljal. Škoda le, da niso že takrat tega realizirali. Edino morda, če bi nam ČD za "male pare" prodale njihove Pendoline, ampak glede na to, da so jih modernizirali, nič ne kaže na to.
To so pa ultra prehude sanje. Supercity je vlak št. 1 na Češkem (višji rang od Railjeta), ravnokar moderniziran, postrežba na njem pa taka, da jo mi lahko samo sanjamo. Pa tudi predolg je (7 vagonov).

Re: Uknitev ICS

Objavljeno: 10.08.2020, 10:01
Napisal/-a desiro
Ko se je pendoline kupovalo je bil tako ali tako plan da bi jih kupili 8. Zaradi visoke cene pa so se na koncu odločili le za 3.

Re: Uknitev ICS

Objavljeno: 10.08.2020, 12:27
Napisal/-a sraka1
desiro napisal/-a:Ko se je pendoline kupovalo je bil tako ali tako plan da bi jih kupili 8. Zaradi visoke cene pa so se na koncu odločili le za 3.
Tako je, tudi sam sem seznanjen s tem (sam sem imel v glavi sicer drugo številko). Ni pa mi jasno, kdo je takrat "zabremzal" ta nakup? Sklepam, da država oz. SDH?

Re: Uknitev ICS

Objavljeno: 10.08.2020, 12:57
Napisal/-a Ljubitelj
To so pa ultra prehude sanje. Supercity je vlak št. 1 na Češkem (višji rang od Railjeta), ravnokar moderniziran, postrežba na njem pa taka, da jo mi lahko samo sanjamo. Pa tudi predolg je (7 vagonov).
Kdaj je vlak predolg je povsem osebno vprašanje, za nekatere 2 vagona, za nekatere 10 vagonov. In vendar v svetu resnih želznic ni 7 vagonov nič posebnega (7x25m=175m). TGV duplex ima 8 vagonov in 2 pogonska, 508 sedežev, 200m, RJ ima z lokomotivo dolžino 205m, kapaciteto pa samo 408 (OBB) in 442 ČD. Res sta oba dolga za naše pojme, a bolj ali manj normalno. Manj normalni so zame vlaki dolžine 2-3 vagoni/členi videni pri nas. Toda takpen je pač lokalni trg in se ne da pomagat.

Re: Uknitev ICS

Objavljeno: 10.08.2020, 14:39
Napisal/-a smok1
Tukaj je najbrž limit v dolžini peronov?

Re: Uknitev ICS

Objavljeno: 10.08.2020, 14:48
Napisal/-a sierra5
smok1 napisal/-a:Tukaj je najbrž limit v dolžini peronov?
prredvsem manjko zadostnega števila potnikov, tako da se ti amortizacijska matematika že v začetku nikakor ne izide. so vprašanja peronske distance sekundarna.

Re: Uknitev ICS

Objavljeno: 10.08.2020, 20:00
Napisal/-a vidkrt
Manj vagonov, manj sedežev. :D

Re: Uknitev ICS

Objavljeno: 11.08.2020, 8:29
Napisal/-a IggyAUT
poraja se mi vprašanje, ali mora prvo obstajati povpraševanje, da se začne potem premikati ali obstajajo strateške usmeritve in promocija železnice kot najbolj zelenega in za uporabnika cenovno najugodnejše oblike javnega prevoza? Casanova (ljubljana(Maribor)-Benetke) sploh v času sezone je bil razprodan... namesto, da bi kapacitete večali, so ga ukinili. Mi je jasno, da so Italijani ziher imeli prste zraven a vseeno... uspešen produkt. takrat sem delal na turističnih informacijah na železniški postaji ljubljana in vem koliko ljudi je ob prihodu vlaka iskalo prav pri nas namestitev, prospekte, informacije.... moj komentar ni grajanje, rad bi le razumel. hvala.

Re: Uknitev ICS

Objavljeno: 11.08.2020, 8:48
Napisal/-a andre85
IggyAUT napisal/-a:poraja se mi vprašanje, ali mora prvo obstajati povpraševanje, da se začne potem premikati ali obstajajo strateške usmeritve in promocija železnice kot najbolj zelenega in za uporabnika cenovno najugodnejše oblike javnega prevoza? Casanova (ljubljana(Maribor)-Benetke) sploh v času sezone je bil razprodan... namesto, da bi kapacitete večali, so ga ukinili. Mi je jasno, da so Italijani ziher imeli prste zraven a vseeno... uspešen produkt. takrat sem delal na turističnih informacijah na železniški postaji ljubljana in vem koliko ljudi je ob prihodu vlaka iskalo prav pri nas namestitev, prospekte, informacije.... moj komentar ni grajanje, rad bi le razumel. hvala.
Takrat so Italijani bili glavni krivec za ukinitev Casanove.

Re: Uknitev ICS

Objavljeno: 11.08.2020, 9:19
Napisal/-a TGV Lyria
IggyAUT napisal/-a:poraja se mi vprašanje, ali mora prvo obstajati povpraševanje, da se začne potem premikati ali obstajajo strateške usmeritve in promocija železnice kot najbolj zelenega in za uporabnika cenovno najugodnejše oblike javnega prevoza? Casanova (ljubljana(Maribor)-Benetke) sploh v času sezone je bil razprodan... namesto, da bi kapacitete večali, so ga ukinili. Mi je jasno, da so Italijani ziher imeli prste zraven a vseeno... uspešen produkt. takrat sem delal na turističnih informacijah na železniški postaji ljubljana in vem koliko ljudi je ob prihodu vlaka iskalo prav pri nas namestitev, prospekte, informacije.... moj komentar ni grajanje, rad bi le razumel. hvala.
Uspešen produkt, ki so ga uničili Italijani z uvedbo SCMT sistema in zahtevo po namestitvi tega na vsa vozila. Zdaj pa so zahteve še hujše.

Re: Uknitev ICS

Objavljeno: 11.08.2020, 12:41
Napisal/-a MatejP
TGV Lyria napisal/-a:
IggyAUT napisal/-a:poraja se mi vprašanje, ali mora prvo obstajati povpraševanje, da se začne potem premikati ali obstajajo strateške usmeritve in promocija železnice kot najbolj zelenega in za uporabnika cenovno najugodnejše oblike javnega prevoza? Casanova (ljubljana(Maribor)-Benetke) sploh v času sezone je bil razprodan... namesto, da bi kapacitete večali, so ga ukinili. Mi je jasno, da so Italijani ziher imeli prste zraven a vseeno... uspešen produkt. takrat sem delal na turističnih informacijah na železniški postaji ljubljana in vem koliko ljudi je ob prihodu vlaka iskalo prav pri nas namestitev, prospekte, informacije.... moj komentar ni grajanje, rad bi le razumel. hvala.
Uspešen produkt, ki so ga uničili Italijani z uvedbo SCMT sistema in zahtevo po namestitvi tega na vsa vozila. Zdaj pa so zahteve še hujše.
Tako kot vse ... Tudi sedanja povezava LJ-Trst počasi ugaša :-|

Re: Uknitev ICS

Objavljeno: 11.08.2020, 12:43
Napisal/-a TGV Lyria
MatejP napisal/-a: Tako kot vse ... Tudi sedanja povezava LJ-Trst počasi ugaša :-|
Nič ne ugaša, saj še vedno vse vozi. Prestopanje na Opčinah se je uvedlo zaradi pomanjkanja nezanesljivih CAF-ov.