Vesel bom odgovorov,
LP,


Če jaz prav vem naj bi Stadlerji vozili samo na kamniški, dolenjski in kočevski progi, zato verjetno ne bi šli vsi našteti v odpis.
Planira se naročilo še 15-20 garnitur, ki bodo zagotovo namenjene neelektrificiranim stranskim progam.
Kje si prebral da bodo namenjene neelektrificiranim progam?TGV Lyria napisal/-a: ↑21.01.2021, 9:47Planira se naročilo še 15-20 garnitur, ki bodo zagotovo namenjene neelektrificiranim stranskim progam.
Vseeno pa Fiati še ne bodo šli tako hitro vsi v kasacijo. Razlog je banalen: na Bohinjki se jih bo še dolgo rabilo za rezervo, ko bo zalit Bohinjski predor. Vse do sanacije predora leta 20xx (upam da ne 21xx). Garniture z električnim prenosom namreč ne morejo voziti po predorski reki.
šinobusa ni več...je pogorel nekaj let nazaj. Videti se ga da v Nemčiji na kar nekaj progah v uporabi različnih društev. Sam sem ga imel priliko celo peljati.parni_vlak napisal/-a: ↑21.01.2021, 10:36 Mercedesi, Kanarčki, Gomulke in Fiati 0xx bodo šli v odpis, Miše pa verjetno še ne tako kmalu.
Naj dajo v muzej vsaj krmilne člene, lahko tudi v Ilirsko Bistrico!
Pa na šinobus ne smejo pozabit![]()
![]()
. Dovolj časa že propada
LP![]()
Ni pogorela. Društvo ljubiteljev železnic iz Ilirske Bistrice jo ima namen obnoviti.parni_vlak napisal/-a: ↑21.01.2021, 11:17 Ojooooj. Kaj pa rdeča dizlovka, ki je stala zraven? Ta je (bila) v lasti muzeja. Ali je še vedno tam ali jo je uničil "rdeči petelin"?
Vsi naši DMG (razen 610) imajo vse člene krmilne (saj so dvo-členski). Posebnež je originalni Fiat podserije -0, saj je motorni voz simetričen s krmiljenjem na obeh koncih in je kot tak sposoben vožnje solo, brez prikolice.