Slovensko InterCity omrežje prihodnosti - predlog

Splošna debata okoli železnice oziroma kar ne paše pod ostale kategorije.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Slovensko InterCity omrežje prihodnosti - predlog

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Slovenija rabi predvsem direktne povezave med regionalnimi centri in Ljubljano. V železniškem smislu je Nova Gorica povsem odrezana od Ljubljane. Goriška potrebuje direktni vlak, ki bi dvakrat dnevno vozil do Bohinja kot potniški, naprej pa samo postanek na Bledu, Jesenicah in Kranju. Več bi bilo že preveč.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Slovensko InterCity omrežje prihodnosti - predlog

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a: Na Koperski progi še tistega pohorca in 508/509 komaj čez redno spravijo in zanju 30 min prej skoraj da ustavijo promet tovornih vlakov... Sicer je tu razlog predvsem v prometni operativi ampak pustimo podrobnosti.
No saj.... saj...
Sem ugotovil da sem pozabil na oba vlaka Ljubljana - Trst. Tudi ta dva bi vpletel v IC sistem (raje to kot LP), linija 3, namesto v Koper pač v Sežano. Pa ne bi bilo treba tako pogosto ustavljati prometa :lol:
Čeprav sem mnenja, da mesto, kot je Koper, potrebuje zvezo z Ljubljano v vsaj 2h taktu.
preglednik napisal/-a:Slovenija rabi predvsem direktne povezave med regionalnimi centri in Ljubljano. V železniškem smislu je Nova Gorica povsem odrezana od Ljubljane. Goriška potrebuje direktni vlak, ki bi dvakrat dnevno vozil do Bohinja kot potniški, naprej pa samo postanek na Bledu, Jesenicah in Kranju. Več bi bilo že preveč.
Že to je preveč. Planirani IC ki sem ga omenil bi ustavljal v Anhovem, Mostu na Soči, Podbrdu, Bohinju, naprej pa kot si napisal + še Lesce.
Sicer bi rad napisal še Grahovo, da bi izpadel kot totalni lokalpatriot :D :D :D
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Slovensko InterCity omrežje prihodnosti - predlog

Odgovor Napisal/-a mkx »

Kar se Kopra tiče: se bojim, da česa takega, kot predlaga @TGV Lyria, z mentaliteto odločevalcev (tako se po novem reče, ker odgovorni pač niso) kot jo imajo, nikjer na Slovenskih tirih ne bomo videli še XY let (ja, dvomestna številka). Do takrat bi pa morala biti zgrajena tudi nova proga Divača-Koper (upajmo da dvotirna; nalašč ne rečem "drugi tir"), tako da s kapaciteto tega odseka ne bi smelo biti več težave.
Če se jim shema kot jo predlaga @TGV Lyria vseeno "ponesreči" prej, pa lahko sprva taktno vozijo vlaki do Divače, ko bo kaj prostih kapacitet pa še do Kopra.
LP, Metod
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 197
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Slovensko InterCity omrežje prihodnosti - predlog

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

TGV Lyria napisal/-a:Ker se na tem forumu pogosto pojavljajo nore ideje, sem tudi včeraj, ko me je Vid izzval s tistim o vagonih in restavraciji v temi o novih garniturah, dobil eno noro, ki pa po svoje niti ni nora. Zgolj predlog oz. analiza, kako približno bi v prihodnosti moralo izgledati omrežje InterCity vlakov Slovenskih železnic.

Izhodišča:
...
Ideja je sicer super ampak vemo kako je na železnicah... Sam bi dodal v linijo IC2 še postanek v Litji ker vsi ki se kdaj vozimo na tej relaciji vemo koliko ljudi se vozi iz Litije. Vprašanje pa če bi to šlo časovno ker moramo dodati vsaj še enega lokalca na uro.

Drugače pa tale graf pove ogromno o Slovenskih železnicah.

https://www.reddit.com/r/Slovenia/comme ... _vlaka_in/

In ta predlog bi to malenkost izboljšal ker sedaj se vse preveč vlakov ustavlja v vasicah s po par 100 prebivalcev.
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Slovensko InterCity omrežje prihodnosti - predlog

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Notranjska proga je kot takšna neprivlačna, ker je zaradi konfiguracije terena izredno zavita, kar podaljša čas potovanja zaradi večje dolžine plus še dodatno zaradi nižje hitrosti, ker so jo zgradili pred 160 leti. Če bi hoteli zvoziti podobno število potnikov kot iz zasavske smeri bi bilo potrebno narediti od Vrhnike do Logatca novo progo, kar pa pomeni velike stroške, ker je na slabih 10 km zračne razdalje cca 180 m višinske razlike. Pomeni, potreben je predor po kraškem terenu polnem vode, kar je nočna mora za graditelje. Ampak treba bo nadgraditi (ne obnoviti, kot od CE do ZM) notranjsko progo ker bo najbolj obremenjena od vseh s tovornim prometom.
Z gorenjskega konca pa je potreben še en tir do Kranja, potem pa takten promet...Kranj, Škofja loka, Medvode s svojim potencialom kar kličejo, da se to na takšen način uredi.
Ta graf je sicer narejen samo za Ljubljano, če pa dodamo še Celje in Maribor je slika nekoliko drugačna, ker tudi ti dve mesti imata kraje od koder prihajao dnevni migranti, kjer lahko železnica komot konkurira.
V glavnem, če se poveča število vlakov v želji povečati št. potnikov na železnici bi lahko polovica vlakov ustavljala na najprometnejših postajah in s tem skrajšala čas potovanja. Ampak ne pa na račun, da bi se pa znatno zmanjšalo vlakov, ki ustavijo na vsakem postajališču. To seveda velja samo za glavne proge.
Odgovori