točen prvi aprilkmzzp napisal/-a: ↑31.03.2022, 15:181. april?RitterVonGhega napisal/-a: ↑31.03.2022, 9:39 dober dan!
dobro novice, jutri bo frecciarossa100 (etr.400.049 ima slovenščina jezik, RZD,ETCS itd.. ) prišel v Ljubljani in ob 12:55 uri ( za ogledal , potem naprej dni bo testni vlak ),.. prvi vozni red vlak bo mesec 12.junij 2022, za EC 171/172 iz Ljubljane 06:55 uri v Milano 13:15 in 16:10 v Ljubljano ob 22:08 uri ..
ni ne več koronavirus…
Frecciarossa 1000 do Ljubljane???
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???
Ti se sploh ne znaš iti prvoaprilskih šal, kje si še videl šalo-laž postaviti dan prej?RitterVonGhega napisal/-a: ↑01.04.2022, 11:18točen prvi aprilkmzzp napisal/-a: ↑31.03.2022, 15:181. april?RitterVonGhega napisal/-a: ↑31.03.2022, 9:39 dober dan!
dobro novice, jutri bo frecciarossa100 (etr.400.049 ima slovenščina jezik, RZD,ETCS itd.. ) prišel v Ljubljani in ob 12:55 uri ( za ogledal , potem naprej dni bo testni vlak ),.. prvi vozni red vlak bo mesec 12.junij 2022, za EC 171/172 iz Ljubljane 06:55 uri v Milano 13:15 in 16:10 v Ljubljano ob 22:08 uri ..
ni ne več koronavirus…
Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???
Saj on ima celo leto prvi aprilpetindvajsetka napisal/-a: ↑01.04.2022, 12:38
Ti se sploh ne znaš iti prvoaprilskih šal, kje si še videl šalo-laž postaviti dan prej?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???
desiro napisal/-a: ↑02.04.2022, 8:15Saj on ima celo leto prvi aprilpetindvajsetka napisal/-a: ↑01.04.2022, 12:38
Ti se sploh ne znaš iti prvoaprilskih šal, kje si še videl šalo-laž postaviti dan prej?
Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???
Hvala, dober pozzatek, zakaj misliš da je izmišljotina?TGV Lyria napisal/-a: ↑22.02.2021, 18:38 Si drznete verjeti?
Meni že samo misel na to deluje popolnoma nerealno. Ampak ni izmišljotina...
https://www.ferrovie.it/portale/articoli/10264
(Na hitro povzetek: v sredo pride Frecciarossa 1000 na Opčine na "spoznavanje proge" za možnost bodoče povezave do Ljubljane.)
Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???
Izmišljotina ravno ni bila, ampak Frecciarossa za Slovenijo še ni ugledala luč sveta iz tovarne Hitachija, ker so primarno namenjene francoskemu in španskemu trgu. Nekje se je zataknilo, izgleda da pri pogojih in denarju. Zadnja doganjanja, kjer Trenitalia po vsej vrejetnosti ukinja tako Frecciabiano, kot Frecciargento in lima vozni park ETR 600 in ETR 700 na Frecciarosso (ane @TGV Lyria ) vprašanje, kaj bodo ponudili Trstu. Iz tega sledi vprašanje ali bo ETR 400 samo še na najbolj premium relacijah? Paris, Madrid, Barcelona, Milano, Benetke, Rim, Neapelj, Salerno.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???
Ne razumem v čem je poanta, da bi vlak, ki je registriran za 400 km/h vozil proti Ljubljani 4 do 5 krat počasneje. Bi moralo v Ljubljani čakati za četrtino Frecciarosse potnikov za Milano, da bi se splačalo.Re 4/4 napisal/-a: ↑23.06.2022, 7:47 Izmišljotina ravno ni bila, ampak Frecciarossa za Slovenijo še ni ugledala luč sveta iz tovarne Hitachija, ker so primarno namenjene francoskemu in španskemu trgu. Nekje se je zataknilo, izgleda da pri pogojih in denarju. Zadnja doganjanja, kjer Trenitalia po vsej vrejetnosti ukinja tako Frecciabiano, kot Frecciargento in lima vozni park ETR 600 in ETR 700 na Frecciarosso (ane @TGV Lyria ) vprašanje, kaj bodo ponudili Trstu. Iz tega sledi vprašanje ali bo ETR 400 samo še na najbolj premium relacijah? Paris, Madrid, Barcelona, Milano, Benetke, Rim, Neapelj, Salerno.
preglednik
Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???
Vlak bi bil samo podaljšek FR vlaka Milano - Trst, ki si ga želi Furlanija, Trenitalia pa ne ravno. Sicer pa, Lausanne - Paris, TGV vozi po enakih ovinkih čez Juro, pa se noben ne pritožuje. Za koliko je nekaj homologirano danes politike več ne zanima. Vsaka dežela v Italiji lobira za Frecciarosso, Trenitalia voha denar, potnike pa kakšna Frecciabianca ne zanima, ker razlike do IC vlaka ni, razen v ceni. Na takšen način je Freccibianca padla na izpitu na Siciliji. Par dni in konec kariere. Poante ns železnici ni več, ker želijo takšne vlake vsi. ICE pa je lep primer, kam gre ta debilizem.
Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???
Nekaj se dogaja:
https://www.ferrovie.info/index.php/it/ ... trenitalia
@TGV Lyria bo sigurno navdušen nad izbiro vlaka
https://www.ferrovie.info/index.php/it/ ... trenitalia
@TGV Lyria bo sigurno navdušen nad izbiro vlaka
Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???
Ekstremno. @Re 4/4 je prav klical hudiča v enem od zgornjih postov.maxima napisal/-a: ↑15.05.2023, 7:26 Nekaj se dogaja:
https://www.ferrovie.info/index.php/it/ ... trenitalia
@TGV Lyria bo sigurno navdušen nad izbiro vlaka
Samo še Fyra se je manjkala, res...
Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???
Samo vprašam: se to nanaša samo na tragikomične zgodbe iz Beneluksa ali je tudi za potnika slaba izkušnja? Nisem se namreč še uspel peljati z njo...
Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???
Nad 220 km/h postane vožnja precej nemirna, drugače pa ni problemov z njo. No, preklop 3 <-> 25 kV zahteva od strojevodje mirne živce in 100 % protokol, drugače motnja, motnja. Pa saj kakšni Švicarji znajo o podobni tematiki na Re 484 povedati enake zgodbe, samo da tam so imeli liste kako se pravilno menja smer vožnje, sicer motnja. Da bi pa kaj tem garnituram odpadalo, pa še ni blo slišati.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???
Sem se peljal z njo, vožnja je že pri 100 na uro nekam nemirna, ravno toliko ko pri 220. Bolj me je motilo klavstofobično vzdušje, sedež ki nima oklna, pa še nekam stisnjeno vse skupaj.
preglednik
Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???
Tudi jaz še ne. Imam predsodke pred Fyro zaradi njene zgodovine. Ne glede na to da zdaj z njo ni problemov, bo za vedno ostal za njo črn madež.
Pravzaprav je zanimivo, kako so uspeli tako katastrofo Italijani zdaj zrihtat, da jim dela brez problemov. Če bi jo konkretno naredili že prej... danes ne bi bilo možnosti, da bi Ljubljana dobila vezo z Milanom (V vsakem slabem je nekaj dobrega...)
Brez takih sedežev se ne da narediti avtobusno-letalskega razporeda, brez njega pa ni dobrega vlaka.preglednik napisal/-a: ↑15.05.2023, 21:38 Bolj me je motilo klavstofobično vzdušje, sedež ki nima oklna, pa še nekam stisnjeno vse skupaj.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Frecciarossa 1000 do Ljubljane???
Sam se v teh vlakih najraje vsedem na sedeže, ki so si nasproti. Imam vsaj občutek, da sem na vlaku. V ostalih se počutim, kot da sem nekam zapakiran, posebno, če so tako visoki, da ne vidim preko. Takšen občutek imam tudi na naših Stadlerjih, kar pa ni takšen problem kot to, da so zravan še trdi in neudobni.
preglednik