Ravno obratno je, čeprav ne vem pod kaj misliš konkurenčnost? Večina državnih prevoznikov si ne konkurira, ampak sodeluje. Izjema so Španija, Francija in Italija, ki so skregane med sabo. Stroški se v primeru izmenjevanje enakomerneje porazdelijo med vse deležnike.
Vozni red 2021/2022
Re: Vozni red 2021/2022
S kakšnimi minimalnimi problemi se vi ubadate. Pri zahodnih sosedih se čisto nove garniture Coradia pop ne morejo ustaviti na mejni postaji Ventimiglia, saj tam ni 3 kV, dežela Ligurija pa ni naročala takšnih za 1,5 kV, ker so upali, da se bo RFI dogovoril z Francozi, da bo lahko na postaji tudi 3 kV. No, Francozi vseskozi zavračajo vse predloge, Ligurija pa je naročala takšne brez programske rešitve. Sedaj pa vsi s prstom kažejo en na drugega, čeprav lahko Vectron in Traxx normalno vozita tja.
Re: Vozni red 2021/2022
Mislim na časovno konkurenčnost. Ko je treba imeti 2 daljša postanka za nepotrebne menjave mašin. Avtobusi npr. nimajo nobene "izmenjave kilometrov" in vozijo prosto povsod.Re 4/4 napisal/-a: ↑20.11.2021, 19:04Ravno obratno je, čeprav ne vem pod kaj misliš konkurenčnost? Večina državnih prevoznikov si ne konkurira, ampak sodeluje. Izjema so Španija, Francija in Italija, ki so skregane med sabo. Stroški se v primeru izmenjevanje enakomerneje porazdelijo med vse deležnike.
RitterVonGhega napisal/-a: ↑20.11.2021, 14:20 Emona in Croatia bo 193 “Vectron “ (193.723,730), 1216.0xx nevem in ne bo Emona ..
Žal res, je prišla sestava za Emono in bo res Vectron od Ljubljane do Dunaja. Kar pa ne reši NIČ in ustvarja nov absurd vseh absurdov. Menjava bo še vedno 2x - Opčine in Ljubljana, poleg tega pa v obe smeri 15 min postanka na Špiljah, tokrat brez vsake potrebe. In zaradi tega postanka se bo v poletnem VR zamudilo Nightjet za Berlin v Gradcu...
(Pustimo, da je njegov vozni red še večji absurd, z manj postanki kot Emona bo prišel kasneje v Wr. Neustadt - očitno se bo nekje Emoni umaknil - in se bo dalo prestopiti tam. Ampak možnost iti bolj zgodaj v posteljo je pa izgubljena.)
Re: Vozni red 2021/2022
Emona ne bo pridobila z direktno lokomotivo praktično nič. In to iz štirih razlogov.TGV Lyria napisal/-a: ↑20.11.2021, 19:55Mislim na časovno konkurenčnost. Ko je treba imeti 2 daljša postanka za nepotrebne menjave mašin. Avtobusi npr. nimajo nobene "izmenjave kilometrov" in vozijo prosto povsod.Re 4/4 napisal/-a: ↑20.11.2021, 19:04Ravno obratno je, čeprav ne vem pod kaj misliš konkurenčnost? Večina državnih prevoznikov si ne konkurira, ampak sodeluje. Izjema so Španija, Francija in Italija, ki so skregane med sabo. Stroški se v primeru izmenjevanje enakomerneje porazdelijo med vse deležnike.
-Emona je v Avstriji vezana na njihov takt, saj je tam to vlak v notranjem prometu.
-V Ljubljani se dodaja/odstranjuje vagone.
-Na Opčinah oddide/pride glede na prosto traso do/iz Trsta.
-Na progaj JŽI boš moral spremnijati trase lokalnim vlakom.
Morda bi se še našlo kaj. Proste trase Špilje? Koliko časa terja menjava in preiskus italijanske varnostne naprave na Taurusu pa tudi ne vem.
Bus? Nima nobenih od teh problemov.
Glede Hrvaške in HŽ. Firma obstaja samo še zato, da se koga parkira tja. Cargo je globoko v minusu, potniški pa dobi več subvencije, kot je prihodkov.
Re: Vozni red 2021/2022
Kam bo pa potniški promet dal lokomotive 342 ? Klasike počasi izginjajo,za resni tovorni promet so preslabe .
Re: Vozni red 2021/2022
Da dodam številko 5. Policijska kontrola na Špilju za vstop, ki bo zgleda še trajala kar nekaj let
Re: Vozni red 2021/2022
Na Šengenskih mejah načelno ni kontrole. Po letu 2015 so se res na mejah začele policijske kontrole, toda med letom 2015 in 2021 sem prečkal državne meje kakih 50x, tudi z vlakom, ne samo SI-ST, SI-IT, tudi AT-IT, AT-DE, SI-HU, AT-SQ in mnogokrat IT-FR in prav nikoli me ni noben policist povprašal po dokumnetih. Še predvčerajšnem sem šel 2x čez mejo, pa nisem opazil nobene kontrole. Sem pa opazil na vlakih kontrole, pa to že pred 15 leti med Nemčijo in Francijo. Ampak ko vidiš te kontrople ti postane malce neprijetno pri srcu, vodilo kontrole je namreč barva kože!Policijska kontrola na Špilju za vstop, ki bo zgleda še trajala kar nekaj let
Re: Vozni red 2021/2022
Notranji vozni red je obljavljen na spletni strani
Re: Vozni red 2021/2022
Uradno: novi par vlakov 4298/4299, ob vikendih od 18.6. do 4.9. med Novo Gorico in Bohinjsko Bistrico, z zvezo na vlak 4230 za Jesenice.
Vozila bo garnitura Stadler Flirt od vlakov 4290/4291, ki bo s tem odrešena celodnevnega čakanja na štucu novogoriške postaje.
Re: Vozni red 2021/2022
A maloobmejni promet še ni vnešen, ali so ukinili še edino preostalo povezavo z Istro??
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 108
- Pridružen: 27.01.2014, 19:34
Re: Vozni red 2021/2022
Škoda, da ne premoremo vlaka za to povezavo. Sem pa gledal, da bodo tudi v Koper vozili večinoma avtobusi. Za zjokat - vsako leto je slabši vozni red.
Je pa pohvalno, da bodo po novem tudi ob sobotah vozili vlaki v Kočevje.
Re: Vozni red 2021/2022
Manjša bo tudi možnost, da ga v bodoči evropski prestolnici kulture med čakanjem posvinjajo grafitarji.TGV Lyria napisal/-a: ↑24.11.2021, 17:25Uradno: novi par vlakov 4298/4299, ob vikendih od 18.6. do 4.9. med Novo Gorico in Bohinjsko Bistrico, z zvezo na vlak 4230 za Jesenice.
Vozila bo garnitura Stadler Flirt od vlakov 4290/4291, ki bo s tem odrešena celodnevnega čakanja na štucu novogoriške postaje.
Re: Vozni red 2021/2022
Ali ni bilo rečeno, da z novim voznim redom začnejo ponovno voziti potniški vlaki do Ajdovščine?